Následující dva týdny byly šílené. Musela jsem veškerý svůj majetek narvat do Seanova bytu a dostala jsem od něj rozkaz, že ten svůj nedám k prodeji. Konečně prý začne trochu rozhazovat peníze. Patrně ale chtěl mít jen otevřená zadní vrátka, kdyby se mezi námi něco pokazilo. To jsem mu nemohla vyčítat, protože jakožto poměrně dost nezávislá ženská jsem ta vrátka taky uvítala. Nicméně jsem si prosadila hned polovinu našeho společného nájmu, což přijal velmi neochotně.
,,Seane?"
.
.
.
,,Přestaň chrápat!!!!!"
,,Nekřič na mě, drahá," zamumlal a převalil se na záda. Věnoval mi široký úsměv, který jsem i ve tmě jasně viděla, protože jsem byla vzhůru už půl hodiny a nemohla zabrat. Budík ukazoval teprve půl druhé ráno, jenže vedle mě ležel dřevorubec.
,,Pojď ke mně," přikázal a já nadzvedla obočí. ,,Já nebo Malá?"
,,Ty," zašeptal tím nejpříjemnějším tónem na světě.
Se rtem uvězněným mezi zuby jsem se přivinula k jeho pevnému tělu, které jsem tak zbožňovala a které v tuhle chvíli přímo hořelo.
,,Chci Malou. Chci vás obě."
Unikl mi výkřik, když mě prudce otočil a Spodní Minie se ocitla na jeho obličeji. Neoholeným strništěm mi poškrábal kůži na stehnech a jeho penis mě strčil do nosu.
Sean byl páníček dvou kocourů, jednoho ptáka a zlobivé pomstychtivé dračice. To na mě sedí, ne?
,,Oh," uniklo mi ze rtů, když mi špičkou nosu přejel po klitorisu a následně do mě vsunul svůj horký jazyk. Instinktivně jsem ho sevřela v dlani a pak si ho pomalu nechala sklouznout až k mandlím. Už to bylo na hranici, ale jemu se to očividně líbilo, protože hlasitě zamručel a zmáčkl mi zadeček.
,,Líbí, pane?"
,,Mmmmm-mmmm!"
Zasmála jsem se a pokračovala ve své prácičce, když jsem najednou zamžikala před sebe a s penisem v puse pohlédla na Čika, který se mi čumákem prakticky lepil na nos.
Sean se odtáhl od mé mušličky tak rychle, až to mlasklo. ,,Prosím, řekni, že mě na koulích nešimrají kočičí fousky!"
Se stále plnou pusou jsem řekla: ,,O-á-ám e e o!"
,,Mám to chápat jako kladnou odpověď?!"
,,Mmm-hm."
,,Čiko, Dědo, ať jsi, kdo jsi, mazej!"
Kocourek na povel vyletěl ze zóny našich hrátek ven a v kuchyni udělal parakotoul. A já začala sát jako smyslů zbavená. Vtahovala jsem tváře tak dlouho, až mě začaly bolet, když mi nakonec Sean nečekaně pokryl celý jazyk svým semenem. Vyvrcholil prudce, ale tiše. Pak mě chytil za pas a donutil mě znovu si sednout na jeho obličej. Rukama se mi vyšplhal po břiše až k prsům a začal mi nemilosrdně mnout bradavky, zatímco jeho jazyk neúnavně kmital.
,,Oh, chlape," hekala jsem a rukama se mu zapírala o svaly na břiše. Vyvrcholila jsem stejně nečekaně jako on a nakonec jsem skončila pod ním. Užili jsme si ještě jedno číslo a pak do rána mleli páté přes deváté. Výsledek? Ve čtvrtek jsem byla v práci naprosto nepoužitelná. Ale to nic. Společně se Spodní Minie jsme se shodly, že to stálo za to. Doslova stálo.
ČTEŠ
Sladká válka ✔️
RomanceErotická komedie o mladé architektce Minie, jejím sousedovi Seanovi a o jejich věčném válčení, které jim Seanův kocour Čiko nijak zvlášť neulehčuje. UPOZORNĚNÍ: Příběh je psán v mých úplných začátcích, když mi bylo čerstvých 15 let a je inspirován k...