26. kapitola

31.6K 1.4K 8
                                    

Vymyslela jsem úplně novou věc a na znamení vyššího levelu jí dala dokonce název.

,,Olej v ohni," pronesla Everly.

,,Co je to zase za píčovinu, Minie?"

,,Není to píčovina, Rawy."

Everly si povzdechla a přešla k pultu ve své kuchyni, aby si vylouhovala čaj.

Byla neděle ráno a já jsem už od včerejšího večera odmítla zůstávat ve svém bytě. Čika jsem dala k paní Patrakisové a ta mi bez vyptávání slíbila, že ho Seanovi předá. Nabídla jsem jí, že jí pomůžu našetřit na novou protézu, ale to odmítla. 

Obě mé kamarádky významně mlčely a tak jsem jim s hlubokým nádechem všechno řekla.

,,Ty jsi s ním vážně spala?"

,,Co se divíš, Everly?"

,,Já nevím," špitla a vyhnula se mému pohledu.

,,Ale jo! Minie, přece už dávno víš, jaký je to děvkař a zmetek. A co vlastně Cory? Zlobíš se na něj za... tamto?"

,,Dneska ráno s ním telefonovala a-"

,,Já to řeknu sama, Everly. Ne, nezlobím se na něj. Aspoň mi pomohl otevřít oči a dal mi i příslib, že se to nikdy nebude opakovat. Znám ho celou věčnost, takže se na něj nemůžu zlobit moc dlouho."

Obě přikývly.

,,A na Seana jo?" zeptala se nakonec Rawy a já na ni zasyčela: ,,Sean je blbec a tohle mu nikdy neodpustím!"

Everly přimhouřila oči. ,,Snad sis nemyslela, že to s ním bude velká láska."

,,Co? Zešílelas? Já na tohle ani nevěřím, což vy víte, ale jde tady o princip!"

Everly si znovu povzdechla a pak se na mě usmála. ,,No... minimálně on k tobě něco cítí."

Zamračila jsem se. ,,Co to meleš?"

,,Everly má pravdu, Minie, jinak by nebyl tak rozzuřený," přitakala Rawy a obě na mě znovu kývly.

,,Ježiš, vy jste strašidelné... Dneska spím venku pod mostem."

,,Kdepak! Zítra jdeš do práce a musíš vypadat k světu. Klíčem k tomu je dlouhý a poctivý spánek."

Zvedla jsem ruce nad hlavu a pak Everly dloubla do ramene. 

,,Ty jsi šéfka," řekla jsem a odebrala se do jejího obývacího pokoje. Po cestě tam jsem zaslechla: ,,Taky tě shazovala v noci z postele?"

,,Jo! Počkej, ukážu ti tu modřinu, co mám na rameni. Ta naše holka je naprostý cvok!"

Hrdě jsem se pousmála a vyšla vstříc pohodlnému gauči a volnému dni.

Sladká válka ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat