34. kapitola

30.7K 1.4K 8
                                    

Moje pomsta nebyla tak dokonalá, jak jsem si myslela. Vlastně nebyla ani dobrá, třebaže se původně zdála. Zapomněla jsem... nebo mi spíš nedošlo, že jsem v domě Seanova známého a že by ten dům mohl Sean znát.

Zahlédla jsem ho přesně po deseti minutách, co jsem opustila koupelnu. Na sobě měl normálně svoje oblečení, akorát triko bylo trochu zmuchlané. Ve tváři měl divoký výraz a já se splašeně rozhlížela kolem sebe a hledala úkryt. To odhodlání v jeho pomněnkách nevěstilo nic dobrého. 

Spěšně jsem se odebrala do zadní části domu, propletla se mezi několika vysmátými a líbajícími se lidmi, až jsem se nakonec ocitla u osvětleného bazénu, kde kromě mě nebylo živáčka. Tolik luxusu na obyčejného mladého chlapa.

Chm, chm, chm...

,,Ale! Kohopak to tu máme?"

Otočila jsem se a ruka mi vyletěla k hrudníku. Sean stál jen metr od mě, paže založené na prsou a široce se usmíval. ,,Jsi vážně naprosto neuvěřitelná, víš to?"

Hlasivky odjely na dovolenou v tu chvíli, kdy jsem se ho tak strašně lekla, takže jsem jen pokrčila rameny.

,,Nevíš?"

,,Asi jsem. Překvapuje tě to?"

Hlasitě se zasmál a já se zamračila. Přistoupil o krok blíž a já couvla. Jeho úšklebek mě strašně rozčiloval. Zase přistoupil o krok blíž a já zase couvla. Bála jsem se, že si už něco naplánoval. Byl ze mě zčistajasna srab. 

,,Nemysli si, ž- Áááá!"

ŽBLUŇK!

Vynořila jsem se ze studené vody a snažila si pořádně odkašlat. Pěkně jsem si lokla, protože jsem nečekala, že spadnu do bazénu. Vždyť jsem přece od něj byla na víc jak pár kroků, sakra!

,,Spokojený?" vyprskla jsem a hned nato na mě dopadla pořádná vlna vody - Sean skočil za mnou. Nacházel se jen pár centimetrů ode mě, byl celý mokrý a roztomile pomrkával. Dřív než jsem stihla začít držkovat, už mě líbal jako smyslů zbavený a já se nebránila. Proč taky? Kdybych mu utekla z bazénu, vrátila bych se na večírek jako zmoklá slepice. 

O to opravdu nestojím. A taky...

Všechny myšlenky mě opustily v té chvíli, kdy si mě Sean přitáhl něžně do náruče a přitulil se mi ke krku. Přivřela jsem oči. ,,Co to zase chystáš?"

S úsměvem se mi čelem opřel o to mé a zadíval se mi do očí. 

,,Možná tě mám prostě jenom rád," řekl a já se nato konto bezděky široce usmála.

,,Jé, to bylo hezký," zašeptala jsem a pevně se mu vrhla kolem krku, takže se kolem nás rozstříkla voda.

,,Nepojedeme domů?" navrhl Sean po chvíli a přesunul se se mnou ke schůdkům, abychom mohli vylézt ven.

,,Nebude se Michael zlobit?"

Sean se ušklíbl a podal mi ruku, aby mi pomohl z bazénu. ,,Pochybuju, že to zaznamená, je tu lidí jako smetí. Tak pojď."

Nad bazénem jsem si vyždímala tričko a zula baleríny, protože jsem horečnatě nesnášela mít na sobě mokré boty.

,,Pojď zadem," řekl a podal mi zase ruku.

Pomalu jsme došli až k autu, kde jsem po chladném asfaltu docupitala ke dveřím spolujezdce a tam se zastavila. Auto vydalo příjemný zvuk, když ho Sean na dálku odemkl a dvakrát zablikalo. Pak otevřel dveře od místa řidiče a pohlédl na mě se zdviženým obočím. Nejspíš jsem se musela pěkně blbě usmívat.

,,Copak?" řekl po chvíli a v koutcích úst se mu objevily ďolíčky, jak se snažil potlačit úsměv.

,,No já... taky tě mám ráda," zašeptala jsem a unikla jeho pohledu tím, že jsem nastoupila do auta.

Sladká válka ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat