33. kapitola

30.5K 1.4K 9
                                    

Měla jsem v sobě druhou skleničku bílého vína a už jsem se k Seanovi lísala jako divá. Stihla jsem se seznámit s několika jeho přáteli a až příliš brzo si nemohla vybavit jejich jména. Stejně mi nejvíc záleželo na tom, abych dostala Seana tam, kde jsem ho potřebovala mít. To byl účel večera.

,,Kde je tady koupelna?"

Sean se ke mně otočil a usmál se. ,,No, ta nejbližší je tamhle vlevo za rohem a-"

Přiložila jsem mu ukazováček na rty a přiblížila se k jeho uchu. 

,,Víš, potřebovala bych s něčím pomoct," řekla jsem a pohlédla mu zpátky do očí. Drtila jsem si při tom ret mezi zuby.

,,Ano?"

,,Mm-hm."

Sean vstal a omluvil se někomu, s kým posledních pět minut konverzoval.

,,Tak s čím ti mohu pomoct?" zeptal se, když jsme vstoupili do skromné, ale zatraceně luxusní koupelny s tmavými dlaždičkami.

Pohlédla jsem na jeho těsné tričko vojensky zelené barvy, pod kterým se mu rýsovaly břišní svaly a pak sjela pohledem k potrhaným modrým džínám. ,,Sundej si boty a ponožky. Pak je polož za sebe a zůstaň stát tam, kde stojíš."

Oči se mu rozsvítily a zeširoka se usmál. ,,Tak dobře." 

,,Hodnej. Teď si sundej i tričko a uvaž si ho kolem očí."

Pořád se usmíval, ale teď už se k tomu i lehce mračil. ,,Co to na mě zkoušíš?"

S úšklebkem jsem přešla ke dveřím a zamkla je. Pak jsem se postavila zase před něj. 

,,Nic. Jen chci něco intenzivního. Jinak intenzivního," upřesnila jsem a netrpělivě mu zatahala za tričko. Poslušně zvedl paže a já mu ho přetáhla přes hlavu. Když se pro něj natáhl, ucukla jsem. ,,Změnila jsem názor. Chci ti ho uvázat sama."

Olízl si koutek úst a pak s úsměvem pokrčil rameny. ,,Jak je libo, krásko."

Stoupla jsem si za něj, abych udělala přesně to, co jsem původně chtěla po něm a pak ho zase obešla. Stál přede mnou v očekávání, ale už nic neviděl. Neviděl, jak hltám jeho tělo, jak slintám po jeho rozkroku, jak se doslova třesu na to, co jsem si během poslední hodiny naplánovala.

Klekla jsem si na kolena a pomalu mu začala rozepínat pásek. Bylo to vysoce smyslné, ale mně až příliš brzy došla trpělivost. Surově jsem trhla za jeho poklopec, až tím popošel o půl kroku ke mně a pak už jsem ho měla v puse. Hladově jsem sála a on vzdychal a mumlal a zase vzdychal. Líbilo se mi, jak se můžeme i na veřejnosti odvázat. S novou vlnou mých bláznivých myšlenek jsem ho donutila, aby začal couvat ke dveřím. Znovu jsem si ho vzala do pusy a jedním hbitým pohybem odemkla dveře. Pak jsem ho zase nasměrovala několik kroků od nich a pokračovala ve své práci.

,,Ach! .... Co to bylo?"

Začala jsem přejíždět sevřenou pěstí po celé jeho úchvatné délce a kmitala špičkou jazyka po načervenalém žaludu. ,,Odemkla jsem dveře, Seane. Koho by nevzrušovala představa, že sem může každou chvíli někdo vejít a najít nás tady takhle? Já klečící na kolenou s tvým ptákem v puse a ty sténající mé jméno tím svým dráždivým hlasem."

,,No kruci," vzdychl  a roztepal se mi na jazyku. Byl blízko. Začala jsem se hýbat ještě pečlivěji než do té doby a pomalu mu při tom pomáhala z nohavic. Když se hned nato udělal, ocitla se má hlava v jeho dlaních. Majetnicky si mě držel a já byla tak vzrušená, že jsem málem odstoupila od svého plánu a poprosila ho, aby mi dal to, co si po právu zasloužím. Ale odolala jsem. S úsměvem jsem vstala, pomalu ho obešla a vzala do rukou džíny, boxerky i boty.

,,Můžu si to už sundat?"

Potlačila jsem zahihňání a vyšla na chodbu. 

,,Pokud chceš," řekla jsem a zavřela dveře od koupelny. Jeho oblečení jsem schovala do skříně v protější ložnici a s adrenalinem opět na nejvyšším stupni jsem se vrátila mezi lidi. Seanovi jsem v koupelně nechala jen tričko kolem očí a jednu ponožku. 

Jestli se takhle vrátí mezi lidi, ukloním se mu až k zemi, pomyslela jsem si a s tím nejblaženějším úsměvem na tváři si nalila další sklenici bílého vína.

Sladká válka ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat