V úterý jsem se do práce ponořila až po uši a Everly se mnou. Projednaly jsme tři nové rekonstrukce a získaly zakázku na předělání muzejní haly. Odpoledne jsme si zašly na kafe a pak jsem si konečně vyzvedla své kanárkové šaty.
,,Vypadáš jako lesní víla," zatleskala Everly a vyfotila si mě na mobil.
Přimhouřila jsem na ni oči. ,,Dobře, co potřebuješ?"
Zarazila se a schovala mobil do červené kabelky. ,,Nic nechci. Hihi. Co bych jako měla chtít? .... Nechceš zajít na dortík?"
,,Já nejím dortíky! No tak. Řekni, o co jde."
Povzdechla si a pak zavrčela - přesně jako to dělávám já. Vidíte, jaký mám na lidi vliv?
,,Prostě už tě chci vystrnadit ze svého bytu! Nebo jestli mám přežít dnešní noc, budeš muset spát na gauči."
,,Na gauči spí Rawy."
,,Ode dneška ne! Zase jsi mě v noci shodila."
,,Tak to už mi ale křivdíš! Třeba, když spím v jedné posteli s-"
Everly nadzvedla obočí a založila si ruce na prsou. ,,Se Seanem? To je ale chlap jako hora! Toho to tvoje malé drobné tělíčko neshodí."
Vyhnula jsem se jejímu pohledu a utekla do kabinky, abych se převlékla do legín a tílka.
Nesmíš být zítra smutná družička! Ale to bude těžký, proběhlo mi hlavou bezděky. S pohřebním výrazem jsem se opatrně vysvlékla z toho sametového kanárka a mermomocí se v sobě snažila najít dost síly pro třeba jen nepatrný úsměv.
**
,,Ach můj bože!"
Vyvalila jsem oči a přeběhla z obýváku do kuchyně, kde se Everly opírala o linku a tyčila se nad mým mobilem.
,,Minie, jak dlouho jsi tu věc nekontrolovala? Před chvíli ti volal Sean už po... ukaž... po šestnácté! Taky tu máš deset smsek..."
Přešla jsem k lednici a vyndala z ní pomerančový džus. ,,Je to blázen."
Everly se hrozivě zamračila a pak na mě ukázala prstem. ,,Přestaň s tím. On tě má vážně rád."
Zabouchla jsem lednici a natočila se celou osou těla k ní. ,,Já ho mám taky ráda, Everly! Víc než kohokoliv!"
Když se na mě široce usmála, chtěla jsem jí jednu vlepit. ,,Nesměj se! Je jedno, že ho mám ráda, když on má zřejmě jinou!"
Everly popadla můj mobil a já jí ho vyškubla právě včas, než mu stihla nějak uškodit. Pak jsem ho položila zpět na linku. ,,Dám si sprchu a půjdu spát na gauč. Rawy nepřijde?"
,,Má prý schůzku. .... Minie? Neignoruj ho. Vždyť mu tím hrozně škodíš."
,,Ty jsi s ním snad mluvila?" zakřičela jsem z koupelny, ale odpověď jsem nečekala. Jedno vám ale prozradím dopředu. Nikdy by mě nenapadlo, že tou poslední otázkou vnuknu Everly nápad.
ČTEŠ
Sladká válka ✔️
RomanceErotická komedie o mladé architektce Minie, jejím sousedovi Seanovi a o jejich věčném válčení, které jim Seanův kocour Čiko nijak zvlášť neulehčuje. UPOZORNĚNÍ: Příběh je psán v mých úplných začátcích, když mi bylo čerstvých 15 let a je inspirován k...