V pondělí ráno jsem se probudila mrzutá a nevyspalá. Byla moje vina, že jsme se spolu chytli, což jsem si přiznávala... no... dost neochotně.
Mňáu, ozvalo se z vedlejšího bytu a já si proti své vůli potichu fňukla. Pak jsem se pomalu zvedla z postele a docupitala ke společné zdi, doufajíc, že uslyším to známé zasténání, až si Sean protáhne od spánku ztuhlé tělo. Jenže on byl zřejmě už nějakou dobu vzhůru, protože s někým telefonoval: ,,Je to lákavé, Jessico, ale teď to nejde. Snad to zopákneme časem."
Zopákneme časem? Tak to ne! Takhle to nepůjde, Parkere!
Přitiskla jsem se na stěnu ještě víc.
,,Už jsem se poučil a kašlu na ni, mně jde o tebe."
Zhoupl se mi žaludek a měla jsem sto chutí do něčeho praštit.
Kašli na něj, Minie, musíš do práce.
Spěšně jsem se oblékla, nalíčila a s bolavým hrdlem zaběhla do výtahu.
**
,,A s kým myslíš, že mluvil?"
,,S nějakou milenkou, Everly, to je jasné!"
Jmenovaná si protáhla krk a posadila se v mé kanceláři na křeslo pro návštěvy. ,,Takže jsi šokovaná?"
,,Spodní Minie je šokovaná, já jsem prostě jen naštvaná! Myslíš, že jsem o té jeho posedlosti vůči ženách nevěděla?" zavrčela jsem a opřela si záda. ,,Možná jsem si prostě jen naivně myslela, že mě má opravdu rád."
Everly si povzdechla a věnovala mi soucitný pohled. Patrně se bála, že se každou chvíli rozbrečím. ,,On tě ale má rád, víš?"
Sarkasticky jsem uchechtla. ,,Řekl, že už se poučil a že na mě kašle."
,,Komu to řekl?"
,,Té děvce!" zařvala jsem na celou kancelář a hned nato ztuhla. Everly si prsty promnula spánky a pak dopila zbytek ranní kávy. ,,Měly bychom to probírat jinde. Chceš dneska přespat u mě? Pozvu i tu druhou pindu."
**
,,To mi nějak nesedí," prohlásila Rawy, když jsem ji uvedla do obrazu.
,,Je to prostě tak."
,,Ale uvažuj logicky. Proč by se ti vyznával, nabízel ti sestěhování a pak tě chtěl odkopnout po jedné hádce? Chci říct... vždyť jsi to prostě ty. Už musí být zvyklý."
Zavrčela jsem a mrskla po ní polštářem, který měla Everly na gauči.
,,Přestaň zase házet věcmi a znovu ti opakuju - uvažuj! Nezapomeň, že ve středu spolu jdete na svatbu."
Hrubě jsem vydechla a podívala se na ni přimhouřenýma očima. ,,Víš co? Kašlu na úvahy a kašlu na Seana!"
ČTEŠ
Sladká válka ✔️
RomanceErotická komedie o mladé architektce Minie, jejím sousedovi Seanovi a o jejich věčném válčení, které jim Seanův kocour Čiko nijak zvlášť neulehčuje. UPOZORNĚNÍ: Příběh je psán v mých úplných začátcích, když mi bylo čerstvých 15 let a je inspirován k...