54. kapitola

25.6K 1.2K 8
                                    

Ano, vážně jsem strávila noc na gauči a ráno vstala s tím nejlepším elánem. Chtěla jsem být na Chloenině svatbě čilá a dobře naladěná.

S kartáčkem vraženým až do krku jsem se podívala na mobil, abych shledala, že se žádné Seanovy pokusy dovolat se mi už nekonaly. Pocítila jsem vlnu zklamání a vzteku.

Dneska jdu na svatbu sama.

**

Stála jsem před vázou velké kytice a dívala se skrz její květy na dolaďující se hostinu a na novomanžele ve velmi intimním objetí.

Max Hinford mi i po dvou hodinách, co už jsem byla na místě bral dech. A až bolestivě mi připomínal Seana. Ty jeho popelavé vlasy a ostré rysy byly jak přes kopírák, a třebaže jeho modré oči měly rozdílný odstín, pořád byly modré.

,,Minie, vy se nám schováváte?" zavolal na mě zmiňovaný a já se s červenými tvářemi odebrala k místu, kde ti dva stáli. Vybrali si nádherné místo. Upper West Side. Pohádková zahradami vyzdobená oblast nacházející se kousek od přístavu. Ne, nejeli jsme žádným ledajakým trajektem, ale firemní lodí samotného Maxe Hinforda, kde za mnou celou cestu běhaly April s Rose a Evelin. Už to byl skvělý začátek, protože jsem je neviděla celou věčnost a s Evelin jsem měla furt o čem kecat, jelikož jsme se setkaly poprvé. Na několik desítek minut jsem zapomněla, že tu někoho postrádám.

,,Ozval se Sean? Už je mu líp?" zeptala se Chloe, očividně dychtivá poznat mého přítele.

Je vůbec ještě přítel?

,,Ne, neozval. Zřejmě je nemocný."

Co jiného jsem měla říct? Na pravdu jsem neměla žaludek.

,,Tak to je škoda. Neviděl jsem ho celou věcnost," řekl Max a já se na něj lehce usmála. Pak jsem se zadívala na Chloe, která měla očividně podezření, že jim lžu. Rychle jsem se vyhnula jejímu pohledu a rozhlédla se po zahrádkách.

,,Jak vás napadlo vybrat tohle místo?" zeptala jsem se. Chtěla jsem změnit téma, ale vlastně mě to opravdu zajímalo.

Chloe a Max si vyměnily cudné úsměvy a řekli mi o jejich výletě, kdy přelezli plot a dostali se doprostřed všech těch květin a tam si povídali a tulili se k sobě. Chloe se pak poctivě začervenala a dodala, že v té době byla ještě...

,,Panna?!" vypískla jsem a několik hostů v naší zóně na mě vrhlo vyděšený pohled, včetně Chloenina otce. Max se uculil do hřbetu Chloeniny ruky a pohlédl na mě těma svýma pronikavýma očima, které se taky smály.

Chlape, nech toho...

**

,,Vsadím se, že taková atmosféra na Upper West Side ještě nikdy nebyla," poznamenala April a hrdě se poplácala po rameni tak rychle, aby to nikdo nezaregistroval. Jenže já jsem já.

,,Co mám očekávat?" naklonila jsem se k ní blíž, aby nás nikdo neslyšel a ona na mě vrhla pohled s nevyslovenou otázkou: Tys mě odhalila? Pak se ale ovládla a s šibalským úsměvem na mě mrkla. Zavrtěla jsem hlavou a následně jsem musela sbírat bradu odněkud ze země. Do nebe vyletělo několik světýlek najednou a pak se rozplynula v písmena, která utvořila jména novomanželů propojena srdcem. To bylo tak důmyslné a romantické, až mi ujelo: ,,Ty vole!"

,,Použil bych jiný výraz, ale jak myslíš," zašeptal mi hluboký hlas do ucha a ovanul mě horký dech.

Sladká válka ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat