5.Chapter

5.4K 259 6
                                    

V minulém díle:"Ale taky si nečuměl na cestu." Zamumlala jsem, ale on to zjevně slyšel. Komentoval to naštěstí jen uchechtnutím. Mlčky jsem ho obešla a zašla do třídy, která byla hned kousek od toho kluka. Zamířila jsem hned ke své lavici. Učebna Chemii byla jediná třída, kde byli spíše větší stoly, pro dvojice. A to hlavně kvůli různým pokusům a týmové spolupráci v nich. Já měla to štěstí, že jsem byla sama.

- - - - -

"Dobrý den, třído." Vešel do třídy s optimistickou náladou učitel Harrison. Všichni se otráveně zvedli zpoza lavic na pozdrav a zase si sedli. Za učitelem šel nejistě ten egoistický kluk se kterým jsem se srazila na chodbě, ale teď vypadal docela stydlivě. Se zájmem jsem ho sledovala jako celá třída a čekala co řekne učitel. "Jak jste si mohli všimnout dnes k vám přibyl nový student a zároveň posila v lacrossovém týmu. Tak věřím, že si o něm zjistíte něco o přestávce, aby jsme se teď mohli pustit do opakování chemických vzorců." Pokynul učitel na kluka. Ten pochopil, že si má někam sednout. Začal se pomalu rozhlížet po třídě a hledat pohledem kam si může sednout. Ne, ne ne, prosím jen ne ke mě. Snažila jsem se s ním nenavázat oční kontakt a modlila se aby se tu zázračně objevilo další volné místo. Samozřejmě, že si sedl ke mně...

"Tak se znovu vidíme." Zašeptal směrem ke mě a věnoval mi letmí šibalský úsměv. "Jsem Liam." vztáhl ke mě ruku. Překvapeně jsem se na něj koukla a podala mu jí.

"Katherine." Pousmála jsem se. Nemusí být zase takový floutek jak jsem si myslela. Z nějakého důvodu mi připadal jako štěně. Ne jako tak roztomilý, ale jako takový přerostlí nemehlo, který se snaží vypadat před ostatníma drsně. "Takže jsi dobrý v lacrossu ?" Snažila jsem se projevit aspoň krapet zájmu, abych hned nevypadala jako studený čumák a ta uražená.

"Jsem v něm nejlepší." Mrkl na mě a dál se věnoval tabuli. A jsme na začátku. Je to umanutý floutek. Odfrkla jsem si a sklopila pohled k zatím prázdné straně sešitu. Zbytek hodiny se táhl hrozně pomalu a pokaždé, když jsem se koukla na hodiny, jako by se minutová ručička vůbec nehla. Když se konečně ozval ten známý zvuk zvonku, vyletěla jsem ze třídy a zamířila ke školní skříňce. Když jsem si vzala potřebné učebnice na další hodiny šla jsem hledat ostatní.

"BAF !" Někdo mě chytl prudce za ramena a krátce se mnou trhl. Zalapala jsem po dechu a celým tělem mi projel nepříjemný pocit.

"Panebože Stiles si jako dítě !" Vyjela jsem na vysmátého Stilinskiho, který lapal smíchu po dechu. Jestli jednoho dne díky němu dostanu mrtvici, tak ho jeho celý život budu strašit ve snech.

"Co se stalo ?" Přišel k nám se zmateným úsměvem Scott a tikal mezi námi nechápavě pohledem.

"Stiles se stal !" Založila jsem si ruce na hrudi a hodila naštvaný pohled na něj. Scott protočil oči a dál to neřešil. Stiles se konečně z mého vyděšení vzpamatoval a přestal se smát.

"Dneska je nábor do lacrossového teamu, kluků z prváku a holky se jdou koukat. Půjdeš taky ?" řekl Scott.

"No nejspíš půjdu." Přikývla jsem

"Tak dobře, to jsem ti chtěl jenom říct." Kývl a chtěl odejít, ale před tím se ještě narazil.

"Ségra, nemáš na sendvič ?" Vrátil se o kousek zpátky ke mě a nahodil úsměv andílka. Protočila jsem oči a z kapsy vytáhla 3 dolary. On je ten starší a já bych u něj měla škemrat na žvýkačky ! Šla jsem zpět do třídy, kde byla Anglická literatura. Díky svému zájmu o knížky a celkově o literaturu jsem se z jakéhosi důvodu ocitla mezi staršími pokročilými žaky. Potom následovaly dvě hodiny Umění, které jsem měla mimochoden s Isaacem. No a potom už byl jenom oběd, nejlepší část školního dne. Zbytek hodin proběhl nějak v klidu a s tím egoistickým Liamem jsem se už neviděla. Bylo po obědě a já už seděla mezi Allison a Lydií.

"Holky, nechcete u nás dneska spát ? Potřebovala bych vám něco říct." Usmála se Allison a my si s Lydií vyměnily nechápavé pohledy. Přespávačky se dělaly u nás jen v holčičím stavu nouze. Možná chce ještě doprobrat rozchod se Scottem, který nebyl na listu témat k probírání hodně dlouho. Pomalu jsem začala v hlavě sestavovat seznam věcí co si vezmu k Allison, když mě vyrušila píšťalka coache.

"Tak vy hormonální pazvířata, nástup dořady !" Zavelel a naproti nám se utvořila řady kluků ve vínových tílkách, které neslo jejich dané číslo. "Tak jak už vám dnes bylo oznámeno, je nábor nováčků." Měl proslov coach a chodil s rukama za zády podél řady, tam a zase zpátky. Za chvilku přišlo asi jenom 5 kluků, kteří v mém věku a docela viditelně tam byl vidět rozdíl 3 roků od ostatních hráčů lacrossu. Teď se 2 roky nábor nedělal a team už prý posilu potřeboval. Zkouška spočívala v tom, kdo z 10 pokusů se nejvíc trefí do branky míčkem, aniž by míček zachytil brankář. První dva kluci si vedli celkem průměrně. Třetí dal 8 z 10 a byl hned automaticky přijat. Potom šel na řadu čtvrtý a dva předešlí kluci začaly skandovat jeho jméno. Liam. Ten del 10 z 10 a podle coache ještě v rekordním čase. Nováčci mu začali tleskat jako ožralí a on se jen pohrdavě kouknul na Stilese, který při tréninku dal jenom dvě branky. Stiles naštvaně našpulil rty a pošeptal něco Scottovi, ten se hned na Liama zkoumavě koukal celou dobu co byli na hřišti. Když asi už po sté za sebou se trefil do branky a našel mě pohledem na tribuně, hodil po mě pohled typu "vidíš jak jsem dobrý ?" Nijak jsem na to nereagovala a pomalu jsem začala se Stilesem k němu cítit nechuť. Nesnáším ty namyšlený debily co si vozí prdel v porsche. Promiň Jacksone, ale byl si bohužel jeden z nich.

- - - -

"Ty si myslíš, že je vlkodlak ?" Koukala jsem se na Stilese pochybovačně, i když to co Liam předvedl na hřišti tomu docela odpovídalo.

"No a není to jasný ?! Podívej jak se naparuje s tím, že to v lacrossu umí a jakou má dobrou fyzičku. Při tréninku si dal 2 kolečka navíc, protože mu těch 15 nestačilo ! Chová se přesně jako vlkodlak !" Rozhodil rukama. Scott se teď na něj pochybovačně začal dívat taky, bylo vidět jak doslova mlčky protestuje proti tomu, že se takhle každý vlkodlak nechová, ba naopak to skrývá, ale mlčel.

"Dobře, tak namyšlený vlkodlak." Protočil oči Stiles a Scott spokojeně usmál.

"Přiznejte si, že jste vyšli z formy a on je prostě dobrý." Rýpla si Lydia. S Allison jsme přitakaly přikývnutím a tím ještě víc potvrdily Stilesovu teorii. Ten kluk mi lezl na nervy, ale vlkodlak rozhodně není. Můj bratr je vlkodlak, tak to sakra poznat musím !

- - - -

Ahoj všichni :)

Promiňte, že včera nevyšla další část, ale neměla jsem nějak nápady na psaní a hlavně mi nešly vůbec, ale vůbec dobře formulovat věty :D Jinak už jste se dozvěděli, kdo je ten klučina s kterým se Katherine srazila na chodbě :D Doufám, že jste si díl užili :))

xxx Katherine

White Wolf {teen wolf cz}Kde žijí příběhy. Začni objevovat