36. Chapter

3.4K 180 19
                                    

V minulém díle: "Je to tvoje první láska. Po Allison, by byl debil, kdyby ti něco takového zakazoval, když ví jak dokonalé to je." Povytáhla obočí s důrazem, že mám dát na její slova a zastavila na malém parkovišti před kavárnou.

- - - - - - -

Už dobrou půl hodinu jsme seděly s Lydií za tlustým sklem menší Beacon Hillské kavárny a pomalu se chystaly k odjezdu, aby jsme stihly druhou hodinu ve škole. Lydia dopíjela své latté a já si hrála pomocí vidličky s drobečky tehdejšího muffinu a snažila se je na talíři jaksi uspořádat. Marně.

"Co plánuješ na zítra ?" Zvedla jsem pohled od talířku a položila na něj volně vidličku.

"Musím se učit Biologii. Přijdeš ? " Pomalu začala vstávat a brát si na sebe svůj kabát, který byl položený na opěradle židle.

"Mohla bych, ale Bilogii pro čtvrťáky fakt nezvládám." Vykulila jsem oči na zdůraznění toho, že jí budu v tomhle směru opravdu k ničemu.

"A kdo říká, že se celou dobu budeme učit ?" Spiklenecky mrkla a šla rovnou k východu. Zastrčila jsem židli a popoběhla stejným směrem abych s ní mohla srovnat krok. Zaplatily jsme hned na začátku, takže jsme se o to teď nemusely starat.

"A s tím Theem... Uvidíme co se z něj vyklube, ale ještě bych to tak nehrotila." řekla hned jak viděla, že jsem jí došla. Lydii jsem vše co si o Theovi myslím, jednoduše řekla. Samozřejmě ten večer, kdy jsem ho viděla jsem zamlčela, i když mě pořádně svrběl jazyk a nejradši bych jí to teď a tady vyklopila. Nemůžu. Zatím ne. Na jednu stranu měla Lyd pravdu, nemá cenu to zatím hrotit, ale kdyby viděli to co já, kdyby viděli, že se mění ve vlka, zůstali by ještě tak klidní a důvěřiví ? Těžko říct. Jak už jsem řekla jednou, budu se snažit o něm, nebo spíš o jeho proměně víc zjistit sama.

Ani ne za čtvrt hodiny jsme stály před školou a šly rovnou dovnitř, protože venku se během naší jízdy se celkem slušně rozpršelo. Na začátku chodby jsme se spolu rozloučily a já šla rovně po chodbě ke skříňce, zatímco Lydia musela až do druhého patra. Překvapivě jsem stíhala a do zvonění zbývalo ještě 7 minut, takže jsem se plouživým krokem vydala do třetího patra a rozhlížela se jestli někde nezahlédnu Liama s kterým jsem následující hodinu měla mít. Nic. Když jsem se s očekáváním, že ho určitě uvidím, dostala do třídy, dostal se mi pohled na prázdnou lavici, kde většinou sedával. Kde jsi ty simulante ?! Sama pro sebe jsem zakroutila nechápavě hlavou a šla si sednout na své místo. Vždyť říkal něco o tom, že si s ním chce Scott promluvit, tak možná proto tady není. Doufám, že mají vlkodlačí dýchánek někde v lese a ne že ho vyslýchá o tom proč jsme spolu.... Zeptám se potom Lyd jestli je tady i Stiles. A jestli ne, ti tři zase dělají něco za našimi zády.

"Dobrý den žáci. Nebudeme se zdržovat s žádnými formálnosti. S těmi si jděte za svým třídní učitelem. Dneska se pustíme do podrobného rozebrání Shakespearova díla a to přesněji Zkrocení zlé ženy." Vešel do třídy učitel Higgins a mé myšlenky už směřovaly tam, kde bych se mohla nějak zabavit. Jako malá jsem byla ujetá na Romeovi a Julii. Jo divná záliba, taky své mladší já vůbec nechápu. Ale co bylo, bylo a já měla ohledně Shakespeara ve škole malého strýčka dopředu. Mohla jsem si v tomhle dovolit nedávat pozor.

"To je to "Být či, nebýt" ?" Ozval se pisklavý a primitivní hlásek z prostřední řady lavic.

"Ne, to je Hamlet. Naučte se základy z historie literatury, zlatíčko !" okřikl dívku popuzený učitel. Dívka sebou krátce cukla leknutím nad prskáním učitele a pro její dobro se naštěstí už na nic dál neptala.

White Wolf {teen wolf cz}Kde žijí příběhy. Začni objevovat