V minulém díle: Stilesovi z šoku vypadla nakousnutá tyčinka hned vedle knihy. Byli tam zapsány všechny naše životní zvraty co se v Beacon Hills stalo. Tuhle knihu pořád někdo musí psát ! Nevěřícně jsem zůstala na knihu zírat a nebyla jsem jediná. Někdo má dokonalý přehled o našem životě. Někdo naše život jednoduše sepisuje. Prudce jsem přelistovala na další stranu. Do očí mě hned praštil velký nadpis. Budoucnost. Nevěřícně jsme se na sebe s Stilesem podívali a v tu chvilku mi v hlavě začalo běhat hned několik pochybností. Mám číst dál ? Co tam bude ? Co když si přečtu co jsem si nikdy přečíst neměla ? Zhluboka jsem se nadechla a dodala si úplně zbytečně odvahu. Začala jsem číst.
Ochránce - Scott McCall, syn lůny.
Kotva - Katherine McCall, dcera Evina.
Myslitel - Stiles Stilinski, syn Adamův.
Pravda - Lydia Martin, dcera smrti.
Bojovník - Liam Dunbar, syn lůny.
Lhář - Theo Raeken, syn stínů lůny.
- - - - - - -
Se Stilesem jsme k sobě ve stejnou chvíli zvedli šokované pohledy. Ze Stilesového hrdla se ozvalo hlasité polknutí poslední sušenky. Někdo začal psát naši budoucnost, ale to co bylo na starém zažloutlém papíře jsme už dávno věděli. Věděli jsme vše jen kromě Thea. Lhář. Ví snad někdo něco víc než mi ? Ví někdo, co je Theo zač a proč tu je ?
"Lhář ?" Prolomil napínavé ticho Stilesův pochybovačný hlas, jako kdyby mi četl myšlenky.
"Někdo potvrdil naší teorii o jeho povaze." Zavřela jsem opatrně knihu a okolo nás se vznesl další obláček prachu. Instinktivně mi vyletěla ruka k puse a odvrátila jsem obličej od malých smítek vířících se okolo nás. Stiles se rozkašlal a prudce vyskočil ze země ovívajíc si obličej. Knihu jsem zastrčila na její původní místo a otočila se k němu.
"Musíme to dát jako důkaz Scottovi, aby konečně otevřel oči a přestal Raekenovi slepě věřit." Povzdechla jsem si a zkřížila si ruce na hrudi.
"Myslíš, že Scott uvěří starýho cáru papíru, když nevěří nejlepšímu kamarádovi a jeho sestře ?" Vyjekl a začal nervózně pochodovat po uličce a dřevěná podlaha pod každým jeho těžkým krokem zavrzala. A jéjé pan Stilinski se ponořil do hlubokého proud myšlenek.
"Já m-......."
".....Ticho ! Přemýšlím a ty mi to neumožňuješ !" Prudce se ke mě otočil a opravdu negentlemansky mi uťal ani ne v půlce věty. Mluvit dál jsem se neobtěžovala a místo toho frustruovaně zabručela. Sledovala jsem každý jeho krok a když mi došlo, že tím jeho přemýšlení neurychlím, otočila jsem se zpět k regálům plných knížek.
"Musíš to Scottovi říct ty." Zároveň jak Stiles promluvil jsem se na něj zpět otočila.
"Jako vážně ? Nad tímhle jsi přemýšlel osm minut ?! Čekala jsem nějaký bravurní nápad a ne tohle !" Koukala jsem na něj jestli si ze mne nedělá legraci, ale jeho zmatený výraz mluvil za vše... "Nemůžu to Scottovi říct ! Theo přísahal, že mi pěkně zavaří, když o tom jak jsem ho viděla ve vlčí podobě ceknu před Scottem !" Vážně jsem se Thea začínala bát. A když si představím v jak velké monstrum se dokáže proměnit, mi na klidu a pocitu bezpečí vážně moc nepřidává. Navíc se mi hlavou honilo snad milion otázek na něj a vůbec se mi nelíbilo jak příchod jednoho kluk dokázal, tak vše narušit...
Stiles mi věnoval jeden z jeho šibalských pohledů s jedním pozvednutým obočím.
"Theo řekl, že budeš mít peklo ty, když to řekneš Scottovi, ale neříkal nic, když to řekneš mě a já Scottovi."
ČTEŠ
White Wolf {teen wolf cz}
FanfictionCo když Scott McCall měl sestru? Co když příběh party kamarádů z Beacon Hills, měl od začátku ještě jednoho člena? Co když Katherine byla u všeho co se Scottovi a jeho smečce dělo ? #1 in Vlkodlaci - 1. října 2015 #4 in Vlkodlaci - 23. září 2015 Kor...