ASK Characters//2nd

2.8K 114 9
                                    

Tak a máme tu ASK characters, který hrozně ráda dělám a moc děkuji Monys123 a Horse_Lover_546 za otázky, protože díky nim vůbec ASK funguje :) :D 

1. Otázky na Stilese: Proč odháníš Liama od Kath a nelíbí se to něco na Liamovi ?

Je to Dunbar ! Ten vám vadí sám o sobě. Jeho egem. Tím jak je dobrý v lacrossu. Jak je všude...

Jestli se do něj Kath zamiluje a jakože, je to pravděpodobný, tak to bude v háji. Ať se zamijule do koho chce, ale hlavně ne Liam. já si všímám blbostí, který si většinou člověk nevšimnou, ale jeho pohledy na ní nejde přehlídnout. Nejen, že to bude Dunbar, ale Kath, kterou jsem učil sarkasmu, bude oslepená láskou a budou se ocicmávat na každém rohu. Stačilo mi, když Scott psal sonety Allison. A navíc podívejte kolik problému udělal vztah Scott a Allison a ta nehasnoucí láska, prostě nechci, aby se Katherine něco stalo. Je jako moje sestram a Liam je prostě Liam.

2. Otázka na Kath: Popravdě, bolí tě ty rány od Kali ?

Budu k tobě upřímná. Bolí. Nemyslím si, že se stav zhoršuje, ale ani si nejsem jistá jestli je ta bolest příznakem toho, že kůže srůstá k sobě. Nechci to dát tolik najevo a ukázat jak jsem slabá. Stačí, že jsem člověk, to je slabost, někdy sama o sobě. Nesnažím se na nic hrát, jen nechci dělat Scottovi starosti. Má teď plnou hlavu úplňku a Deucaliona.

3. Otázka na Kath: Nedivíš se proč je ta rána černá?

Když jsem to viděla poprvé, docela dost jsem se vyděsila. Ale když jsem zvážila, že Kali je Alfa, tak to bude něco jako reakce na její moc a schopnosti Alfy, chápete. A podle toho co jsem viděla jednou ránu Scotta, kterou měl kdysi od Petera (tenkrát ještě Alfy) tak ji měl naprosto přesně stejnou. A navíc viděal to Scott a i když ho to taky trochu vyděsilo, žádný poplach nedělal, teda pokud přede mnou něco netají a nechce mě tím vyděsit, ale to asi ne... Jsem sice z toho celkem dost nesvá, ale když se to nebude horšit, nebudu to sama hrotit :)

4. Otázka na Liama: Blíží se úplněk. Máš z něj obavy ?

Když o tom se mnou mluvil Scott, připravil mě na nejhorší. A když přišel k té části, že budu v řetězech, tak to bude určitě síla. Prý je dost možné, že si nic nebudu pamatovat. S tím bych se ještě nějak smířil, dokud Stiles nevyhrkl, že budu mít chuť všechny na blízku pozabíjet. Za což ti Stilinski fakt děkuji ! Ohromně mě to uklidnilo ! Po pravdě mám celkem strach. Ale to snad každý z prvního úplňku, ne ? Ale na jednu stranu je to jen úplňek a nic nemůže být tak hrozný. (pozn. autora: Si věříš :D)

5. Otázka na Liama: Vadí ti to, jak Stiles (i Scott), ochraňují Kath (Mám na mysli jak tě Stiles vyhnal z Kathina pokoje.)

Scotta chápu, je to její brácha a Kath ve vás sama o sobě vyvolává potřebu ji chránit. Tedy aspoň někdy mě, je to divné,vím to... Ale zpátky ke Stilesovi. Nevím o co mu jde, ale nějak velkou hlavu si z toho nedělám, i když mi to docela vadí, jak se ke mě chová pořád jako k nezkušenému dítěti ve všech směrech. Je to prudič Stiles Stilinski.

6. Otázka na Liama: Co upřímně říkáš na to, že jsi vlkodlak ?

Teď jsem se s tím, tak nějak smířil. Ale je to pro mě všechno nové a nepředstavitelné. Zatím jsem svoji vlkodlačí část neobjevil a trochu se toho bojím. Nevím jestli se mám bát sám sebe. Jestli to dokážu vůbec ovládat. Nemůžu tomu, pořád uvěřit, i když už jsem si to několikrát ověřil. Vlastně zatím na to moc, názor nemám. Je to pro mě něco nepředstavitelného, ale snažím se to brát jako fakt, který prostě teď je nedílnou součástí mého života.

7. Otázka na Liama: Co si myslíš popravdě o Kath ?

Upřímně.... Obdivuju jí, jak takhle dobře všechno co se děje okolo dokáže vstřebat. Upřímně, bojím se to říct nahlas. Od kluka to zní divně, ale je... je krásná. I když je někdy drzá a sarkastická, pořád neztrácí svoji něžnost a určitý půvab, který má on Kath. 

Ježiši, kecám tady nesmysli, jako nějaký Romeo. To bude tím úplňkem. Jo ! Rozhodně za to může úplněk, už z něj celkem slušně blbnu. Ale stejně nemůžu popřít, že od té doby co mě našla na ulici jak se měním, cítím mezi námi takové divné pouto. Nejspíš to vyzní divně, ale když jsem v její blízkosti, srdce mi tluče v pravidelných rytmech a jsem tak celkem v klidu, jako kdyby nebyl důvod se pro co rozčilovat... Ale poslední dobou mě nepřestává nic překvapovat.

8. Otázka na Kath: Jak si myslíš, že přijme Liam zprávu o to, že jsi jeho kotva ?

Nedokážu si moc představit jeho reakci, ale i když to bude pro něj něco úplně nové, rozhodně ho to nerozhodí, tak jako zpráva o tom, že je vlkodlak :D ...  Bude mít určitě spousty otázek, ale prostě nedokážu si představit jeho reakci. Sama se toho trošku bojím. Vím, že to neznaméná v podstatě nic velkého, ale stejně určité pouto mezi sebou máme a bojím se jaké.

- - - - - -


Tak a to by byl konec :D Ještě jednou moc děkuji holkám za otázky a doufám, že našli odpověď :D Do komentářů můžete psát názory a podobně.

Uvidíme se v Pondělí.

xxx Katherine




White Wolf {teen wolf cz}Kde žijí příběhy. Začni objevovat