ASK Characters 3

2.4K 101 3
                                    

Ahoj Všichni :)

Tak a máme tu další Ask Characters a tentokrát už třetí v pořadí. Chtěla bych vám všem moc poděkovat za položené otázky pro postavy u chapteru 34. :) Vážně jsem nečekala, že tolik otázek bude :) Ještě dál, bych chtěla vám všem takhle veřejně poděkovat za dokonalých 10K readers ! Pro mě je to úžasné číslo a myslela jsem si že s Teen Wolf povídkou, ničeho takového ani nedosáhnou a původně jsem ji psala jenom na zkoušky. Ale chytla se a teď je díky vám kde je ♥♥

Jenom chci ještě upozornit, že na otázky postavy odpovídají podle dějě, co vědí a co ne. Pokud se v ději ještě o něčem nedozvěděli a vaše otázka to obsahuje, postavy budou muset odpovědět podle sami sebe, to co vědí. Takže když jsem do děje nezavedla chiméry, ani Theo s nimi nebude mít nic společného :)

Jste úžasní ♥

Otázky od @LucyMagicWolf  =

1. Otázka na Scotta: Proč sakra tomu hajzlovi Theovi věříš ?

Každému by jsme měli dát šanci a když vidím Thea ve 3. třídě, nevidím důvod proč by se měl psychicky měnit, i když je po tělesné stránce úplně jiný. Nezdá se mi nějak nepřátelský, tak proč bych měl vyvolávat konflikty ? :)

2. Otázka na Liama: Bojíš se Scotta ? PS: Jestli ti ublíží, ublížím já jemu :D

Scotta ? Jak se to vezme. Scott je fajn. Má celkem velký vůdčí potenciál a i jako Beta. Celkem ho obdivuji. Ale Katherine je moje holka a tu mi nikdo nevezme :) I když obavy až se to dozví, trochu mám.

3. Otázka na Katherine: Tak co Theo ? Nelíbí se ti ?

Hmm podívej, Theo je kluk za kterým se prostě holka musí otočit a zkousnout si ret. Je to takový chudší syn pana Greye z 50 Odstínů Šedi, ale mé sympatie vůči němu opadají hned jakmile promluví. Když něco vypustí z pusy, totálně se mi znechutí a jeho drzý výraz prostě nemůžu vystát. Chová se celkem jako podlízavý hajzlík.

4. Otázka na Stilese: Tak co pár Latherine ? Líbí se ti spolu ?

Byl jsem u toho když to Theo říkal Scottovi. Moc jsem tomu nevěřil, přece jenom říkal to Theo, ale když jsem si vybavil jak se ti dva poslední dobou k sobě měli... Upřímně nejsem z toho nijak nadšený, ale lepší než kdyby se Kath nabrnkla takovýho Thea. Liam je celkem dobrej kluk, i když je to takový střevo. Nemyslím si, že by Katherine ublížil. A když je jeho kotva...

5. Otázka na Dereka: Roztrháš se mnou Thea na kusy ?

Thea ? Kdo je sakra Theo ? Ještě jsem s ním neměl tu čest se setkat, ale už jenom jeho jméno je mi nesympatické. Uvidíme až ho potkám, ale moc šancí mu nedávám.

Otázky od @Winter_Shadow_21 =

1. Otázka na Liama: Zamiloval ses do Kath na první pohled ?

Na první pohled se úplně říct nedá, ale mojí pozornost rozhodně upoutala hned první hodinu ve škole co jsem jí viděl. A teď ? No posuď sama :)

Otázky od @CH4ROLINE = 

1. Otázka na Katherine: Jak myslíš, že se věci budou vyvíjet dál ?

Popravdě... Bojím se a to dost. Snažím se to nedat moc najevo, ale kdo nemá v Beacon Hill obavy, že ? Máme proti sobě silného soupeře. Myslím si, že Deucalionova taktika na nás, bude jiná a neobvyklá, jak už nám ukázal minule.Nevím kdy zaútočí, nevím kdy to můžeme čekat... Ale nakonec co já jako člověk proti němu zmůžu ? A to je to nejhorší. Ta lidská bezmoc, kterou mám a s kterou sama v sobě bojuji.

2. Otázka na Thea: Co sakra chceš ? A celkem by mě zajímalo jestli jsi vlkodlak, nebo chiméra.

Co chci ? Velmi dobrá otázka. Ale pro tvojí smůlu ti na ní neodpovím, nebo aspoň do určité míry ne. Vrátil jsem se do Beacon Hills všem ukázat, že už nejsem ten slaboch, za kterého jsem byl ve 3, třídě. A že nejsem ani, taky tak dobrý, jako jsem byl. Ale o tom zatím nemusí nikdo vědět.

Otázky od @-Agent-Skye- =

1. Otázka na Thea: Proč jsi přišel do Beacon Hill ?

Jak už jsem řekl, ukázat mé nové já. 

2. Otázka na Dereka: Co se stane když zjistíš, kdo byl ten černý vlk ?

Za tím dotyčným jednoduše příjdu a jednoduše mu svým způsobem (čti pěstmi) vysvětlím, že to nebyl dobrý nápad, zranit Dereka Halea.

3. Otázka na Scotta: Proč věříš Theovi, když mu tvá sestra a ani nejlepší kamarád nevěří ?

Jak už jsem řekl, každému se má dávat možnost ukázat co v něm je a Theo nevypadá jako ten typ podlého klučiny. Podívej Stiles je nedůvěřivý ke každému, kdo se snaží dostat do naše kruhu přátel a Katherine ? To je prostě Katherine. Nebral bych je doslova, ale asi by to nebylo dobré ani ignorovat.

4. Otázka na Scotta: Nějaké nové děvče v tvém srdci by se nenašlo ?

Pro mě musí mít dívka určité kouzlo a Allisonino kouzlo, zatím nikdo nepřebije.

Poznámka Katherine: Brácha, kdy už přestaneš ohledně Allison fňukat ?!

5. Otázka na Liama: Bojíš se Scotta až zjistí, že chodíš s jeho sestrou ? Sám víš že to dlouho neutajíš.

Jak už jsem řekl, celkem obavy mám, jaká bude jeho reakce, ale Kath se jednoduše nevzdám. Já jsem to ani nechtěl taji, klidně bych jí ukázal celému světu :)

6. Otázka na Liama: Co cítíš ke Kath ? 

Co k ní cítím ? Kath je.... Je dokonalá. Pro mě, je. Nejradši bych s ní trávil a ochraňoval jí všechny chvíle kdy můžu. Je dost svéhlavá a drzá, ale stejně na vás působí jako porcelánová křehká panenka, která vás vyloženě donutí jí chránit a milovat jí, u ní to ani nijak nejde. Všimli sjte si těch ďolíčků, když se směje ?

7. Otázka pro Lydii: Nějaká nová láska ?

Od té doby, kdy se Jackson a Aiden vypařily, ani nikoho na obzoru nemám. Třeba možná ho mám přímo před nosem a nevidím to, ale chci si dát na chvilku od kluků oddech :) Chtěla bych se teď víc zaměřit na možnosti a schopnosti banshee, které jsem pořád neobjevila. Scottova smečka to bude potřebovat. 

8. Otázka na Dereka: Našla by se v tvém malinkém srdíčku nějaká dívka ke které něco cítíš ?

Naposledy to byla Paige. Byl jsem hodně mladý a naivní. Nechci být naivní znovu...

9. Otázka na Stilese: Co by jsi udělal Liamovi, když by jsi zjistil, že chodí s Kath ?

Tak rozhodně výklad o tom, že ho budu bedlivě sledovat, ho nemine, ale nejspíš nic. Možná ho trochu zastraším aby si nemyslel, ale je to drzé štěně Liam.

Otázky od @gurrink = 

1. Otázka na Scotta a Stilese: Jaký máte názor na Katherine, že chodí s Liamem.

Scott: Moc dobře vím jak úžasná první láska je... Nebudu v tom ani Kath bránit :)

Stiles: Už jsem řekl svoje v předešlých otázkách :)

Otázky od @Trewall = promiň, ale tvoje otázky jsem nemohla najít :/ :) Snad si našla odpovědi v těch předešlých :)

- THE END OF ASK -





White Wolf {teen wolf cz}Kde žijí příběhy. Začni objevovat