15.Chapter

3.7K 204 12
                                    

V minulém díle: "Na Betu máš sílu." ušklíbl se. Když Liam zjistil, že nemá šanci, jeho zlatavě žlutý odstín očí vyprchal a velké špičáky byly ty tam. Derek se spokojeně usmál a povolil stisk jeho krku. Liam po délce stromu sjel k zemi.

- - - - -

Nejistě jsem přišla k Derekovi, který stál naproti Liamovi sedícímu na zemi plné spadaného listí.

"Šel jsi na něj moc zprudka, sotva se dozvěděl čím je." Vyčetla jsem Derekovi.

"Jak jinak jsem mu to měl ukázat, aby mi věřil ?" Nadzvedl obočí a rukama za zády sledoval Liama jako nějaký zajímavý exponát. Nic jsem mu na to neřekla. Měl asi pravdu. Každopádně jsem byla ráda, že Derek přišel, nevím jak bych to vše Liamovi řekla, protože když se přede mnou měnil, bylo špatný se z toho nějak vyvlíknout. 

"Nevím, proč si vybral Deucalion zrovna jeho." Konečně z něj spustil jeho mrazivý pohled a otočil se na mě. Šeptal, aby nás Liam neslyšel a spoléhal na to, že svůj vlkodlačí sluch neumí ještě použít.

"Deucalion, je celý nepředvídatelný." Zašeptala jsem nazpět a Derek přikývl na souhlas. Sama jsem nevěděla proč zrovna Liam.

"Já jsem tady taky, lidi." Přišel k nám. Derek protočil  oči a jedním strknutím ho schodil zpátky na zem. Musela jsem se potichu zahihňat.

"Au." Liam sykl a s naštvaným pohledem, propalující Dereka se vysápal už podruhé ze země.

* * * * * * *

"Jak, jakože nemůžu spát u Scotta?" Vyjekl Stiles do telefonu ve stejný moment kdy jsem vkročila do Scottova pokoje, kde se oba obvykle zašívali a dnešek nebyl vyjímkou. Scott ležel na postely s rukama za hlavou a pobaveně sledoval Stilese, který rázně pochoduje od postele ke dveřím s telefonem v ruce. Nechápavě jsem se podívala ode dveří na Scotta.

"Sheriff." Zašeptal s přehnanou artikulací svých rtů, jako kdybych uměla odezírat. Kývla jsem na náznak souhlasu a šla si sednout vedle Scotta doprostřed postele.

"Tati, ale-... Já... My... Dobře přijdu v osm." Svěsil poraženecky Stiles volnou ruku podél těla a trochu se nahrbil. Následně mobil strčil do kapsy a otráveně se doušoural k posteli. Lehl si na břicho vedle mě z druhé strany a zabručel do polštáře.

"Nemůžeš tu přespat ?" Koukla jsem se na něj. Přetočil se na záda s pohledem zaměřeným ke stropu. podle toho co jsem slyšela, tak mi to bylo jasné, že ne, ale byla to spíše taková menší provokace Stilese, kterou jsem si nemohla nechat ujít.

"Ne." Věnoval mi vražedný pohled propalující skrz na skrz mojí maličkost.

"Co u Lydie ?" Skočil Stilesovi do řeči Scott, aby předešel našemu pošťuchování se Stilesem.

"Lydie !" Zpanikařila jsem hned jak mi došlo na co se Scott vlastně ptá. Nadskočila jsem abych asi ze zadní kapsy mohla vytáhnout mobil. Kluci mě sledovali nechápavými pohledy. Hned jak se rozsvítila obrazovka, vyskočilo na mne upozornění. 8 nejpřijatých hovorů od Lydie a 1 od Liama. Co chce zase Liam ? Vždyť jsme se viděli ani ne před půl hodinou. Nedbala jsem na to a vytočila číslo Lyd.

"Lydie, moc promiň. Potkala jsem Liama, který se měnil ve vlkodlaka a potom se připojil Derek a byli jsme v lese." Začala jsem na ní bleskurychle rychlit důvod proč jsem k ní vůbec nedorazila.

"Cože ? Prosím tě potom mi to vše řekneš. Hlavně jestli jsi v pohodě. Měla jsem strach, že se ti něco stalo a tvůj bratr mi nebyl schopný zvednout ani jednou telefon." řekla s naprostým klidem, i když jste trochu nervozity v jejím hlase slyšet mohli. Scott zaregistroval, že je o něm řeč a letmo jsem koutkem oka zahlédla jak se nevinně usmál a podíval se na Stilese, ležící přes mě na proti jemu.

"Já jo." Vydechla jsem a zastrčila si neposedný pramínek vlasů za ucho.

"Jak jako ty, jo ? Kdo v pohodě není ?" Mohla jsem si domyslet jak nechápavě skrčila obě obočí k sobě.

"Liam, ale jako ne nějak smrtelně, prostě je vlkodlak."

"Jo to mi Stiles říkal, něco o tom, že Dunbar je pokousaný. Počkej volá na mě mamka a chce abych jí odvezla na pedikúru, tak pa." Poslední větu řekla sladce jak jen nejvíc při loučení Lydia dokáže a hned na to se ozvalo pravidelné pípaní oznamující, že Lyd hovor ukončila. Telefon jsem hodila za sebe na jeden z polštářů na posteli. Úplně jsem zapomněla, že jsem šla původně k Lydii. Ale aspoň, že jsem jí zavolala a objasnila. Zády jsem dopadla na postel mezi kluky a díky pérkům v matraci jsem párkrát trochu nadskočila.

"Jak si se připletla k Liamovi a Derekovi ?" Zvedl se do sedu Scott a starostlivě se na mě díval.

"Našla jsem Liama, jak se pomalu začíná ze vzteku měnit." Povzdechla jsem si a položila si ruce na břicho. "Nemohla jsem ho tam takhle nechat, zvlášť když ani on sám nevěděl co se to s ním děje."

"Mohl ti něco udělat !" Scott už teď stál na nohou. Stiles mezi námi kmital pohledem a sledoval tuhle rodinou scénu. 

"Věř mi, že na to jsem v tu chvíli myslela, taky ! A kdo teď zapomíná na heslo Allison, hm ?" Dala jsem si ruce v bok a stoupla si naproti jemu. Nehádali jsme se, jen si prostě vyměňujeme názory.

"Měla jsi mě zavolat." Oponoval.

"Mezitím jsem se mohla válet v kaluži krve." Stiles mezi námi se zájmem kmital pohledem. Nechtělo by to popcorn ?  Přineste někdo panu Stilinskimu, popcorn a dva lístky do kina na "Sourozenci v akci" prosím !

"A pak tam přišel Derek ? Nebo jak se ti ho povedlo uklidnit?" Svraštil a zároveň pozvedl obočí Scott, když ingoroval mou předešlou poznámku.

"Chytla jsem ho za ruku." Skoro jsem zašeptala a dívala se překvapeně při vzpomínce jak se rychle Liam zklidnil a oba nás to překvapilo.

"Zklidnila si ho tím, že jsi se ho jenom dotkla ?" Vložil se do rozhovoru Stiles, který už stál stejně jako my.

"Jo." přikývla jsem a pořád to nechápala, jak jsem to mohla dokázat.

"Kath ?" řekl opatrně Stiles a hodil pohled po Scottovi tipu "vím víc než vy." Zvědavě jsem se na něj koukla a čekala co z něj vypadne. 

"Ty jsi jeho kotva." Oba jejich pohledy padli na mě.

- - - - - -

Ahoj všichni :)

Moc se vám omlouvám, dnešní kapitola je  asi o 200 slov kratší než normálně, ale píšu jí ve skluzu. Byla jsem po dlouhé době na koních, tak doháním co se dá :) Snad to nijak povídku neovlivnilo :) Ale přísahám, že další díl bude už zítra navečer a možná i dřív :D 

Jinak neznáte někdo, nějakou dobrou povídku tady na wattpadu ? :)

So, bye my little werewolves <3

xxx Katherine





White Wolf {teen wolf cz}Kde žijí příběhy. Začni objevovat