- Šiek tiek atsigersiu.- Tariau ir paėmiau butelį. Šiek tiek atsigeriau ir padaviau Niall.
Jis nusišypsojo. Žodžiu mes gėrėme viskį ar kad ir kas ten bebuvo ir kalbėjome. Aš jiem papasakojau save , jie taip apie save papsakojo nemažai. Kartas nuo karto prie mūsų prieidavo Louis su Liam , bet net nepastebėdavau kaip jie kažkur dingdavo. Taigi iš esmės daugiausia bendravau su Harry ir Niall. Mes sėdėjome terasoje ir toliau šnekėjome , pagaliau prie mūsų prisijungė Liam su savo mergina , bei Louis. Negalėjau nepastebėti to Harry žvilgsnio kuriuo jis mane nužiūrinėdavo. Gal aš ne taip atrodau? O dieve jeigu susigadinau makiaža ir dabart atrodau kaip klounas? Pradėjau nervintis. Harry tai pastebėjo ir nusijuokė. Galų gale jis nukreipė žvilgsnį ir aš nusiraminau.
Taip prasėdėjome apie dvi valandas, vakarėlis buvo pačiam įkarštį. Visi buvo linksmi , žinoma kai kurie ir girti , bet tai manęs nestebina juk čia gimtadienio vakarėlis , taip ir turi būti. Liam ir jo mergina kažkur dingo , tačiau prie mūsų prisėdo dar keletas vaikinų bei merginų.
- Kaip jautiesi .- Išgirdau Niall balsą
- Visai neblogai .- Tariau.- O tu ?
- Aš puikiai .- Nusijuokė .- Netrūksta gėrimų?
- Nežinau , galbūt reikėtu dar šiek tiek.- Šyptelėjau
- Tai einam iki vidaus pasiimti , neisivaizduoju ka tu mėgsti.
Mes atsistojome ir išėjome. Atsisukau ir pažiūrėjau kur Harry , jis sėdėjo ir labai įdomiu žvilgsniu stebejo mane. Su Niall stovėjome šalia šaldytuvo ir rinkomės gėrimus. Po 10 minučių sunkaus rinkimosi išsirinkome Jack Daniels viskio butelį. Man jis visai patinka.
Grįžome atgal prie stalo . Harry sėdėjo apsikabines kažkokia mergina. Niall pažiūrėjo į Harry tada į mane ir greitai nusuko žvilgsnį. Harry žiūrėjo į mane ir šypsojosi.
Aš jam taip pat nusišypsojau ir atsisėdau šalia Niall. Mes visi toliau kalbėjome ir gėrėme.
Prie mūsų prisijungė dar keletas žmonių , nes kaip pastebėjau dauguma čia susiskirstę grupelėmis. Aš kalbėjau su Niall. Aš vis pažvelgdavau į Harry pažiūrėti ka jis daro. Šiuo metu jie tiesiog sėdėjo šalia tos merginos ir šnekėjo su ja.
- Tau patinka Harry .- Paklausė Niall kai pamatė jog užsižiopsojau į jį.
- Man ? .- Nustebau.- Nee , aš jį vos pažystu .- Nusijuokiau .- Tiesiog įdomu žiūrėti ka jis veikia.- Supratau kad pasakiau visišką nesamonę , bet Niall tiesiog palinksėjo galva ir nusijuokė.
Žodžiu daugėlis kurie buvo per daug išgėrę viduje jau miegojo , kai kurie dar tebegėrė ir linksminosi kaip ir mes. Aš jaučiausi šiek tiek išgėrusi , pripažinsiu man buvo labai linksma. Nepajaučiau kaip Harry prisėdo šalia manes. Tiesiog kalbėjau su Niall ir išgirdau Harry balsą.
- Apie ka jūs visą vakarą kalbat?.- Paklausė jis
- Aš žinau ka tu kėtini padaryti su ta mergina .- Tarė Niall ir po kelių seknudžių jie abu ėmė garsiai juoktis
- Niall , iškrypėli.- Harry bandė apsimesti rimtu , tačiau ir vėl pradėjo juoktis.
Aš taip pat nusijuokiau.
- Taigi Kath .- Harry norėjo kažka pasakyti , bet nutilo.- Po velnių pamiršau ka norėjau pasakyti .
Ir mes vėl pradėjome juoktis.
- Harry kiek šiendien išgėrei?.- Paklausiau.
- Nedaug , o tu ?.- Na iš jo balso sprendžiau kad tas nedaug vis dėl to buvo daug...
- Kaip matai taip pat nedaug .- Nusijuokiau.
- Jis meluoja .- Isiterpė Niall.- Jis išgėrė kokius tris litrus alaus tik tau to nesako nes bijo kad palaikysi jį alcholiku.
- Niall šššš.- Harry jį prityldė.
Aš ėmiau juoktis . Su visai sėdėjome dar apie valandą ir tuomet mes su Niall pastebėjome jog Harry jaučiasi blogai .
- Harry nori eiti miegoti ?.- Paklausė Niall
Jis sulinksėjo galvą.
- Palydėsiu tave drauguži.- Niall pradėjo juoktis.
Jis išvedė Harry. Maniau , kad jie abu nueis miegoti tačiau nepraėjus nei 20min Niall grįžo čia.
- Kas nutiko ?.- Paklausiau
Niall niekaip negalėjo nustoti juoktis.
- Jam viskas gerai , tiesiog sakė norėtu , kad pabūtum šalia jo kol jis užmigs ir pasaugotum jį.- Tarė Niall ir vėl ėmė juoktis.
- Gerai , bet nuo ko jį reikia saugoti .- paklausiau nustebusi
- Jis bijo , kad jam išpaišysime veida.- Šyptelėjo Niall . Aš nusijuokiau bet vis dėl to sutikau . Niall man parodė kur yra Harry . Aš atsisėdau šalia jo.
-Gerai jautiesi ?.- Paklausiau
- Jaučiuosi kaip išgėręs tris litrus alaus...- Ištarė jis.
YOU ARE READING
Story of my life (Chapter 1)
FanfictionPirmas darbas wattpad'e , tikiuosi ši istorija jūsų dėmesio ^-^ Kurdama šia istoriją stengiuosi jus suintriguoti , dedu kiek galėdama daugiau pastangų kad nebūtų nuobuodu skaityti ir žinoma laukiu jūsų nuomonių apie šitą darbelį :) - Gabrielle