- Tai nėra visiškai bloga naujiena .- Nusijuokė Harry.- Tiesiog , kai Liam paleis iš ligoninės turėsim sutvarkyti keletą reikalų , taigi rytoj grįšiu labai vėlai.
- Tie reikalai susiję su Josh?.- Įsitempusi paklausiau.
- Iš dalies taip , iš dalies ne.- Šyptelėjo Harry.- Bet tau nėra dėl ko nerimauti , be to Niall ir Zayn atvažiuos čia.
Jaučiau kaip surimtėjo manov eidas. Maniau , kad visa ,tai jau pasibaigė... bet akivaizdu , kad ne.
- Kath , neliūdėk.- Hary vėl nusijuokė bandydamas mane pralinksminti. Pamatęs , kad tai manęs išvis neveikia ,jis prisėdo arčiau manęs ir švelniai apkabino.Atrėmiau galvą į jo krūtinę ir užsimerkiau.
Taip pasėdėjusi keletą minučių supratau , kad gadinu nuotaiką tiek sau tiek jam , taigi nusprendžiau , kad reikia sugalvoti ką veiksime šiandien.
- Ka veiksime šiandien?.- Paklausiau , kai supratau ,kad nieko gero nesugalvosiu...
- Gal nori nuvažiuoti į tą sodybą , kur buvome po Louis gimtadienio?.- Pagalvojęs tarė Harry.
Pažvelgiau pro langą , oras lauke buvo tikrai ne koks , bet kaip ir sakiau , kadangi nieko geresnio nesugalvojau , sutikau.
Susiruošėme ir išvažiavome maždaug po pietų. Lauke vis dr lijo ir man tai labai nepatiko... Lauke oras darėsi vis vėsesnis ir dar labiau jautėsi artėjanti žiema , nors dar buvo tik spalio pradžia. Kai atvažiavome aš pirma išlipau iš mašinos, Harry kažko ieškojo ant galinės sėdynės. Aš žiūrėjau įtą patį ežerą , lieptelį. prisiminiau , kai su Harry buvome vos pažystami ir sėdėjome ten , kai aš vos neįkritau į vandenį , kai Harry mane pagavo... Jaučiau , kaip mano veide atsiranda šypsena.- Kodėl šypsaisi ?.- Išgirdau Harry balsą šalia savęs ir pajaučiau kaip jis apsikabina mano liemenį.
- Prisiminiau kaip čia buvau pirmą karta.- Atsakiau ir pažvelgiau į jį.
Harry nusijuokė ir apsukęs mane , prisitraukė prie savęs ir pabučiavo.
Įėjusi į namo vidų nusirengiau paltą ir atsisėdau ant lovos. Name viskas buvo sutvarkyta, židinyje degė malkos. Čia tikrai labai jauku.
- Tikiuosi tu mėgsti vištieną ?.- Paklausė Harry kažko ieškodamas šaldytuve.
- Taip , taip.- Atsakiau vartydama kažkokia knygą.
Atistojau ir nuėjau prie tašių su mūsų daigtais. Norėjau persirengti , nes su džinsais jaučiausi baisiai nepatogiai...
- Eini persirengti ?.- Paklausė Harry
- Aha.-Šyptelėjau.
- Gerai , kol susitvarkysi , aš paruošiu maistą.- Šyptelėjo.
- O ar neturėtų būti atvirkščiai?.-Nusijuokiau.- Na žinai aš ruošiu maistą , o tu nieko nedarai ir žiūri Tv ?
Harry pradėjo juoktis. Aš taip pat . Po kelių akimirkų buvau antro aukšto vonioje. Apsirengiau treningus ir šitą megztuką. Jaučiausi žymiai geriau.
Kai grįžau atgal Harry jau buvo pagaminęs maistą. Tikrai vertinu , tai. Vaikinas kuris gamina tau maistą ... mažai tokių.
Pavalgę išėjome į lauką. Buvo nustoję lyti , taigi oras lauke buvo pakankamai geras. Po biški temo , danguje matėsi pilnas mėnulis , kuris kaip ir aplink esantys miškai man priminė tą baisia naktį...
Apsikabinę sėdėjome ant to pačio lieptelio. Beveik nekalbėjome , stebėjome nerealiai gražų vaizdą esantį aplink mus. Sėdėjau ant Harry kelių. Jo veidaas buvo apšviestas menulio ir labai išryškino jo žalias akis. Nesusilaikiau ir pabučiavau jį. Jaučiau , kaip jis šypsojosi keletuj akimirkų atsitraukiau nuo jo , nusišypsojau ir vėl jį pabučiavau.
- Einam į vidų?.- Paklausė Harry.
- Galim.- Šyptelėjau. Norėjau atsistoti , tačiau Harry man neleido , kiek nustebusiu žvilgsniu pažvelgiau į jį.
- Nunešiu.- Šyptelėjo jis.
Atlošiau galvą ir nusijuokiau. Harry atsistojo , laikydamas mane rankose.
- Kiek kilogamų tu numetei ?.- Nustebes paklausė.- Esi lengva kaip plunksna.
- Malonu , tai girdėti .- Nusijuokiau.- Bet nemanai , kad mes galim parkristi?Juk tu beveik nieko nematai.
- Nesijaudink .- Eidamas tarė Harry.- Aš viską matau puikiai.
- Taip , žinoma.-Šyptelėjau. Harry pažvelgė į mane ir ruošėsi pabučiuoti mano skruostą, žinoma jis sugebėjo už kažko užkiūti ir ... BAM mes abu jau vandenyje.
- Šaaaaunuolis , Harry .- Užrėkiau bandydama plaukti link kranto. - Aš juk sakiau , kodėl tau buvo būtina nešti mane?
Girdėjau kaip Harry juokėsi. Po kelių akimirkų pradėjau juoktis pati.
Vanduo buvo ledinis , o iš jo išlipus atrodė , kad lauke temperatūra nukritus iki - 30.
- Greičiau einam.- Tarė Harry drebėdamas ir paėmęs mane už rankos nusitempė į vidų.
- Tik įėjusi pro duris nusimoviau šlapią treningą ir numetusi jį nubegau į vonią. Kiek įmanoma greičiau persirengiau į sausus apatinius drabužius . Tada pamačiau , kad mano normalių rūbų čia nėra ir išjau iš vonios.
Tik išėjusi iš vonios pajaučiau šaltas Harry rankas sau ant kūno.
- Tu nesveikas .- Sucypiau
Harry nusijuokė ir dar stipriau mane apkabino.
- Ar tu bent numanai , kas tavęs šianakt laukia?.- Juokdamasis paklausė Harry ir pradėjo eiti link manęs. Lėtais žingsniaisėjau atgal ir juokiausi. Pajaučiau kaip su kojomis atsitrenkiau į lovos kraštą. Priėjęs prie manęs Harry švelniai pargriovė mane ant lovos ir bučiodamas mano šaltą pilvą vis kito į viršų. Tik jam pabučiavus mano skruostą , kažkur virtuvėje suskambo jo telefonas.
Taigiii noriu visiem pranešti , kad tai prieš paskutinė pirmojo Story Of My Life sezono dalis ! 50 dalis bus paskutinė. manau 2 sezonas jau bus pradedamas kelti nuo kitos savaitės , galbūt net ankščiau:)
-Gabrielle
YOU ARE READING
Story of my life (Chapter 1)
FanfictionPirmas darbas wattpad'e , tikiuosi ši istorija jūsų dėmesio ^-^ Kurdama šia istoriją stengiuosi jus suintriguoti , dedu kiek galėdama daugiau pastangų kad nebūtų nuobuodu skaityti ir žinoma laukiu jūsų nuomonių apie šitą darbelį :) - Gabrielle