- Dėl dviejų dalykų . Pirma noriu atsiprašyti už vakar , mes labai skubėjome del to važiavome dideliu . Antra gal šį vakarą nori prisijungti prie vakarėlio ?
- Net nežinau...- Tariau kiek dvėjodama.
- Nieko tokio .- Nusijuokė Niall .- Jeigu turėsi noro , būtinai prisijungsi .
- Taip butinai .- Įsiterpė Louis.
- Gerai , aš pagalvosiu.
- Tai iki pasimatymo .- Šyptelėjo Niall.
Aš nusišypsojau ir uždariau duris. Atisėdau prie stalo ir pradėjau galvoti , eiti ten ar ne. Po ilgo apmastymo nusprendžiau kad surizikuosiu , jeigu kažkas nepatiks tiesiog išeisiu.
Likusia dienos dalį praleidau rinkdamasi rūbus kuriuos rengsiuosi kai eisiu į ta vakarėlį Nežinojau ar užsidėti suknelę ar sijoną o gal išvis paprastus džinsus...
- Yuuuma , ka man rengtis ?!.- Užrėkiau
Ji priėjo prie manes ir pradėjo murkti.
- Suknelę ?.- Paklausiau ir paėmiau ją ant rankų.
Ji ėmė dar stipriau murkti.
- Gerai , bet jeigu atrodysiu baisiai , rytoj liksi be pusryčių .- Tariau ir pradėjau juoktis.
Dieve mano jeigu mane kas nors pamatytų... Galvotų kad aš išprotėjau , kalbu su savo kate...
Laikas tirpo , nepastebėjau kaip ėmė temti. Apsirengiau , pasidažiauir apsimoviau aukštakulnius .Stengiausi atrodyti normaliai , nebūti per daug išsiryškinusi , nes tada bus per daug dėmesio , bet ką aš čia kalbu... Aš einu apsirengusi suknelę , vien dėl to visi į mane atkreips demesį... O aš ten nieko nepažystu ...
Pažiūrėjau pro langą , panašu kad vakarėlis jau prasidėjo. Gerai metas eiti. Kaip bus taip..
Išėjau iš namų ir užrakinau duris. Priėjusi jų namo duris sustojau ir dar kartą pagalvojau ar tikrai noriu čia eiti . Gal neiti ? Galėčiau grįžti ir niekas nežinotų kodėl neatėjau
Bet kažkas netikėtai atidarė duris. Harry. Jeigu ir žadėjau iš čia išeiti šiuo metu to nebepadarysiu...
Jis atsitraukė ir kiek keistu žvilgsniu pažiurėjo į mane.
- Ka tu čia veiki? .- Paklausė jis.- Su ta suknele...?
Ir jis nužiūrėjo mane nuo galvos iki kojų , tuomet pakėlė akis ir nusišypsojo.
- Mane pakvietė Niall .- Tariau
- Aaa taip Niall.- Sušuko jis .- Vis dėl to paklausė manes.- Harry pradėjo juoktis.
- Taaaaip...- Nutesiau
- O aš galvojau kad tu neateisi.
- Kaip matai aš čia .- šyptelėjau
- Puiku , tuomet einam į vidų .- Harry pasitraukė nuo durų.
Viduje buvo daug žmonių , grojo muzika .Žodžiu tikras vakarėlis...Harry išsivedė mane į galinį kiemą kur buvo pilna žmonių .Pamačiau Niall , jis mums pamojavo.
- Kath malonu , kad atėjai .- Tarė Niall.
Sulinksėjau galvą.
- Čia Liam .- Niall parodė į vaikina stovintį šalia jo.
Liam paspaudė man ranką.
- Aš Kath.
- Tiesa juk mes taip ir nesusipažinome .- Įsiterpė Harry .Niall pradėjo garsiai juoktis.
- Aš Harry.- Jis nusišypsojo
- Kath.- Juokdamasi ištariau.
Jis man nusišypsojo ir pamerkė akį. Kiek pasimečiau ir nusukau žvilgsnį.
- Aš einu iki vidaus .- Pasakė Niall ir žvilgtelėjo į Harry .- Atnešiu kažko atsigerti.
Harry paliksėjo galvą. Liam išėjo kartu su Niall. Ir aš likau čia , su Harry. Nežinau kodėl bet jaučiausi labai nejaukiai ...
- Taigi Kath papasakok kažka apie save .- Harry pažiūrėjo į mane ir ranka perbraukė savo plaukus.
- Nelabai turiu ką pasakoti .- Nusijuokiau.- Gyvenu viena , šiuo metu niekuo neužsiimu , prieš tai gyvenimą siejau su muzika , tiksliau nieko svarbesnio nebuvo už muzika , dainavimą , tam atidaviau visą laisvalaikį .
- O kas nutiko ?.- Iš jo veido mačiau jog jis susidomėjo.
- Viską mečiau...- Tariau ir vėl nukreipiau žvilgsnį.
-Viskas aišku .- Šyptelėjo jis .
Nepastebėjau kaip grįžo Niall. Rankose jis laikė kažkokį gėrima.
- Norėsi išgerti ?.- Paklausė
- Norėsiu.- Tarė Harry.
- Ne tavęs klausiau .- Niall vėl nusijuokė
Gal nieko blogo nenutiks jeigu šiek tiek išgersiu.
YOU ARE READING
Story of my life (Chapter 1)
FanfictionPirmas darbas wattpad'e , tikiuosi ši istorija jūsų dėmesio ^-^ Kurdama šia istoriją stengiuosi jus suintriguoti , dedu kiek galėdama daugiau pastangų kad nebūtų nuobuodu skaityti ir žinoma laukiu jūsų nuomonių apie šitą darbelį :) - Gabrielle