PART 7

1.2K 64 3
                                    

Kelias minutes pastovėjusi lauke , lėtai nužingsniavau į vidų. Merginos stovėjo virtuvėje ir gamino sumuštinius bei kitus valgomus niekučius. Vaikinai tiesiog sėdėjo prie stalo ir kalbėjo. Nusprendžiau prisijungti prie Nicki ir kitų merginų bei padėti joms gaminti maista.

- Kath .- Sušuko Nicki vos tik pamačiusi mane . Pamojavau jai ir priėjau arčiau.

- Ir kaip tau ši sodyba ?.- Paklausė .

- Man čia patinka , labai jaukus namas .- Atsakiau ir nusišypsojau .- Ka čia gaminat .

- Mes su merginomis iš pradžiu darėme sumuštinukus , bet nusprendėme , kad jų neužteks , taigi nusprendėme iškepti šiek tiek jautienos kepsnių. - Ranka parodė į keptuvę.- Gal turi kokių įdėjų?

- Manau čia puikiai tiktų kokios nors salotos .- Pasiūliau.

- Aš irgi taip manau .- Pritarė Nicki draugė.  Iš maišo ištraukiau įvairių žolielių ir saltotų lapų kuriuos žadame dėti į salotas.  Pagrinde šita salotų gaminimo garbė atiteko man , Nicki su kitomis merginomis kepė mėsą. Kai viską paruošiau salotas padėjau ant stalo .

-  Wow , Kath atrodo labai skaniai !.- Tarė Nicki.

- Kepsniai taip pat .- Šyptelėjau.

Viska padėjome ant didelio stalo prie kurio sėdėjo vaikinai. Pamatę maistą jie norėjo išarto jį suvalgyti ir atrodė kaip išbadėję žvėrys... Mes nusprendėme jog tai bus šeimyninė vakarienė ir visi valgysime prie vieno stalo . Aš išsirinkau vietą šalia Nicki draugės . 

Kai visi susėdome prie stalo , net nepastebėjau kaip šalia manęs prisėdo Harry. Jis žvilgtelėjo į mane , nusišypsojo ir nusisuko . Visi pradėjome valgyti. Maistas buvo tikrai nuostabus. Susipažinau su dar keletu žmonių. Kim yra viena iš tų žmonių , ji Nicki draugė . Labai maloni mergina.

- Kath ar tau neatsibosta visada namie būti vienai ?.- Paklausė Kim 

- Per laika prie to pripratau . .- Tariau .- Be to turiu kačiuką .- Pridūriau .

Kim nusijuokė. Prieš tai Kim man nemažai papasakojo apie save. Ji neseniai pradėjo aktorės kariera Londone. Gyvena už keleto kilometrų nuo mano namų , su vaikinu kuris taip pat yra aktorius. Visai kaip mano tevai , kai dar buvo gyvi... Šiaip ar taip Kim man labai patiko , kaip ir kitos čia esančios merginos. Manau aš jom taip pat patikau. Kai pavalgėme vaikinai išėjo į lauką žaisti futbollo. Mes su merginomis likome viduje ir dalinomes yprastais gyvenimo įspūdžiais. Visos merginos kurios čia buvo užsiima kažkuom neįprastu . Nicki kuria dainas , bei koncertuoja vakarėliuose , Kim kaip ir sakiau aktrorė , kitos trys merginos turi sukūrusios bendrą gatvės šokių grupę ir dalyvauja įvairiuose konkursuose . Žodžiu aš vienintelė kvailė kuri nieko gero gyvenime neveikia...

Taip  besišnekėdama praleidau kitą dalį dienos . Lauke jau temo , oras buvo labai geras . Kai kurios merginos prisijungė prie vaikinų . Aš sėdėjau prie ežero ir mirkiau kojas šiltame bei skaidriame ežero vandenyje. Išgirdau kaip kažkas ateina ir atsisukau . Šalia manęs prisėdo Harry .

- Tu čia visiem labai patikai .- Tarė ir rankomis perbraukė savo garbanotus plaukus.

- Man čia visi taip pat patiko . 

- Tai labai gerai.- Jis nusijuokė ir vėl savo gražiomis , žaliomis akimis nužvelgė mane. Mes dar keletą minučiu pasikalbėjome apie šią dieną ir kokia čia graži vieta . Man pasidarė įdomu ar mes grįšime namo ar liksime čia. Iš dalies namo važiuoti nelabai noriu , čia labai smagu , daug žmonių ir daug veiklos. Namie tiesiog vėl sėdėčiau ir nieko neveikčiau... 

- Kodėl niekada ankščiau nemačiau tavęs mūsų rajone .- Netikėtai paklausė Harry

- Na aš beveik visą laiką praleisdavau namie , po sesės ir tėvų mirties nenorėjau niekur rodytis.- Atsakiau

- Man labai keista , kai žmonės po tokių įvykių užsidaro savyje ir niekur nesirodo . Manau reikėtų visada judėti į priekį ir pamiršti visa tai.- Jis atsisuko į mane lyg kalbėtų būtent apie mane.

- Tu neesi to patyręs , taigi nemanau kad turi teisę kalbėti ka tokioje situoacijoje daryti ir ko ne.- Tariau kiek įsižeidusi. Jis nusijuokė 

- Tai tik mano nuomonė Kath . Manau mum reikėtu grįšti atgal prie kitų.

-  Tu teisus , einam .- Pritariau.

Nuo sėdėjimo man buvo užtirpusios kojos , tačiau šiaip ne taip atsistojau. Harry lėtais žingsniais ėjo šalia manęs. Aš žiūrėjau į dangų , kuriame jau matėsi keletas žvaigždžių. Eidama nepastebėjau atšokusios lentos už kurios užkliuvau. Vos išlaikiau pusiausvyra ir neįgriuvau į vandenį , Harry greitai prilėkė prie manęs ir tvirtai apkabino.


Story of my life (Chapter 1)Where stories live. Discover now