Niall nusišypsojo ir parodė į lėkštė pilną sumuštiniu.
- Na vis dėl to tau pavyko kažka pagaminti .- Tariau ir paėmiau sumuštinį.
- Įdėjau daug pastangų.- Nusijuokė Niall
Pasidarėmė kavos , sėdėjome prie stalo ir valgėme sumuštinius.
- Yra kokių nors žinių iš Harry?.- Paklausiau
- Jis skambino ryte , kol kas jie ir patys nieko naujo nežino.- Kiek susimastęs atsakė Niall.
- Tikiuosi viskas ten gerai...
- Jeigu kažkas bus ne taip jie mum praneš , taigi manau nėra dėl ko jaudintis.- Šyptelėjo Niall.
Nusišypsojau. Kai pavalgėme kartu su Niall tvarkėme virtuvę.
- Kaip tu gamindamas sumuštinius sugebėjai padegti rankšluostį ?.- Nustebusi paklausiau.
- Yra dalykų kuriuos sugebu tik aš ...
Nusijuokiau ir toliau ploviau lėkštes. Neisivaizduoju ka čia reikės veikti visas dvi savaites. Aplink nieko nėra tik tušti laukai ir miškai...
- Niall galiu paklausti ką mes čia veiksime dvi savaites...?
- Aš irgi apie tai galvojau.- Tarė Niall ir atidarė didelės spintos duris.- Taigi prieš išvažiuojant paėmiau kai ką kas tau tikrai patiks.
Jis iš spintos ištraukė dvi elektrines gitaras.
- Negali būti! .- Sušukau
- Dar ir kaip gali .- Nusijuokė Niall.Jis man padavė juodą , blizgančia gitarą.
- Nelaikiau jos rankose visą amžinybę...- Tariau.
- Tu moki groti ?.- Nustbęs paklausė.
- Kažkada mokėjau .- Atsakiau
- Vadinasi mokėsi ir dabar.
Iš spintos jis paėmė du kubus ir prijungė prie jų gitaras.
- Niall tikrai nemanau , kad aš dar sugebėsiu kažką sugroti.- Nusijuokiau.
- Nagi , Kath pabandyk ! Noriu pažiūrėti.
- Gerai , tiek to .- Pasidaviau.
Ištikrūjų tą pačią akimirką kai pamačiau gitaras prisimiau viena dainą kuria visada grodavome su Kathy... Nedrasiai įjungiau gitarą ir grojau pirmus akordus. Buvo keista po tiek laiko rankose vėl laikyti gitarą... Galima sakyti net pasiilgau to.
- Kath , gerai varai .- Tarė Niall kai baigiau groti.
- Nemeluok .- Droviai nusišypsojau .- Parodyk ką tu moki.
Niall įjungė gitarą ir pradėjo groti. Buvau nustebusi , jis groto tikrai gerai , geriau negu gerai.
Ir taip grodami mes praleidome beveik visą dieną. Niall išmokė mano daugėlio dalykų kuriuos buvau pamiršusi , taigi ši diena tikrai nenuėjo veltuj. Vėl mokėjau groti gitara.
Lauke jau temo , mes su Niall sėdėjome kieme ir kalbėjome. Kalbėjome apie įprastus dalykus , ka veiksime rytoj , po ryt ir visą savaitę. Iš Harry negirdėjau nieko visą dieną , tai man atrodė keistair kėlė šiokį tokį nerimą.
- Kaip manai kaip sekasi Harry ir kitiem ?.- Netikėtai paklausiau.
- Manau puikiai .- Atsakė Niall ir pažvelgė į mane.- Jeigu kažkas bus ne taip jie mum praneš.
Kai Niall tai pasakydavo pasijausdavau ramiau , tačiau jeigu kam nors kažkas nutiks jausiuosi dėl to kalta visą gyvenimą...
- Noriu paskambinti Harry .- Tariau
Niall keletą akimrkų galvojo ką man atsakyti.
- Manau gali pabandyti .- Dvejodamas tarė ir padavė man savo telefoną.
Surinkau Harry numerį . Laukiau kol jis atsilieps , bet jis taip ir neatsiliepė.
Harry P.O.V
Važiavau mašinoje kartu su David ir Liam. Važiavome į ginklų parduotuvę. Pamačiau kaip ėmė skambėti mano telefonas. Kath. Norėjau pakelti , bet David mane sustabdė. Nustbusiu žvilgsniu pažvelgiauį jį.
- Negali atsiliepti .- Tarė jis.
- Kodėl?
-Jis seka kažkurio iš mūsų telefoną. Negalime rizikuoti , jei atsiliepsi jis galės pamtyti tavo , bei jos buvimo vietas...
- Iš kur žinai , kad jis seka būtent mano telefoną ?
- Tame ir esmė , kad nežinau.- Atkirto David.- Nei vienas iš mūsų negalime naudotis telefonais.
- Aš šį rytą skambinau Niall.- Tariau
- Turbūt juokauji...- Suraukęs antakius tarė David.
YOU ARE READING
Story of my life (Chapter 1)
FanfictionPirmas darbas wattpad'e , tikiuosi ši istorija jūsų dėmesio ^-^ Kurdama šia istoriją stengiuosi jus suintriguoti , dedu kiek galėdama daugiau pastangų kad nebūtų nuobuodu skaityti ir žinoma laukiu jūsų nuomonių apie šitą darbelį :) - Gabrielle