PART 13

963 56 0
                                    

Atsiguliau į lovą ir prisiglaudžiau prie Harry . Jis apkabino mane. Nors kambaryje buvo tamsu galėjau jausti kaip jis šypsosi.Nepajaučiau kaip užmigau ir kaip greitai atsikėliau. Ryte pažadinau Harry ir pasakiau jam , kad einu iki namų jis tiesiog suliksėjo galva ir vėl užmigo. Atėjau prie savo namo durų ,patikrinau spyną , keista , bet ji nesugadinta bent vienas geras dalykas. Namai buvo tušti ir  tylūs. Per daug tylūs. Niekur nemačiau Yumos ir tai man pasirodė labai keista. Apsidairiau . Pirmame aukšte nieko nebuvo. Kiek nedrasiai nuėjau prie laiptų ir lėtai pradėjau lipti į antrą aukštą. Ten taip pat nieko nebuvo.Išgirdau kažkokį triukšmą pirmame aukšte ir greitai ten nubėgau. Svetainės langas buvo praviras. 

- Čia kas nors yra?.- Sušukau per visus namus.- Harry po velnių jeigu tai tavo pokštas aš tave užmušiu.

- Norėtum .- Išgirdau balsą sau už nugaros. Kai tik atsisukau gavau smūgį į veidą ir praradau samonę.

Nežinau kiek laiko praėjo , kur aš esu ir kas vyksta aplinkuj mane. Baisiai skaudėjo galvą ir visą kūną.Bandžiau pajudinti rankas , bet supratau , kad jos surištos , taip pat kaip ir mano kojos.Lėtai atsimerkiau. Esu kažkokiame kambaryje kuriame daugiau niekur nėra.

- Kaip savijauta ?.- Netoli savęs išgirdau vaikino balsą.

- Ko tau iš manęs reikia?.- Užkimusiu balsu paklausiau.

- Nieko , senos skolos.- Šyptelėjo jis.

- Kokios skolos ?.- Užšaukiau.- Aš tave matau pirmą kartą gyvenime

 -  Ar vardas Kathy tau kažką sako ?.- Paklausė ir priėjo arčiau manęs. Aš nustebau ir išsigandau. Iš kur jis žino mano sesę?.- Matai Katherin tavo sesutė turėjo šiek tiek nepabaigtų reikalų su mano draugu , bet kadangi ji jau negyva manau jam teks tai išsiaiškinti su tavimi.

Tą akimirką į kambarį atėjo dar vienas  vaikinas. Aš jį žinojau. Jis buvęs Kathy vaikinas.

- Labas Katherin.- Šyptelėjo.- O tu jau didelė mergaitė.

- Ko tau iš manęs reikia ?.- Verkdama paklausiau.

-  Noriu atgauti savo skolą.- Šaltai tarė.

- Kokia skolą ? .- Užšaukiau .- Tu išprotėjęs !.- Nesupratau ko jis nori iš manęs . Žinau tik tai , kad Kathy jį išdavė ir paliko , bet negi dėl tokių dalykų jis mane pagrobė ir nori nužudyti... 

Keletą minučių visi tylėjome , bet neilgai trukus Kathy buvęs vaikinas vėl prabio.

- Norėjau nužudyti Kathy.- Tarė ir iš kišenės išsitraukė peilį.- Tačiau ji apie , tai sužinojo , labai išsigando ir padarė tą pati.- Nusijuokė.

Aš tylėjau ir jaučiau kaip mano akyse kaupiasi ašaros.

- Ji buvo niekam tikusi kalė ir sugriovė man gyvenimą.- Užsaukė ir pridėjo peilį man prie kaklo.

- Gerai , o kodėl aš ?.- Verkdama paklausiau.- Aš niekuom prie to neprisidėjau .- Žinojau apie ką jis šneka ir kodėl aš čia. Prieš metus su puse jis ir Kathy susipyko. Po susipykimo Kathy  jį apkaltino keletu dalykų . Teisme aš dalyvavau kaip liūdinikė ir liudijau prieš jį ir dėl to jį pasodino į kalėjimą...

 Tą dieną kai aš išvykau į Los Angeles , Kathy buvusi vaikiną paleido iš kalėjimo.Tą dieną ji nusižudė.Arba ją nužudė jis...

Jis dar kažką man aiškino , bet aš jo nesiklausiau. Galvojau kaip man dinkti iš čia kol dar galiu.Po keleto sekundžių jis paliko kambarį ir aš likau su kitu vaikinu.

- Paleisk mane.- Tyliai tariau.

- Negaliu , jei tai padarysiu jis mane nužudys.

- Prašau , aš nieko nepadariau.- Kalbėjau verkdama.

Vaikinas tylėjo ir žiūrėjo į peilį.Po keleto sekundžių jis priėjo prie manes ir atsistojo už nugaros.Jaučiau peilį prie savo kaklo... Maniau , kad jis perpjaus man gerklę ir viskas baigsis. Tačiau netikėtai jis perpjovė virves kurios buvo ant mano rankų ir kojų.

- Žinau , kad dėl to pasigailėsiu...- Tarė .- Bet velniop , bėg kol gali.

Aš atsistojau ir žiūrėjau į jį.

- Nagi bėk.- Sušuko.- Jeigu jis pamatys tave nužudys mus abu.

Aš kiek galėdama greičiau palikau kambarį. Net neisivaizdavau kur esu ir kur man bėgti. Sustojau prie namo durų, jos buvo užrakintos.

- Velnias.- Sucypiau.

- Kur bėgi lėlyte .- Išgidau jo balsą.


Story of my life (Chapter 1)Where stories live. Discover now