Atsargiai įėjau į vidų. Čia viskas sujaukta , visu pilna kraujo. Gulėjo pora vaikinų . Nežinau ar jie gyvi ar ne , atvirai net nenoriu to žinoti.
Apėjau visą pirmą aukštą ten nieko nebuvo. Užlipau į viršu. Čia taip pat pilna kraujo. Užėjau į Niall kamabrį. Kažkas gulėjo ant žemės . Aplink kūna buvo gan daug kraujo.
Pamačiusi šviesius plaukus puoliau prie kūno ir pažiūrėjau kas ten. Niall.
- Niall ?.- Verkdama tariau.- Niall ?!
Jis neregavo. Pradėjau judintį jį.
- Niall pažiūrėk į mane!
Pamačiau kaip jis pajudino ranką.
- Kath...
- Niall , viskas gerai. Aš tavim pasirūpinsiu..
Šiaip ne taip pakėliau jį nuo žemės. Jis suprunkštė iš skausmo.
- Paeisi?.- Paklausiau
- Kaip nors...
Ištempaiu Niall iš namo. Jo kišenėje suradau mašinos raktus. Aplink atrodo nieko nebuvo taigi pradėjome eiti link mašinos. Atidariau dureles ir pasodinau Niall.
Norėjau važiuoti , bet atsiminiau kad Harry yra kažkur čia. Nors ir kieme nieko nebuvo. Žinojau , kad čia vis dar yra mūsų žmonių. Girdėjau. Nuėjau už namo ir kažkur išgirdau David balsą.
- Atleisk Josh , bet neleisiu tau jos skriausti , tai turi baigtis.
Ir vėl šuvis...Girdėjau kaip kūnas krito ant žemės. Pajaučiau kažką šalia savęs. Atsisukau , tai buvo Harry.
- Kur tu buvai ?!.- Verkdama užšaukiau.- Kodėl palikai mane?!
Harry verkė.
- Aš maniau ,kad jis nušovė tave...- Sušnabždėjo.
- Kaip matai ne , kaip tu drįsai palikti mane ten viena...!?
Harry nieko nebeatsakė tiesiog prisitraukė ir pabučiavo mane. Šiek tiek nustebau...
- Ačiū dievuj tau viskas gerai Kath.- Išgirdau tylų David balsą.
Verkdama pažvelgiau į jį.
- Turit važiuoti iš čia.- Tarė jis.
- Bet juk Josh negyvas..- Nespėjau net pabaigti sakinio ir David vėl pertraukė mane.
- Nesvarbu , dar nebaigėm reikalų su su jo žmonėm. Negalvok , kad viskas taip paprasti baigsis.
Harry sugriebė mane už rankos ir pradėjo tempti link mašinos.
- Harry paleisk mane , negaliu išvažiuoti . Niall mano mašinoje.- Sucypiau .
Harry nieko nesakė, net nepažiūrėjo į mane . Priėjome jo džipą.
- Sėsk .- Tarė Harry. Jis atrodė tikrai ne kaip... Veidas išteptas krauju ir nustas mėlynėmis. Balta maikė taip pat ištepta krauju, akys paraudonavusios... Negaliu žiūrėti į jį...
- Harry , Niall ten nepaliksiu jo !
- Sėsk į mašiną .- Pakartojo.
- Daryk kaip jis liepia.- Tarė David.
- Aš be Niall niekur nevažiuosiu.- Atkirtau ir pradėjau eiti link savo mašinos .
Harry pribėgo prie manęs , apkabino mane ir nustumė atgal prie savo mašinos.Priešinausi jam , bandžiau ištrūkti iš jo rankų.
- Negi man reikės tave įsodinti !?.- Užrėkė
Aš toliau bandžiau išsivaduoti iš jo rankų , bet man nepavyko. Harry tiesiogine to žodžio prasme įgrūdo mane į mašina ir užtrenkė duris. Bandžiau išlipti bet David prispaudė dureles taip neleisdamas jų atidaryti.
- Kvalį išleisk mane!.- Verktadama užrėkiau.- Jam reikia pagalbos !
Harry įsėdo į mašiną ir užrakino duris.
- Harry leisk man jam padėti !
- Mes turim važiuoti iš čia kol neatvažiavo jie . Jam padės David.
Harry pradėjo važiuoti. Norėjau išdaužti langą , pabėgti iš tos mašinos , bet supratau kad tai neįmanoma. Bijojau dėl Niall ... O kaip visi kiti , net nežinau kurie iš jų vis dar gyvi ... Įsiūtis ir baimė draskė mane iš vidaus . Norėjau nurauti Harry galvą už tai ką jis padarė. Už tai , kad neleido padėti Niall ir tiesiog išvažiavo palikęs ten visus kitus.
- Nekenčiu tavęs!.- Užrėkiau per visą mašina kai išvažiavome į tamsų kelią ir supratau kad ten tikrai nebegryšim .- Nekenčiu !
Užsidengiau veidą ir pradėjau verkti. Pro mus dideliu greičiu prlėkė kažkokia mašina po kelių minučiu dar viena. Jos važiavo link to namo . Turbūt tai Josh žmonės.
YOU ARE READING
Story of my life (Chapter 1)
FanfictionPirmas darbas wattpad'e , tikiuosi ši istorija jūsų dėmesio ^-^ Kurdama šia istoriją stengiuosi jus suintriguoti , dedu kiek galėdama daugiau pastangų kad nebūtų nuobuodu skaityti ir žinoma laukiu jūsų nuomonių apie šitą darbelį :) - Gabrielle