PART 44

616 37 0
                                    


Nicki pasodino mane ant lovos ir prie manęs pilną viskio butelį.

- Na tau jo tikrai prireiks.- Šyptelėjo ji.

Viską papaakojau jai ir kitiems.

- Nesuprantu kodėl jis taip elgiasi ?.- Susimastęs paklausė Zayn.

- Jam tiesiog reikia pailsėti nuo visko.- Tarė Niall ir paėmęs viskio butelį atsigėrė.

- Kaip ir tau Kath.- Šyptelėjo Zayn .- Šiandien apie tai negalvok , rytoj visi nuvažiuosime ten ir pakalbėsime apie tai. Viskas susitvarkys.

- Taaip.- pritarė Nicki ir stipriai apkabino mane.- Turim dar visą naktį , reikia ją smagiai praleisti.

- Na aš turiu šiokią tokią ideją.- Tarė Zayn.

Žodžiu viskas gavosi taip , kad atvažiavo viena iš Nicki draugių , buvau ją mačiusi ir ankščiau. Visai linksma ir simpatiška mergina , kažkuom panaši į mane , manau , kad plaukais , jie taip pat buvo tamsiai violetinės spalvos...

Šiek tiek atsigėrę išėjome į lauką. Ėjome per Louis rajoną gerdami gėrimus kokius tik turėjome ir mėtydami kiaušinius žmonėm į langus. pripažinsiu porą kartų teko bėgti ir slėptis , bet tai yra visai smagu. Atsisdome atokioje vietoje , šalia kažkokio apleisto fabriko. Nicki turėjo žolės , tagi nieko nelaukę surūkėme ją ir jautėmės dar geriau.

Namo grįžome auštant. Nei vienas iš mūsų nenorėjome miego. Tai buvo vienas iš narkotikų poviekių... Kai ir apetito neturėjimas ir panašūs dalykai.

Sėdėjau svetainėje šalia Zayn.

- Kaip manai kur Niall ?.- Šypsodamasi paklausiau.

- Manau jis su Alex.- Nusijuokė Zayn.

Šiek tiek susinervinau tai išgirdusi , bet stengiausi negalvoti apie tai , kad man patinka Niall ,vistiek negalėčiau nieko ...ir ... Dieve aš išsiskyriau su Harry. Ką per velnią aš čia šneku ? Galiu daryti ką noriu !

- Kas atsistiko ?.- Nustebęs paklausė Zayn

- Nieko , tiesiog katik supratau , kad išsiskyriau su Harry ir man patinka Niall ir...- Tada porai sekundžių nutilau.- O Dieve , kas man darosi , kodėl aš tai tau pasakoju ?!

- Ei , Kath .- Nusijuokė Zayn.- Nusiramink , tai dėl tablėčių, nusiramink. Tu gali pradėti pasakoti dalykus , kuriu nenori pasakoti , bet tai nieko blogo..- Šyptelėjo Zayn.

- Man reikia kažkaip atsigauti .- Susimąščiusi tariau.- Nes kitaip pridarysiu krūvą nesamonių...

- Vienintėlis dalykas kuris tau dabar padedų yra miegas...

- Bet aš visiškai nenoriu miegoti..- Tariau.

- Tame ir yra esmė , reikės šiek tiek palaukti.- Zayn vėl nusišypsojo.

Apie valandą prasėdėjome ramiai. Pasidarėme kavos. Jaučiau kaip pradeda atsiguti mano protas , nors ir lėtai bei sunkiai tačiau jau galėjau mąstyti... Supratau kaip šūdinai pasielgiau vakar ir kokios kančios manęs dabar laukia...Net nenoriu apie tai galvoti . Tik pasibaigia vienas košmaras , nespėjus praeiti nei keliom dienom prasideda kitas...

- Zayn ką man daryti ?.- Nusiminusi paklausiau.- kaip iškęsti visa tai?

- Tai nebus lengva.- Kiek patylėjas tarė Zayn- Bet tai visada gali padėti .- Tai pasakęs jis ant stalo padėjo dar vieną maišęlį su keletu spalvotų tablečių.

- Tai negerai.- Nustebusi pažiūrėjau į jį.

- Viskas yra gerai kai jauti tam tikras ribas.- Nusijokė.-Kaip aš, Nicki ? Tai mūsų nepakeičia , tiesiog padeda mum ir mes žinoma kada reikia sustoti. Tai ir yra svarbiausia.

- Gal tu ir teisus .- Pagalvojus tariau.

Pasėdėjusi dar apie valandą nusprendžiau važiuoti namo. Niall ir Louis miegojo , Nicki taip patbuvo išsękusi taigi tiesiog sėdėjo ir tylėjo...

Zayn kartu su Nicki palydėjo mane iki mašinos. Atsisveikindamas Zayn man padavė maišelį su keletu tabečių.

- Nepamiršk , jausk ribas.- Šyotelėjo Nicki.

Važiavau tuščiomis gatvėmis. Vis dar buvau apsvaigusi tik nežinau nuo ko labiau nuo narkotikų ar nuo alchoholio... Bet kam tai rūpi?

Privažiavusi savo nama pastebėjau Harry mašina. Turbūt jis namie... Keletą sekundžių paspoksojusi į jo namą nuėjau prie savo namo durų . Atsirakinusi jas įėjau į vidų.

Namas buvo idealiai sutvarkytas ir švarus. Pasiėmiau kažkokį gėrimą kurį radau bare ir atsisėdau ant svetainės sofos. Begerdama nepajaučiau kaip užmigau ,tiksliau atsijungiau , nes pati nepajaučiau kaip išsitiesiau ant sofos...

Kai pabudau buvo tamsu.Jaučiausi labai prastai. Mane šiek tiek pykino. Lėtai atsisėdau ant sofos ir susėmiau galvą.

Kodėl visi blogiausi dalykai nutinka būtent man...?

Atsistojau ir nuėjau į vonią. Prausdamasi veidą pajaučiau , kad mane ėmė dar labiau pykinti ir... Aš jau guliu apsikabinusi klozetą... Vonioje praleidusi apie 10minučių , pagaliau išėjau iš ten. Virtuvėje išgėriau keletą puodelių vandens ir prisėdau ant baro kėdės.


Story of my life (Chapter 1)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon