Visa diena tvarkiau namus , net nepastebėjau kaip atėjo vakaras.
Sedėjau ir žiūrėjau Tv. Iš kitos gatvės pusės sklido triukšmas. Turbūt iš to namo kuriame gyvena tas vaikinas.
Mane tai pradėjo nervinti , be to norėjau eiti miegoti ,taigi nusprendžiau nueiti ten ir liepti jiem prityldyti muziką
Paskambinau į duris. Jas atidarė vaikinas garbanotais plaukais...
- Ei garbaniau , mažinkit garsa.- Tariau.
- Ar nemanai kad yra labai nemandagu taip šnekėti su nepažystamais ?.- Paklausė jis.
- Aš manau kad tau derėtų patylinti muziką , nes kitaip ją patylins policija.
- Gerai , gerai .- Jis pavartė akis.- Mes patylinsim muzika.- Bet tau reikėtu atsipalaiduoti , gyvenimas yra gražus
Nieko jam neatsakiusi apsisukau ir nuėjau namo. Ta vakarą triukšmo nebegirdėjau. Vis dėl to miegoti nuėjau vėlai, nes skaičiau knyga. Ryte atsikėliau nuo savo katės miaukimo ir murkimo.
- Dar viena prakeikta diena. Tiesa Yuma ?- Sušukau ir pašokau iš lovos.
Nusiprausiau ir nuėjau į virtuvę pasidaryti kavos. Tuom pačiu pašėriau Yuma nes ji maišėsi man po kojomis , lyg norėtų kad aš pargriūčiau .Kadangi aš gyvenu viena , kai atsikeliu po namus vaikštau tik su apatiniais , ypač kai yra karšta. Taip man patogiau...
Virtuvėje dariausi kavą ir žvilgtelėjau pro langą. Kitoje gatvės pusėje stovėjo tas pats garbanius su savo šviesiaplaukiu draugu ir mojavo man.
- O velnias .- Sušukau ir kiek galėdama greičiau nubėgau į antrą aukštą.
Greitai apsirengiau. Dieve mano kokia gėda...
Kai grįžau į pirmą aukšta , lauke jų nebemačiau.Ramiai atsisėdau prie virtuvės stalo ir pasiėmiau kompiuterį. Atsidariau elektroninį paštą , kuriame begalės žinučiu iš įvairių prodiuserių ir panašiu žmonių , kurie siulo prisijungti prie įvarių grupių , sukurti savo arba tiesiog pradėti solo muzikinę karierą , nei į vieną iš jų neatsakiau. Yra priežastis dėl ko jie neatstoja nuo manęs , kaip mano sesė kažkada man sakė , aš turiu įpatingą balsą. Galiu dainuoti labai aukštu ir žemu tonu , nėra tokios dainos kurios nesugebėčiau išdainuoti. Štai dėl ko visi taip nori kad pagaliau pradėčiau vėl dainuoti , koncertuoti ir t.t
Tačiau sau pažadėjau , jog po sesės mirties nenoriu su muzika turėti nieko bendro... Uždariau elektroninį paštą . Sėdėjau ir žiūrėjau į vieną taška. Tuomet pagalvojau apie tuos vaikinus. Įdomu ka jie veikia veikia , paprasti žmonės dirbantys paprastą darba tikrai negalėtų nusipirti namų šiame rajone. Keista kad nežinau jų , na bet juk geriau pagalvojus aš Londone gyvenu tik pora metų iš kurių daugiau nei pusę praleidau šitame name...
Pažiūrėjau į laikrodį. Jau po vidurdienio , tokiu laiku aš einu sportuoti. Rūsyje turiu įsirengus mini sporto salę ir baseina , taigi dalį dienos praleidžiu joje. Mėgstu sportuoti , o pasportavus išsimaudyti baseina , tai kažkas tobulo ! Salėje praleidau keletą valandų , išsimaudžiau baseine ir grįžau atgal į pirmą aukštą.
Atėjau į virtuvę atsigerti vandes. Vėl pažiūrėjau pro langą. Pamačiau kad šalia to vaikino namo stovi keletas mašinų. Iš kiemo dekoracijų buvo panašu kad čia vyks gimtadienio vakarėlis.
Atisguliau ant sofos . Po kelių minučių išgirdau kaip kažkas beldena į duris. Nuėjau jų atidaryti. Šalia mano durų stovėjo šviesiaplaukis vaikinas su kažkokiu kitu vaikinu.
- Kas nutiko ?.- Paklausiau
- Aš Harry draugas. Niall , mes dar neturėjome progos susipažinti.- Linksmai tarė jis ir ištiesė ranką.
Kas po velniu tas Harry?
- Aš Kath .- Kiek sutrikusi tariau. Po kelių sekundžiu supratau kad tai tas pats vaikinas kuriam aiškinau jog jis nemoka vairuoti. O Harry tai turbūt tas garbanius.
- Katherin'a?.- Paklausė
- Tiesiog Kath .- Nusijuokiau.
- Malonu , čia mano draugas Louis .- Po kelių sekundžių tarė Niall ir parodė į vaikiną , kuris stovėjo šalia jo. Šyptelėjau ir paspaudžiau jam ranką.
- Taigi , kokiu klausimu čia atėjai Niall ? .- Paklausiau
YOU ARE READING
Story of my life (Chapter 1)
FanfictionPirmas darbas wattpad'e , tikiuosi ši istorija jūsų dėmesio ^-^ Kurdama šia istoriją stengiuosi jus suintriguoti , dedu kiek galėdama daugiau pastangų kad nebūtų nuobuodu skaityti ir žinoma laukiu jūsų nuomonių apie šitą darbelį :) - Gabrielle