PART 31

717 36 0
                                    

Lėtai atsistojau iš lovos ir giliai įkvėpiau. Kartu su Harry nusileidome į apačią. Visi stovėjo ir stebėjo mane.  Niall stovėjo prie durų ir žiūrėjo į mane.

- Pasiruošus ?.- Paklausė Niall ir nusišypsojo. Nebuvau pasiruošusi , bet tai niekam nerūpi , noriu ar nenoriu turiu važiuoti...

Apsikabinau su Nicki ir kitais .

- Pasiilgsiu tavęs .- Šyptelėjo Liam kai apkabinau jį.

- Aš tavęs taip pat . Greitai pasimatysim .- Šysodamasi atsakiau.

Išėjau į lauką . Niall sėdėjo mašinoje. Harry stovėjo šalia jos.

- Tai trumpam išsiskiriam.- Tarė Harry ir apkabino mane.

- Tik trumpam .- Atsakiau ir jaučiau kaip mano skruostais ėmė bėgti ašaros.- Saugok save.

-  Tu taip pat Katheryn.

Mačiau kaip jo akyse kaupiasi ašaros.

- Velnias kažkas įkrito į akį...- Nusijuokė Harry.

Nusijuokiau bet tuomet ėmiau dar labiau verkti. Keletą sekundžių su Harry žiūrėjome vienas į kitą. 

- Viskas bus gerai.- Tarė Harry ir pabučiavo mane. Nenorėjau jo paleisti , norėjau likti čia , kartu su juo.

- Greitai pasimatysim , gerai ? .- Pasitraukęs nuo manęs tarė.

Aš jam nieko neatsakiau tiesiog nusišypsojau ir įsėdau į mašiną.  Verkiau. Verkiau kaip maža mergaitė atskirta nuo mamos. Harry man pamojavo ir mes išvažiavome iš kiemo.

Jaučiau kaip Niall paėmė ir suspaudė mano ranką. Pažvelgiau  į jį.

- Nagi neverk .- Nusijuokė jis.- Nepastebėsi kaip važiuosime atgal.

Nusišypsojau ir stebėjau kelią. Išvažiavę iš miesto pasukome į neapšviestą keliuką. Netoliese įžvelgiau  nedidelį , apšviestą namą. 

- Taip greitai atvažiavome ?.- Nustebusi paklausiau.

- Taip.- Atsakė Niall ir išlipo iš mašinos.

Išlipusi iš mašinos nuėjau į namo vidų. Na namas buvo tikrai jaukus ir erdvus. Atsisėdau ant fotelio kuris buvo svetainėje. Niall įnešė mūsų daiktus ir prisėdo šalia manęs.

- Kaip jautiesi ?.- Paklausė

- Nežinau... Prastai.- Atsakiau .- Bijau dėl jų.

- Nebijok , jie susitvarkys su tuo .

Atsidusau ir atsirėmiau į Niall. Tą vakarą nieko nebeveikėme , buvau pavargusi , Niall taip pat , taigi nuėjome miegoti. Miegojome atskiruose kambariuose , kas man pasirodė labai keista...  Atsiguliau į lovą ir išjungiau šviesą.

- Ir Kath , jeigu kažko reikės , pažadink mane .- Išgirdau Niall balsą prie durų.

- Gerai .

- Labanakt.

- Labanakt ir tau Niall.- Šyptelėjau.

Jei atvirai , tai šiek tiek bijojau miegoti viena. Buvau pripratusi miegoti ir šalia savęs jausti šiltą Harry kūną , kurio dabar labiausiai ir trūko... Niekaip negalėjau nustoti galvoti ką jis veikia , ką veikia David ir kiti . Kur išvis jie dabar yra... Šiaip ne taip užmigau. Tačiau neilgai trukus pabudau. Aplink buvo tamsu. Išgirdau kažką vaikštant savo kambaryje ir pašokau iš lovos. Kambaryje pamačiau kažkokį šešėlį ir prisispaudžiau prie sienos. Po kelių sekundžių supratau , kad tas šešėlis yra mano pačios ...Apsivyniojau kaldra , nedrąsiai išėjau iš kambario ir nuėjau prie Niall kambario durų.

- Niall.- Tyliai ištariau.

-  Kas nutiko?.- Paklausė Niall ir įjungė šviesą.

- Nieko , tiesiog šiek tiek bijau miegoti viena.- Nedrąsiai tariau.- Žinai , aš visada miegodavau su Harry ir ... Na man šiek tiek baisu...

- Viskas gerai.- Nusijuokė Niall.- Gali miegoti čia.

- Ačiū.- Šyptelėjau ir įlipau į lovą.

Niall mane apkabino , aš jį taip pat. Jaučiausi tikrai geriau gulėdama šalia jo ir po keleto minučių užmigau.

Ryte atsikėliau nuo kažkokio triukšmo.

- Kas per velnias ?.- Apsimiegojusi paklausiau. Tada supratau , kad kambaryje esu viena ... Atsistojau iš lovos . Triukšmas sklido iš apačios. Laiptais nusileidau į apačią.

- Niall ?.-

- Aš čia !.- Pasigirdo Niall balsas iš virtuvės.

Atėjau į virtuvę. Panašu , kad Niall bandė pagaminti pusryčius. Pradėjau juoktis.

- Nekreipk dėmesio.- Nusijuokė Niall.- Dabar žinau , kad maisto ruošimas tikrai ne man...

-  Viskas gerai. Aš tau padėsiu.- Juokdamasi tariau.- Tik einu persirengti.

Niall sulinksėjo galva ir aš nuėjau į vonią. Po 10 minučių buvau susitvarkiusi ir pagaliau atrodžiau kaip žmogus.

- Tai ką mes valgysime pusryčiams ?.- Linksmai paklausiau


Story of my life (Chapter 1)Where stories live. Discover now