PART 37

646 34 0
                                    

Lėtai išlipau iš mašinos. Atrodo name kažkas buvo. Harry ramiai įėjo į vidų net nesiruošdamas pakaukti manęs. Sustojau prie durų.Pastovėjusi keletą sekundžiu pasiryžau eiti į vidų. Girdėjau balsus sklindančius iš kamabrio . Lėtai nuėjau ten. Įėjusi į kambarį nužvelgiau visus jame esančius žmonės. Mačiau Nicki , keletą nematytu veidų , Louis , Zayn Mano akys lakstė po kambarį iškodamos Niall ir , bet nepamačiau jo...

- Kur Niall? - paklausiau ir vos valdydama pykti kuris jau ir taip veržėsi pro kraštus pažvelgiau į Harry.

- Kath .- Išgirdau Nicki balsą netoli savęs.

- Kur Niall?! -Užšaukiau ir žvilgsnį nukreipiau į Nicki.- Jūs jį palikot ten , tiesa?!

Visi tylėjo. Pagriebiau iš Harry rankų mašinos raktus ir sprukau į kiemą.

- Kas nors laikykit ja ! -Girdėjau Louis ir kitų balsus.

Išbėgusi vėl mėginau sėsti į mašina , bet Harry vėl mane sulaikė.

- Atleisk Harry , bet aš turiu jam padėti.- Iniršusi tariau ir iš visų jėgu smogiau Harry į šona kuris buvo peršautas. Harry atsitraukė nuo manęs ir suklupo ant žemės.

- Sumauta kalė.- Sušnypštė.

- Kath po velniu kas tau darosi?!- Užšaukė Louis ir pribėgo prie mūsų.- Niall yra čia , viršuje.- Pasakė Louis rodydamas į nama.

Gerai. Susimoviau. Labai. Nebesuprantu savęs ,kas man darosi...Esu išsigandus , pasimetus net nežinau kaip paaiškinti šitą jausmą. Aš daužiau Harry.Kas man darosi?
Rankomis susiėmiau skaudančia galva.
-Kodėl visas šitas šudas vyksta būtent man.- Murmėjau atsirėmusi į mašina.

- Kath nusiramink .- Kalbėjo Louis.- Žinau , kad jaudiniesi dėl Niall , bet jam viskas gerai. Gali pasimatyti su juo.

Jau buvau pradėjusi eiti link namo durų ir tada supratau , kad Harry , čia . Negaliu jo palikti. Vėl atsisukau į Louis.

- Tu eik , aš pasirūpinsiu juo.- Šyptelejo .

Galutinai pasimečiau. Mano galva tiesiog plyšo per pusę , kai pamačiau kad Harry atsistojo pasitraukiau šiek tiek toliau. Jaučiausi baisiai dėl to ka jam padariau...

- Ko tu lauki?.- Perpykęs paklausė Harry.- Jis čia , eik pas jį juk jam reikia tavęs.

Žinoma Harry kalbėjo sarkastiškai ... Aš nieko nebesakiau ir palikau juos stovėti lauke. Suradau kambarį kuriame buvo Niall. Jis buvo be samonės. Priėjau prie lovos ir prisėdau šalia jo. Delnu perbraukiau per jo skruostą .
Prie Niall prasėdėjau apie 10minučių , tada suprarau , kad šianakt jis tikrai nebeatsigaus , tagi dar kartą pagloščiau jo plaukus ir atsistojau. Tarpdurį pamačiau stovintį Louis.

- Jautiesi ramiau?- Paklausė.

- Net neklausk...- Tyliai ištariau.- Labai pergyvenau dėl jo...

- Na kaip matai jam viskas bus gerai .- Vos įmatomai nusišypsojo Louis.- O dabar eik , Harry reikia tavęs.

- Manau šiuo metu jis manęs tikrai nenori matyti...

- Turi jo atsiprašyti Kath.

Pažvelgiau į Louis , jis palinksėjo galva ir pasitraukė nuo durų.

Nuėjau į kambarį kuriame turėjo būti Harry , tačiau ten jo nemačiau. Tada išgirdau , kad kažkas yra vonioje taigi nuėjau ten. Harry sėdėjo ant vonios krašto , sustojau tarpduryje. Tik mane pamatęs Harry atsistojo ir rankas sukryžiavo ties krūtine.

Story of my life (Chapter 1)Where stories live. Discover now