PART 5

1.3K 71 3
                                    

- Nesijaudink , greitai pasijausi geriau .- Nusijuokiau

 Mes kurį  laiką tylėjome , ištiesų aš galvojau , kad jis miega taigi nugarą atrėmiau į siena ir šiek tiek jį pastumiau į šoną. Harry pradėjo juoktis.

- Kas negerai ?.- Paklausiau 

- Nieko , nieko.- Nustojo juoktis ir nusišypsojo.- Jeigu pavargai sėdėti  gali atsigulti šalia.

- Tiesiog manau , kad man jau reikės keliauti namo .- Tariau.  Aš jau norėjau miego , aišku galėčiau likti čia , bet c'mon... mano namai mažiau negu už  10 metrų...

- Jau?.- Harry pašoko iš lovos.- Tėvai liepė grįšti?.- Paklausė ir vėl nusijuokė.

- Aš gyvenu viena , pamiršai?

- Taip , taip , buvau užmiršęs...- Jis keleta sekundžių patylėjo , apie kažka pagalvojo ir vėl prabilo.- Tai jeigu tu gyveni viena , kodėl taip greitai turi eiti namo?

- Tiesiog , aš jumis pažystu tik kelias valandas , neįmanoma kad čia likčiau .- Nusijuokiau , Harry taip pat.

- Pasakyk kada norėsi eiti , palydėsiu tave.

Aš palinksėjau galva ir nusišypsojau. Mes dar keletą minučių kalbėjome apie šį vakarą. Harry labai džiaugėsi , kad atėjau , aš pati taip pat nesigailėjau jog atėjau. Taip besikalbant Harry užmigo. Tyliai atsistojau ir išėjau iš kambario.Apačioje buvo likę nedaug žmonių , taigi nebuvo sunku susirasti Niall.

- Kaip sekasi ?.- Paklausė jis.

- Gerai , Harry miega. - Atsakiau.- Manau jau eisiu namo.

- Rimtai ?.

Aš sulinksėjau galva.

- Gerai , palydėsiu tave.- Šyptelėjo.

Mes išėjome iš jų namo , perėjome per gatvę ir sustojome prie mano namo.

- Ar galiu tavęs paprašti vieno dalyko.- Paklausė Niall.

Aš buvau įsitikinusi , kad jis paprašys bučinio ar kažko panašaus . Surizikavau ir sulinksėjau galva.

- Puiku , Kath ar galėtum duoti savo telefono numerį ?

- Žinoma .- Atsakiau kiek nustebusi. Padiktavau jam savo numerį.

- Harry labai norėjo turėti tavo numerį , bet esu tikras jog jis tavęs pamiršo to paklausti .- Tarė Niall ir pavartė akis.

- Taip , tu teisus .

Mes atsisveikinom ir Niall išėjo. Jis mielas vaikinas , labai mielas. Tik įžengusi pro duris nusimečiau tuos prakeiktus aukštakulnius. Vos galiu paeiti... Tik išgirdusi , kad aš grįžau iš antro aukšto atlėkė Yuma. Manau ji labai alkana, Nieko nelaukdama nuėjau į virtuvę ir pašėriau ją.

Pažiūrėjau į laikrodį jau 4h ryto. Nusprendžiau eiti miegoti. Kritau į lovą ir iškarto užmigau.

Ryte atsikėliau nuo telefono skambesio. Kas po velnių taip anksti man skambina.

Atsiliepiau.

- Labas Kath .- Išgirdau pažystamą balsą.

- Labas ir tau.- Realiai net nežinojau su kuo kalbu...

- Kaip jautiesi?.- Dabar ėmiau suprasti , kad kalbu su Harry. Turbūt.

- Visai neblogai , katik atsikėliau .- Tariau.- O tu ?

- Pakenčiamai.- Nusijuokė.

Žodžiu mes taip kalbėjome apie keletą minučių , tada man kalbėti atsibodo ir tiesiog pasiūliau jam užeiti pas mane ir atsigerti kavos. Žinoma jis sutiko. Nuėjau į vonią , susitvarkiau veidą , plaukus , apsirengiau ir išgirdau skambutį į duris.

Nubėgau į  apačia atidaryti durų .Ten buvo Harry.

- Sveika .- Tarė jis

Labas .- Šyptelėjau .- Užeik.

Jis įėjo į vidų , apsižvalgė ir žvilgtelėjo į mane,.

- Labai gražiai gyveni. Man patinka tokie dideli namai kaip šitas.

- Ačiū .- Nusijuokiau .- Man taip pat.

Mes atsisėdome prie virtuvės stalo , aš padariau kavos. Pagrinde kalbėjome apie vakar vakarą. Vis dėl to Harry ryte pabudo su išpaišytu veidu... Tai mane labai prajuokino.

- Tai jūs taip dažnai?.- Paklausiau.- Ta prasme rengiate tokius vakarėlius.

- Nelabai , turime daug darbo . Koncertai , turai ir visą kitą. Tačiau kai turime laisvo laiko kodėl gi ne .- Nusijuokė.

- Na , supratau . Tai jūs susiję su muzika , tiesa?

- Taip , kiek žinau tu irgi kažkuom savo gyvenimą sieji su muzika ?

-  Šiuo metu ne , viska mečiau po ...- Ir tuomet aš nutilau. Harry kiek keistu žvilgsniu pažiūrėjo į mane.

- Metei po ko?.- Paklausė

- Po to kai nusižudė mano sesė.- Lėtai ištariau.

Jis nieko neatsakė , tiesiog žiūrėjo į mane.

- Atleisk , užjaučiu...

- Nieko , beveik susitaikiau su tuo.-  Tariau ir nusišypsojau.

- O tavo tėvai , kur jie ?.- Vėl paklausė Harry.

- Na... Jie taip pat mirę.- Sarkastiškai šypsodamasi atsakiau.

Jis rankomis užsidengė veida

.- Atleisk. Aš toks nevykėlis...

- Viskas gerai .- Nusijuokiau, nors mano viduje viskas griuvo , stengiausi nepradėti verkti .- Tu nežinojai.

Harry nusišypsojo ir tuomet suskambo jo telefonas. Jis atsistojo ir paėjo šiek tiek toliau nuo stalo . Po kelių senkundžių grįžo ir atsisėdo atgal.

- Skambino Louis.- Tarė.- Jie žada važiuoti į sodybą prie ežero.

Palinksėjau galva ir nusišypsojau.

- Klausė ar norėtum prisijungti.- Juokdamasis paklausė.

- Na nežinau...- Man nespėjus pabaigti sakinio Harry pertraukė mane.

- Norėtum .- Šyptelėjo jis

Story of my life (Chapter 1)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt