PART 34

645 38 0
                                    

Praėjo 5 minutės , 10 , 20...

- Kur po velnių jie yra ?!.- Neiškentusi paklausiau.

Niall tylėjo ir žiūrėjo į vieną tašką.

- Niall kalbėk su manim !

- Gali patylėti !?.- Užšaukė jis ir suraukęs antakius pažvelgė į mane. Iškart nutilau ir nieko nebesakiau.

Tolumoje įžvelgiau kažkokią mašiną.

- Ten Harry ?.- Paklausiau. Mašina nebuvo panaši į Harry. Džipas,bet ne tas pats kokį vairuoja Harry.

- Negali būti , kad ten Harry . Tai ne jo mašina .- Sunerimęs tarė Niall.

- Louis , Zayn ?

- Jų mašinos visiškai kitokios...

Džipas sustojo keletą metrų nuo namo. Iš jo išlipo ... Negalėjau matyti kas ten , bet mačiau jog ten vaikinas. Du vaikinai. Jie greitai judėjo link mūsų ir kai pagaliau namo šviesos apšvietė juos pamačiau nuo pykčio perkreiptą Josh veidą.

- Kath bėk .- Sušuko Niall ir pastumė mane.- Bėk!

- Bet Niall , o kaip tu ?!

- Dėl manęs nesurūpink , bėk !.- Pakartojo ir vėl stumtelėjo mane.

Supankavau. Keletą sekundžių stovėjau ir žiūrėjau į Niall ir į artėjantį Josh , netrukus pasileidau bėgti. Bėgau link tamsių miškų.Lauke pilnatis , menulis bent kažkiek apšvietė lauką ir galėjau matyti kur bėgu. Vis atsisukdavu . Girdėjau tik kažkokius riksmus , Josh niekur nemačiau. Sustojau . Norėjau bėgti atgal ir padėti Niall. Stovėjau keletą sekundžiu , tačiau kai toli pamačiau vaikino silueta vėl pradėjau bėgti. Pagaliau įbėgau į mišką. Nebežinojau kur toliau eiti ir ką daryti. Ėjau vis gylyn į mišką , kol galiausiai supratau , kad nebežinau kaip grįšti atgal. Išgirdau žingsnius . Pasislėpiau už storo medžio. Verkiau ir vos galėjau kvėpuoti. Bet išgirdusi žingsnius visai netoli saves užsidengiau burną ir stengiausi nusiraminti.

- Ei lelyte , žinau kad tu čia .- Tai buvo ne Josh. Turbūt tas kitas vaikinas.- Žinai tavo drauguj tikrai tavęs dabar reikia. Manau busi gailestinga ir pasirodysi. Nes kitaip teks atsisveikinti su juo.

Žinau , kad jis blefavo todėl nieko nedariau . Tuomet prisiminiau kas nutiko Liam... Apsižvalgiau aplink , netoli savęs pamačiau didelį pagalį. Griebiau jį ir stebėjau vaikiną. Tą akimirką kai jis nusisuko priartėjau prie jo ir iš visų jėgų daužiau jam per galvą. Vaikinas kaip mat krito be samonės. Paėmiau jo ginklą . Galvojau į kuria pusę man dabar eiti. Nusprendžiau eiti atgal iš kur atėjau. Bėgau per mišką . Pilnatis vėl apšvietė plota ir galėjau matyti kur einu. Pamačiau laukus ir mūsų namą. Tačiau kažką išgirdau traškant netoli savęs. Apsidairiau . Aplink nieko nemačiau , nes debesys užstojo mėnulį. Atsisukau atgal , prieš mane kažkas stovėjo. Užtaisiau šautuvą.

- Tik pajudėk ir mirsi .- Šaltai ištariau. Jis ėmė judėti link manęs. - Nesupratai ką pasakiau ?

Pajaučiau jo rankas ant savo pečių.

- Kath .- Sušnabždėjo . Tai Harry. Tą pačia akimirką kai supratau , kad tai jis šautuvas krito iš mano rankų ir aš atsirėmiau į medį.- Viskas gerai .

- Kaip radai mane ? .- Verkdama paklausiau.

- Nesvarbu . Dabar turim dingti iš čia , gerai ?.- Sušnabdėjo.

- O kaip kiti ?

- Viskas gerai , jie susitvarkys. Dabar tau ten nereikia rodytis , nenoriu kad matytum visą tai.- Kai tik jis tai pasakė išgirdau šūvi.

- Kas po velniu ten vyksta?!- Paklausiau.

- Viskas bus gerai .- Pakartojo. Pamačiau , kad kažkas eina link mūsų.

Harry mane prispaudė prie medžio ir pargriovė ant žemės.

- Nejudėk ,tai turbūt vienas iš Josh žmonių. Jie ieško mūsų.

Harry atsitūpė šalia manęs. Vaikinas buvo už kokio metro nuo mūsų. Harry netikėtai atsistojo ir šovė į jį.

- Bėgam !.- Sušuko.

Harry pagriebė mane už rankos ir bėgdamas tempė per laukus. Atsisukau , sau iš sono pamačiau begantį tą patį vaikiną. Jis pargriovė mane ant žemės ir su kažkuo daudžė man per veidą.

Šiaip ne taip patraukiau jį nuo savęs. Mačiau Harry bėgant už kelių metrų nuo manęs. Ka jis daro?

Atsistojau ir bėgau paskuj jį.Jaučiau kaip mano veidu teka kraujas.. Galiausiai Harry dingo iš mano akiračio...Pribėgau namą.Kieme kažkas mušėsi , nežinojau kas ten , bet ir nekreipiau į tai dėmesio. Ieškojau Niall ar bent kažkurio iš jų...

Story of my life (Chapter 1)Where stories live. Discover now