PART 9

1.1K 64 0
                                    

Mes atvažiavome į prabangų restoraną , seniau čia vakarieniaudavau su šeima. Šitas restoranas yra labai jaukus , tamsus klasikinis interieras , įžymus žmonės , neveltuj buvo mano tėvų mylimiausias. Vakaras buvo puikus. Ištiesų labai skaniai pavalgiau. Kurį laika dar sėdėjome restorane ir kalbėjomes. Harry dėvėjo juodą švarką , marškinius ir juodus džinsus , jam tokia apranga labai tiko ir darė jį dar gražesniu. Renstorane prasėdėję porą valandų nusprendėme , kad metas važiuoti namo. Lauke jau buvo gan tamsu .

- Nebijosi miegoti viena ?.- Šypsodamasis paklausė Harry.

- Nee , niekada nebijau .- Nusijuokiau. Harry vėl nusišypsojo ir važiavo toliau. 

Privažiavę mano namą sustojome.

- Ačiū už puikų vakarą Kath .- Tarė Harry ir pabučiavo mano žandą. Jaučiau kaip šiek tiek paraudau. Nusišypsojau ir išlipau iš mašinos. Akimis palydėjau kaip Harry įvažiavo į kiemą ir pradėjau eiti link namų durų. Staiga išgirdau kaip kažkas sutraškėjo man už nugaros. Atsisukau atgal , tačiau nieko nepamačiau , tiesiog tuščia maišą... Ruošiausi rakinti namų duris kai netikėtai prieš mane išniro vaikino siluetas. Norėjau paklausti ko jam reikia , bet jis daužė man ir pargriovė mane ant žemės.

- Kas po velniu tau negerai !? .- Sušukau ir atsistojau nuo žemės. Jaučiau kaip iš mano nosies ėmė bėgti kraujas. Jis priėjo arčiau manęs , mėgino dar kartą mane pargriauti , bet aš sugebėjau išlaikyti laikysena ir nepargriuvau. Labiausiai išsigandau tą akimirką kai iš kišenės jis išsitraukė peilį. Nebežinojau ką daryti.

- Harry .- Po keleto sekundžių sucypiau. Buvau įsitikinusi , kad jis manes neišgirdo , taigi mažais žingsneliais ėjau atgal . Tas vaikinas vis artėjo prie manęs. Aš tiesiog laukiau. Arba mane nužudys arba ne... Netikėtai sau ant peties pajaučiau kažkieno ranką. Tai Harry. Jis mane pastumė už savęs. Kai pamačiau jį šiek tiek išsigandau. Jis atrodė labai supykęs. Vaikinas kuris kėtinosi mane padurti , pradėjo trauktis . Harry priėjo arčiau jo ir trenkė jam. Tas vaikinas išmetė peilį ir tiesiog pabėgo. Ta pačia sekundę , kai jis dingo iš mano akiračio Harry pribėgo prie manęs ir stipriai apkabino.

- Tau viskas gerai?.- Paklausė .

- Ne! .-  Užšaukiau susijaudinusi.- Manęs vos nenudūrė. Jis dar stipriau mane priglaudė prie savęs. buvau labai išsigandusi , nenorėjau namie likti viena. Išvis šianakt nenorėjau ten likti , kas gali žinoti gal tas vaikinas išlaužė mano spyną ir ateis manęs naktį. Norėjau likti su Harry , bet nedrįsau jam to sakyti.

- Ar tikrai šiandien nori likti namie ?.- Lyg perskaitęs mintis paklausė.

-  Viena ? Tikrai ne.- Išsigandusi atsakiau.

- Gerai , tuomet liksi pas mane.- Šyptelėjo . Aš tiesiog apkabinau jį ir mes nuėjome link jo namo.Harry dar kartą apsižvalgė aplinkuj ir atrakino savo namų duris. Mes įėjome į vidų . Kai paskutinį kartą čia buvau šie namai buvo pilni žmonių ir triukšmo , šiuo metu jie yra tamsūs  ir tylus . Harry įjungė šviesą. Pamates mane jis aiktelėjo.

- Kas negerai ?.- Paklausiau

- Tavo veidas , rūbai...- Išsigandes tarė .- Tau neskauda ?

Tuomet prisiminiau , kad tas vaikinas sutrenkė man nosį  ir kad mano,  suknelė ištepta krauju ir  o dieve turbūt atrodau tragiškai.

- Skaudėti , neskauda , bet turbūt atrodau labai baisiai .- Užsidengusi veidą pasakiau. Jis paėmė mane už rankos ir nusivedė į vonią.

- Tau turėtų  tikrai skaudėti .- Valydamas mano veidą tarė Harry. 

Vis dar buvau išsigandusi. Man buvo keista kai manimi kažkas taip rūpinosi todėl šiek tiek susigraudinau , žinoma Harry iškat tai pastebėjo

- Nesijaudink Kath , viskas gerai , niekas tavęs nebenuskiaus .- Jis švelniai pabučiavo mano kaktą. Rankomis apsivijau jo kaklą ir stipriai apkabinau jį. Harry nuvalė mano kraujuotą veidą ir kaklą.

- Harry man reikia grįšti iki namų .- Tariau . Ištiesų reikėjo , namuose manęs laukia Yuma , be to man reikia švarių drabužių...

Harry paliksėjo galva. Letai išėjau į lauką . Vis dar bijojau jog iš kažkur šalia manęs atsiras tas vaikinas ir primuš mane... Kai įėjome į namus greitai įjungiau visas šviesas. Nubėgusi į antrą aukšta kiek galėdama greičiau susiradau normalius drabužius ir persirengiau. Kai grįžau į apačia Harry sėdėjo ant sofos ir žaidė su Yuma.

- Turi nuostabią katė.- Tarė šypsodamasis.- Tokia pat graži kaip ir šeimininkė. Aš nusišypsojau ir nuėjau link durų .

- Kaip manai ar nieko nenutiks jeigu Yuma paliksiu čia vieną.- Pagalvojusi paklausiau.

- Manau , kad ji čia prisikvies daug draugų ir surenks nerealų vakarėlį.- Pajuokavo Harry.

Ta mintis šiek tiek pakėlė man nuotaiką ir aš pradėjau juoktis.Nusprendžiau Yuma palikti viena , į jos indelį pridėjau kalną maisto ir išėjau.  Grįžę pas Harry užlipome į antrą aukštą ir nuėjome į jo kambarį. Harry kamabrys buvo labai didelis ir jaukus. Visi baldai  ir sienos buvo šviesių spalvų , priešingai nei pas mane...  Atsisėdau ant didelės Harry lovos , kuri buvo labai patogi ir minkšta. Harry prisėdo šalia manęs.


Story of my life (Chapter 1)Where stories live. Discover now