PART 30

773 36 3
                                    

- Aš tau jau sakiau , kad tavęs niekas neklausia! .- Užrėkė Harry

- Harry .- Tarė Niall ir pažiūrėjo į jį.- Aš važiuosiu su ja.

- Nuo kada tau ji taip rūpi ?.- Suraukęs antakius paklausė Harry.

- Ji rūpi mums visiems .- Atsakė Niall.- Visi stengsimės ją apsaugoti.

- Puiku .- Pasipiktinęs tarė Harry.- Važiuok su ja.

Jaučiausi šiek tiek geriau , kai žinojau jog bent Niall vyks su manimi . Niall išvažiavo namo . Likau viena su Harry.

- Aš nenoriu , kad jis važiuotų su tavimi .- Tarė  Harry.

 - Tai kodėl pats negali važiuoti ?.- Paklausiau.

- Nes pažadėjau David , kad padėsiu jam...

Nieko jam nebeatsakiau. Nebenorėjau kalbėti su juo. Kodėl jis toks kvailas ir lieka čia... Dėjausi daiktus į tašę , buvo įdomu kur važiuosiu nes kol kas niekas apie tai nieko nekalbėjo. Harry man papasakojo tik apie tai ką kalbėjo su David. Nors iš to ką papasakojo Harry beveik nieko nesupratau... Jie žada suklaidinti Josh , kad jis manęs nerastų , tada David juo pasirūpins... Žodžiu kažkokia painiava...

Laikas ėjo nepastebimai. Atėjo vakaras. Jaučiau šiokią tokią baimę būdama savo name , juk čia viskas ir prasidėjo...  O Josh galbūt jau laisvėje...

Sėdėjau šalia Harry ir laukiau Niall . Jis turėjo mums pranešti , kada tiksliai išvykstame. Netikėtai suskambo durų skambutis. Harry atsistojo ir nuėjo atidaryti durų. Atsistojau ir pamačiau , kad ten Niall bei vaikinai su Nicki. Apsidžiaugiau. Šalia jų pamačiau ir David .

- Kath .- pamačiusi mane tarė Nicki.

Nusišypsojau jai ir stipriai ją apkabinau. Visi sėdėjome svetainėje ir kalbėjome.

-  Taigi , ką darysime ?.- Paklausė Louis.

- Kath ir Niall šiąnakt išvažiuos iš miesto .- Tarė David.

-Šiąnakt ?.- Nustebusi paklausiau.

-  Taip , David neseniai buvo susitikęs su Josh .- Atsakė Harry.

- O mes tiesiog sėdime čia ?.- Sutrikusi tariau.

- Taip , Josh išvažiavo į Lesterį , nes pasakiau jam , kad dabar tu gyveni ten.- Įsiterpė David.

Visi toliau kalbėjo , bet aš jų nebesiklausiau. Ar jie patys supranta kur veliasi, juk kai Josh viską sužinosi išžudys visus...

- Ar jūs suprantat ką jūs darot ?.- Paklausiau .- Žinot kas bus kai Josh sužinos?

- Taip jis grįš čia ir mes jį nužudysim .- Ramiai atsakė Harry. Pažvelgiau į jį suraukusi antakius.

-  Kath tai vienintelė išeitis.- Tarė David .- Neturime pasirinkimo arba mes nužudome jį arba jis nužudys mus. Nebegalime pasitraukti.

- Bet jeigu kas nors nepavyks ?.- Paklausiau.

- Viskas pavyks , dabar svarbiausia yra , kad tu paliktum miestą iki vidurnakčio.


Atsidusau ir nieko jam nebesakiau.  Visą vakarą praleidome drauge. Nenorėjau niekur važiuoti , norėjau likti čia ir pati jį pribaigti. Bet žinoma mano nuomonė čia niekam nebuvo įdomi...

Su Harry sėdėjome mano kambaryje. Buvau stipriai apkabinusi jį ir nenorėjau jo paleisti.

- Nenoriu niekur važiuoti..- Tariau.

- Aš taip pat nenoriu , kad važiuotum Ypač su Niall...- Šyptelėjo.- Bet pamatysi kaip greitai prabėgs laikas ir net nepajausi kaip grįši čia. Juk tai tik dvi savaitės , jos prabėgs kaip dvi dienos.

- Na iš dalies tu teisus .- Atsakiau.- Bet bijau , kad jums nieko nenutiktų... Juk supranti ką gali Josh...

- Tu net nenutuoki ką galim mes .- Nusijuokė Harry.- Jam galas ...

- Tikiuosi ...- Nutęsiau.

Harry prisitraukė mane prie savęs ir pabučiavo. Aš taip pabučiavau jį ir glosčiau jo garbanotus plaukus. Išgirdau kaip kažkas įėjo į kambarį.

- Jau metas Kath .- Išgirdau tylų David balsą.



Story of my life (Chapter 1)Where stories live. Discover now