Part 19

936 54 0
                                    

- Eik velniop .- Atrėžiau ir piktu žvilgsniu pažiūrėjau į jį.- Aš galiu susitvarkyti ir be tavęs.- Nežinau kodėl tai pasakiau , pati nebesupratau ką kalbu.

- Mes apie tai dar pakalbėsim ryte .- Tarė jis ir pradėjo tempti link savo namo. Jis gan stipriai spaudė mano ranką , bet nekreipiau į tai dėmesio , šio metu tiesiog negalėjau valdyti savo emocijų...

Sustojome šalia namo durų. Jis paleido mano ranką i aš įėjau į vidų. Harry mane baisiai sunervino. Net nenorėjau čia būti , norėjau grįšti namo.

-  Noriu grįšti atgal .- Tariau.

- Pamiršk , tu nesuvoki ką darai ir ko nori .- Pasakė Harry ir atsistojo prieš mane.- Tai turbūt dėl vaistų.

- Aš viską puikiai suprantu .-Primerkusi akis ištariau.

-  Nesimaivyk ir eik miegoti .- Harry toliau stovėjo prieš mane ir nesiruošė trauktis nuo durų.

- Nesimaivyk ir leisk man išeiti .- Atkirtau. Mačiau kaip pasikeitė Harry veidas. Jis dar labiau įpyko , bet vis vien niekur nesitraukė.

- Gerai , dabar tu eisi miegoti , kai atsikelsi ir galėsi blaiviai mąstyti aš leisiu tau išeiti .- Tyliai ištarė.- Sutariam ?

- Puiku .- Atsakiau sukandusi dantis ir papūtusi lūpas. Stovėjau virtuvėje atsirėmusi į spiteles , Harry sėdėjo šalia virtuvės stalo. Praėjus apie 20 minučių jaučiau kaip ima merktis mano akys , darėsi vis sunkiau išstovėti ant kojų. Pradėjo svaigti galva. Rankomis atsirėmiau į spintelę. Prie manęs priėjo Harry. Jis mane apkabino ir aš tiesiog užmigau.

Atsibudau ant sofos svetainėje. Šiek tiek skaudėjo galvą. Iš pradžių nesupratau kodėl aš atsibudau svetainėje , o ne Harry kambaryje , bet praėjus keletai minučių atsiminiau.

-  Dieve mano .- Sumurmėjau ir rankomis užsidengiau veidą. Ant stalo pamačiau savo telefoną.  3 valandos dienos ? Rimtai... Kiek laiko aš miegojau...? Namuose buvo tylu. Atsistojau ir nuėjau į vonia . Pamačiusi save veidrodyje išsigandau. Buvau labai išbalusi. Nusiprausiau ir šiek tiek pasidažiau , kad atrodyčiau bent kiek normaliau. Išgirdau kaip kažkas grįžo.

-  Po velnių , ji vėl kažkur dingo.- Užrėkė Harry

- Aš čia .- Sušukau.

Po kelių sekundžių Harry stovėjo vonioje šalia manęs.

- Kaip jautiesi ?.- Paklausė.

- Gerai .- Atsakiau ir  nedrasiai pažiūrėjau jam į akis.

- Atsimeni ką nors ?

-  Viską.

Jis keletą minučių tylėjo ir žiūrėjo į mane . Harry  atrodė pavargęs  ,jo veide neįžvelgiau jokių emocijų.

- Vakar išgėrei per daug vaistų , kuriuos tau išrašė gydytoja .- Po keleto sekundžių tarė Harry.- Buvau pas ją , paklausiau ar tai dėl to , kad padauginau vaistų ar tai kažkoks psichinis sutrikimas.

Aš suraukiau antakius ir pažiūrėjau į jį . Jis mane palaikė psichopate ?

- Ir ką ji pasakė ?.- Nustebusi paklausiau.

- Ji mano , kad tai pašalinis vaistų poveikis . Bet  pasiūlė padaryti keletą tyrimų  kad  įsitikintų jog tau tikrai viskas gerai.

- Harry tu manai , kad aš turiu psichinių sutrikimų ?.- Įsižeidusi paklausiau.- Tai vaistų poveikis , aš sveika.

- Kath , ji tik nori įsitikinti , kad tau tikrai viskas gerai. Tu patyrei rimtą traumą .

- Harry aš neesu beprotė .- Užšaukiau .- Man viskas gerai .

Pastūmiau jį ir nuėjau į virtuvę. Iš spintelės paėmiau tuos vaistus ir išmečiau į šiukšlinę

- Kath , ką darai ?

- Aš jų nebegersiu .

-  Tau jų reikia .- Tarė Harry ir priėjo prie manęs.

- Ne , nereikia .- Atrėžiau .- Jų reikia tau jeigu manai , kad aš kraustausi iš proto.

- Aš taip nemanau !.- Užrėkė Harry . - Tiesiog noriu būti tikras ,kad tau viskas gerai . Jeigu bent kiek tau rūpiu tu tai padarysi dėl manęs.

-  Gerai , Harry .- Tariau .- Aš pasidarysiu tyrimus  tik tuo atveju jeigu tai kas nutiko šiąnakt vėl pasikartos.

Harry rankomis užsidengė veidą.

- Eik velniop Kath.- Sumurmėjo.- Daryk ką nori , aš noriu pailsėti.

Jis tiesiog nuėjo į antrą aukštą ir nieko nebesakė. Sėdėjau virtuvėje ir mąsčiau  apie viską , kas vyksta paskutiniu metu. Galbūt man tikrai kažkas negerai ?




Taai va , šiandien įkeliu dar vieną dalį , nes rytoj tubūt naujos dalies neįkelsiu ,nebent tik vakare :)

Norėčiau sužinoti skaitančių nuomones apie istorija ,ar patinka , gal kažko trūksta ? Laukiu nuomonių komentaruose :)

- Gabrielle

Story of my life (Chapter 1)Where stories live. Discover now