- Pasiruošę ?.- Išgirdau Harry balsą sau už nugaros.
- O kaip kitaip .- Šyptelėjo Nicki.
Kai ėjome link durų pagreibiau Nicki už riešo ir pritarkiau arčiau savęs.
- Kodėl jas valgėme tik mes ?.- Paklausiau.
- Paaiškinsiu vėliau. Harry ir kiti jas taip pat paims , tik šiek tiek vėliau. Kai truputį išgers.- Sušnabždėjo Nicki.
- Ar poveikis stiprus ?
- Ar tu neesi to dariusi ankščiau ?.- Nustebusi paklausė. Aš palinksėjau galva. Ji nusijuokė.- Pamatysi bus linksma.
Klubas buvo netoli Louis namų todėl , mašinas palikome Louis kieme ir ėjome pėsti. Nusprendėmė jog šianakt namo niekas nevažiuos ir visi liksim pas Louis. Priėjome prie klubo. Netgi lauke girdėjosi garsi muzika ir buvo pilna žmonių. Įėję į vidų pasiėmeme staliuka klubo gale VIP zonoje. Padavėjai atnešė keletą butelių su įvairiais gėrimais. Pirmas 20 minučių visi sėdėjome ir gėrėme prie stalo. Sėdėjau tarp Nicki ir Louis.
- Prasidėjo ?.- Tarė Nicki. Jos akių vyždžiai buvo išsiplėtę ,atsisukau į Louis , jo vyždžiai taip pat buvo išsiplėtę.
- Kaip mano akys ?.- Paklausiau . Jaučiau kaip pasikeitė mano balsas .
- Juodos .- Nusijuokė Nicki. Praėjus dar keletuj minučių nebegalėjau išsėdėti vietoje.
- Noriu eiti pašokti .- Tariau
- Gerai , šiek tiek palauk , prie mūsų turi prisijungti ir kiti.- Šypsodamasi pasakė Nicki .
Ji atsistojo ir nuėjo prie Harry , Niall ir Liam. Aš sėdėjau prie Louis ir kalbėjau su juo. Pajaučiau kaip kažkas prisėdo prie manęs ir juokdamasi atsisukau pažiūrėti kas ten. Tai Zayn.
- O gražuole, ka tu valgei ?.- Šypsodamasis paklausė.
Aš pradėjau juoktis . Jo akys taip pat buvo tamsios , tik nežinau ar nuo narkotikų ar nuo apšvietimo...
- O tu ?.- Šypsodamasi paklausiau.
- Tą patį ką ir jūs.- Atsakė ir garsiai nusijuokė. Už jo nugaros pamačiau Nicki ir Harry su Liam.
- Kur Niall ?.- Paklausiau.
- Jis jau šoka su Kim.- Atsakė Nicki. Ji priėjo arčiau manęs ir pasilenkė prie ausies.
- Pasisteng ,kad apie 20 minučių Harry nepamatytų tavo akiu .- Sušnabždėjo.- Jei kas , sakyk , kad tai dėl apšvietimo.
Nesupratau ką ji tuo norėjo pasakyti , bet sulinksėjau galva. Kai išgėrėme pirmą butelį prie manęs priėjo Zayn
- Harry ,ar galiu pakviesti tavo merginą pašokti ?.-Šypsodamasis paklausė.
- Žinoma , kad gali .- Atsakiau už jį. Harry pažiūrėjo į mane rimtu žvilgsniu , bet po kelių sekundžių nusišypsojo ir aš nuėjau prie Zayn
Klube buvo daug žmonių . Įsijaučiau į muziką ir šokau pagal ritmą. Jaučiau kaip šypsausi ir mačiau kaip šypsosi Zayn . Jis priėjo prie manęs ir mane apkabino.
- Nieko tokio ?.- Paklausė . Aš jam nieko neatsakiau ir apkabinau jo kaklą.Jis mane prisitaukė prie savęs ir pabučiavo.- Čia draugiškai .- Pridurė ir nusišypsojo.Aš taip pat jam nusišypsojau ir man buvo visiškai nesvarbu , kad katik pasibučiavau su Harry draugu...
Pašokę dar kokias 20 minučių grįžome atgal. Harry sėdėjo ir stebėjo mane.Aš paleidau Zayn ranką ir prisėdau šalia Harry.
- Ir kaip sekėsi?.- Paklausė ir paėmė stiklinę su kažkokiu gėrimu.
- Gerai .- Atsakiau ir žvilgtelėjau į jį. Jo akys buvo visiškai juodos , turbūt taip pat kaip ir mano...
- Nesupyksi jei eisiu pašokti su Kim ?.- Paklausė ir nusišypsojo .Ta šypsena man pasirodė kiek sarkastiška , norėjau jam atsakyti bet jis pertraukė mane.- Šiaip nemanau , kad turi teisę prieštarauti .- Tarė ir atsistojo.
Aš jam nieko nebeatsakiau.Jis paėmė Kim už rankos ir dingo žmonių minioje.
- Nekreipk į tai dėmesio .- Išgirdau Zayn balsą sau už nugaros.
- Ir nekreipiu .- Nusišypsojau. Mes toliau gerėme , po kiekvieno gėrimo man buvo vis sunkiau suprasti kas vyksta , jaučiausi geriau negu gerai. Buvau visiškai atsipalaidavusi . Net nepastebėjau kaip grįžo Harry.
- Su kiek merginų jau išdavei mane ?.- Paklausiau šypsodamasi .
- Su nei viena .- Atsakė ir pasilenkė prie manęs.
- Meluoji .- Sušnabždėjau šypsodamasi.
- O tu ?.-
- Tik su vienu.- Harry kiek piktu žvilgsniu pažiūrėjo į mane.- Jis sėdi netoli manes , toks garbanius su juodu švarku ir balta maikę. Tikrai gerai bučiuojasi.
Harry pradėjo juoktis ir prisitraukė mane arčiau savęs.
- Kath eini parūkyti ?.- Prisėdęs šalia manęs paklausė Zayn.
- Ne jai nereikia .- Atsakė Harry.
- Ne , aš eisiu .-Tariau ir atsistojau. Zayn nusišypsojo .
- Kath .- Harry mano balsą ištarė gan piktu tonu , bet aš pasilenkiau pabučiavau jį ir nuėjau su Zayn , Kim ir Niall
Kas skaito istoriją būtų malonu , kad pasidalintumėt su savo pažystamais , galbūt atsirastų norinčių paskaityti. Kam nesunku paspauskit VOTE ^-^ Kita dalį pasistengsiu įkelti rytoj arba sekmadienį :)
-Gabrielle
YOU ARE READING
Story of my life (Chapter 1)
FanfictionPirmas darbas wattpad'e , tikiuosi ši istorija jūsų dėmesio ^-^ Kurdama šia istoriją stengiuosi jus suintriguoti , dedu kiek galėdama daugiau pastangų kad nebūtų nuobuodu skaityti ir žinoma laukiu jūsų nuomonių apie šitą darbelį :) - Gabrielle