Atsisukau į jį. Harry stovėjo prieš mane rankose laikydamas stiklinę su vandeniu.
- Vakar buvo nuostabus vakaras .- Tariau ir nusišypsojau . Jeigu Dievas yra jis man padės ir Harry nieko nesupras... Harry nužvelgė mane ir Niall.
- Tikrai ne man.-Po keleto sekundžių tarė Harry .
- Rimtai ? Kodėl ?.- Apsimečiau nustebus.
- Na , tu kažkur dingai , aš baisiai prisigėriau ir net neatsimenu kaip grįžau namo .- Sarkastiškai šypsodamasis atsakė.- O kas jums tokio nuostabaus nutiko?
Jaučiau kaip ėmė kaisti mano žandai... Nežinojau ką atsakyti.
- Nieko.- Tariau pasimetusi.- Man pasidarė bloga , taigi grįžau čia . Niall palydėjo mane ir aš nuėjau miegoti.
- Kodėl nepalaukei manęs?.- Kiek įsižeidęs paklausė.
- Na... Aš tikrai prastai jaučiausi...- Sumurmėjau.
- Ji norėjo eiti viena, bet nusprendžiau ją palydėti .- Įsiterpė Niall.
- Koks tu geras žmogus Niall.- Nusijuokė Harry .- bėje kur padėjai Kim ?
- Nežinau ji liko klube o vėliau turbūt grįžo su jumis ...- Atsakė Niall.
- Aa , taip , taip .- Po kelių sekundžių tylos Tarė Harry.- Mes grįžome kartu . Jos kambarys buvo užimtas , turbūt Nicki ir Louis . Jie tikrai turėjo gerą naktį...- Nusijuokė.
Mes su Niall pažiūrėjome vienas į kitą ir greitai nusukome žvilgsnius. Manau jis matė mane ir Niall bet buvo per daug girtas , kad suprastų ir atsimintų tai ...
Visi vėl tylėjome. Tai buvo pats baisiausias momentas mano gyvenime. Tą akimirką prisiminiau kaip klube pasibučiavau su Zayn ir išpūčiau akis.
- Kath kažkas negerai ?.- Nustebęs paklausė Harry
- Amm , ne viskas gerai .- Šypsodamasi atsakiau
- Tai gerai .Manau mes važiuosime namo .- Šyptelėjo Harry ir pažiūrėjo į mane.
- Taip , taip . Puiku .
Harry nuėjo į kambarį apsirengti. Mes su Niall likome stovėti koridoriuje.
- Ir Niall manau Kim laukia tavęs .- Sušuko Harry .Niall nieko jam neatsakė tiesiog palinksėjo galva.
- Nebandyk niekam apie tai pasakoti .- Sušnabždėjau .
- Tu taip pat.- Tarė Niall .- Galvojau , kad jis viską supras...
- Kalbėjo taip lyg viską žinotų.- Susimaščiusi pasakiau.
- Bet juk jis nežino . Jis nieko neatsimena.
- Tikėkimės.- Tariau ir pažiūrėjau į Niall akis.
- Gerai Kath , tu pasiruošusi ?.- Išgirdau Harry balsą.
- Taip .- Atsakiau. Niall palydėjo mus iki namo durų. Mes su Niall stipriai apsikabinome ir aš įsėdau į mašiną. Harry kažką pasakė Niall ir taip pat įsėdo į mašiną. Važiavome greitai. Mačiau , kad Harry buvo šiek tiek susinervinęs ir susimąstęs. Kai privažiavome jo namus lėtai išlipau iš mašinos. Harry stipriai užtrenkė mašinos duris.
- Kath.- Tarė ir sugreibė mane už rankos. Išsigandusi atsisukau į jį.- Ar nenori man nieko pasakyti ?
- Tai , kad ne...- Pasimetusi atsakiau.
- Kodėl tu man meluoji ?
Jis žino. Aš mirus...Ka jam sakyti?
- Aš nemeluoju...- Tyliai ištariau.- Viską tau papasakojau.
- Žinau , kad pasibučiavai su Zayn...- Įpykęs tarė.
Jaučiau kaip nuo mano širdies nukrito sunkus akmuo. Velniop tą Zayn , svarbiausia jis nieko nežino apie Niall.
- Na , taip... Aš buvau labai girta...- Nuleidusi galvą tariau.- Atleisk Harry , nežinojau ką darau.
Jis tylėjo ir žiūrėjo į mane.
- Gerai nesvarbu . Pažadėk , kad tai daugiau nebepasikartos...- Tarė priėjęs arčiau manęs.
- Pažadu...
Harry nusišypsojo ir mes nuėjome į vidų. Atsisėdau ant sofos svetainėje . Jaučiausi blogai , bet ne dėl to , kadvakar per daug išgėriau , o todėl , kad turiu meluoti Harry. Norėjau jam viską pasakyti , bet žinojau , kad kai jis tai sužinos viskas kas yra tarp mūsų bus baigta... Harry virtuvėje darė kavą , stebėjau jį. Jis vis pažiūrėdavo į mane ir nusišypsodavo.
- Kath , matau , kad kažkas ne taip.- Tarė priėjęs prie manęs.
- Ne , tiesiog sunkus rytas .- Nusijuokiau.
- Man jis taip pat būtų sunkus jeigu čia nebūtų tavęs.- Šypsodamasis pasakė ir atsisėdo prie manęs.
Apkabinau Harry ir padėjau savo galvą jam ant krūtinės. Šiek tiek susigraudinau ,žinoma Harry iškart tai pamatė.
- Kath...- Nusijuokė .- Nagi pasakyk , kas yra.
YOU ARE READING
Story of my life (Chapter 1)
FanfictionPirmas darbas wattpad'e , tikiuosi ši istorija jūsų dėmesio ^-^ Kurdama šia istoriją stengiuosi jus suintriguoti , dedu kiek galėdama daugiau pastangų kad nebūtų nuobuodu skaityti ir žinoma laukiu jūsų nuomonių apie šitą darbelį :) - Gabrielle