PART 33

627 34 0
                                    

-Kodėl man iškarto nieko nesakei ?!.- Užrėkiau 

- Maniau , kad tu ir taip supranti...

- Kas jeigu Harry telefonas yra sekamas ?.- Paklausė Liam

- Turbūt Josh žmonės per keletą valandų išsiaiškins visų mūsų buvimo vietas...

Privažiavome ginklų parduotuvę . Išlipau iš mašinos ir užtrenkiau duris. Su David parduotuvėje išsirinkome keltą savigynos priemonių , bei ginklų. Viską sudėjau į mašinos bagažinę . Giliai įkvėpiau ir įsėdau automobilį.

- Tai kas dabar ?.- Paklausiau

- Dabar reikės laukti .- Tyliai ištarė David

- Ko laukti David?! Kol Josh išsiaiškins visų buvimo vietas ir visus mus išžudys ?.- Sušukau.
David keletą minučiu tylėjo.

- Žinot vaikinai .- David nužvelgė mane ir Liam.- Galim nieko nedaryti ir laukti Josh arba...-David nutilo.

-Arba kas ?.- Nustebęs paklausiau.

- Arba galim patys jį surasti ir greitai viską užbaigti.

-  Man labiau patinka antras varijantas.- Po kelių sekundžiu tylos tariau ir pažvelgiau į Liam.
Jis nusišypsojo ir sulinksėjo galvą .

- Puiku .- Šyptelėjo David ir paėmė savo telefoną.

- Ka darysi?- Paklausiau.

- Skambinu Josh.

Jaučiau kaip per mano kūną nuėjo šiurpuliukai.Šiek tiek bijojau... David kalbėjo su Josh. David  pasakė jam , jog Kath gryžo į Londoną ir dabar yra senajame savo name. Girdėjau kaip Josh ėmė rėkti ant David. Po kelių minučiu pokalbio David padėjo rageli ir kiek sumišušiu žvilgsniu pažiūrėjo į mane.

- Josh nori susitikti su manimi . - Tarė.

- Tai blogai ar gerai? - Paklausiau.

- Neisivaizduoju... Pamatysim kai susitiksime su juo.

David ir Josh susitarė susitikti prie Kath namo , taigi šiuo metu ten ir važiavome. Sustojau šalia jos namo. Netoli mačiau stovinti didelį juoda džipą. Iš jo išlipo du vaikinai. Vienas iš jų pradėjo eiti link musų.

-  Mum likti čia ? - Paklausė Liam.

-  Kol kas taip. Kai duosiu ženklą pasiimkit ginklus ir išlipkit .Jus du susitvarkysit su jo žmogum o aš juo ir tuomet dingsim iš čia.
Sulinksėjau galva ir David išlipo iš mašinos. Stebėjome David .Jie kažką kalbėjo tada Josh atsisuko ir ranka parodė į musu mašina.

- Kaip manai kas ten vyksta?- Sunerimęs paklausiau.

- Aš einu pažiurėti.- Tarė Liam.- Tu lik čia ir būk pasiruošęs važiuoti.

- Liam , būk atsargus .

Liam išlipo iš mašinos ir nuėjo prie David.  Kitas vaikinas taip pat atėjo prie jų. Visi kažka kalbėjo. Sėdėjau mašinoje kokias 5minutes . Galvą laikiau padėjas ant vairo. Staiga išgirdau šuvį ir pašokau. Išlipęs iš mašinos pamačiau kaip krenta Liam.

- Kas per šudas ?!- Užrėkiau.

-  Po velnių jie triese.!-Sušuko Josh

David išsitraukė šautuvą ir šovė i vaikina.

- Harry važiuok iš čia ir paskambink Niall.- Sušuko David.

- Kas per velnias David? - Sutrikęs paklausė Josh.

- Atleisk Josh.- Tarė David ir šovė jam i koja.- Nagi Harry dink iš čia.

- Kaip Liam ir tu?

- Pas mane jau atvažiuoja mano žmonės! - Sušuko.

Jaučiau kaip mano skruostais bėga ašaros , isėdau į mašina ir išvažiavau iš ten . Važiavau pas Louis . Susiradau telefona ir surinkau Niall numerį.

Kath POV

Su Niall sėdėjome svetainėje ir žiurėjome filma.
Staiga suskambo Niall telefonas.

- Klausau Harry.- Tarė Niall.

- Duok man pakalbėti su juo.- Sucypiau.

Niall pažiurėjo į mane suraukęs antakius ir po keliu sekundžių pašoko nuo lovos.

- Paimk kitus ir dinkit iš ten- Ištarė Niall
Niall padėjo ragelį ir pažvelgė į mane.

- Kas vyksta ?!- Sutrikusi paklausiau.

-  Liam... - Tyliai tarė Niall.- Ir Josh, Josh pabėgo ir žino kas čia vyksta , žino kad David jam melavo....
Tai išgirdus nieko nebesakiau . Staigiai atsistojau griebiau mašinos raktus ir išbėgau į lauką.

- Kath palauk !

įšokau į mašina ir užvedžiau ja.

- Nedrįsk išvažiuoti ! .- Užrėkė Niall .

- Neaiškink man .

- Idijote Harry ir kiti atvažiuoja čia!.- Sušuko Niall ir ištempė mane iš mašinos

Pažiūrėjau į jį. Niall verkė , nieko nebesakiau ir atsistojau prie namo durų. Laukiau kol kur nors galėsiu pamatyti atvažiuojančia Harry mašiną.


Story of my life (Chapter 1)Where stories live. Discover now