- Ir kur tempi ši kart?.-Nusijuokiau.
- Tave juk reikia kažkaip atgaivinti nuo viso to mėšlo kurį vartojai.
- Ir ką man siūlai?.- Šyptelėjau ir pažvelgiau į Harry.
- Na arba tu pažadi man , kad daugiau niekada to nebedarysim ir aš tave parvežu namo..
- Arba?.- Pertraukiau Harry nespėjus jam pabaigti sakinio.
- Arba aštave vežu į narkologinį centrą ir palieku ten.-Atrėžė Harry.
Po kelių akimirkų kai supratau ką jis pasakė atsipeikėjau ir papurčiau galvą.
- Pala ką ?.- Nustebus paklausiau.- Tu laikai mane narkomane ?
- O kaip daugiau vadinti žmogų kuris jau 3 para iš eilės vartoja narkotikus?
- Amm nežinau , bet aš tikrai ne narkomanė.- Sumurmėjau
Keletą akimirkų abu tylėjom.
-Tai ką darom ?.- paklausė Harry taip nutraukdamas tarp mūsų įsitvyrojusią tylą.
- Gali tiesiog važiuoti iš čia ir palikti mane ramybėje...?
- Gerai , supratau.- Tarė Harry ir pradėjo sodinti mane į savo mašiną .Nesipriešinau jam.
- Kur mes važiuojame ?.- Paklausiau kai mašina pradėjo važiuoti.
- Ten kur tau galės padėti.- Ramiu balsu atsakė Harry.
Dabar ėmiau svarstyti ar jis kalba rimtai , ar juokauja...
- Aš galiu sau padėti ir pati .- Užšaukiau.
- Kaip ? Į burną susigrūsdama rausvą tabletę?
Pažiūrėjau į Harry , tačiau nieko nebesakiau. Važiavome tuščiomis gatvėmis. Labiausiai išsigandau , kai pamačiau , kad Harry ėmė važiuoti link narkologinio centro. Supratau , kad jis kalbėjo rimtai.
- Nedrįsk manęs ten vežti Harry.- Užšaukiau.
- Aš noriu tau padėti .- Stebėdamas kelią tarė.
Galvojau , ką daryti. Vis dar buvau apsvaigus .
- Negali manęs ten tiesiog palikti .- Sucypiau ir pažvelgiau į mašinos dureles. Jos nebuvo užrakintos.
- Galiu .- Atrėžė.
- Dėja , bet ne.- Šyptelėjau ir atidariusi mašinos duris paprasčiausiai iššokau iš jos. Pajaučiau kaip nukritau ant žemės. Šiek tiek susitrenkiau galvą , tačiau praėjus keletuj sekundžių atsisėdau ant žemės. Keisčiausia buvo tai , kad nejaučiau jokio skausmo...
Mačiau kaip Harry bėgo link manęs.
- Ar tu išprotėjai ?.- Pribėgęs prie manęs užrėkė Harry.- Juk galėjai žūti
- Aš juk sakiau ,kad nevažiuosiu ten.- Tariau ir pradėjau stotis.
Harry bandė kažką pasakyti , bet manau nerado žodžių... Net ir būdama tokioje būsenoje mačiau kaip jis yra išsigandęs , taigi man jo šiek tiek pagailo...
Vos pastovėjau ant kojų. Abu tylėjome ir žiūrėjome vienas į kitą.
- Ar tau viskas gerai...?.- Sunerimęs paklausė Harry.
- Viskas būtų buvę puiku , jei nebūtum sugalvojęs mane vežti į narkologinį centrą.- Užrėkiau.
Harry susiėmė sau už galvos ir pritūpė ant žemės.
- Aš ir nekėtinau tavęs ten palikti , tiesiog norėjau , kad pažadėtum man ,jog daugiau to mėšlo nebevartosi...
- O negalėjai to pasakyti , prieš viską , kas kątik čia nutiko?.- susinervinusi paklausiau.
- Gerai galim visą , tai pabaigti ?.- Atsistojęs tarė Harry.
- Gerai aš pažadu , kad daugiau niekada jų nebevartosiu.- Tariau ir žvilgtelėjau į Harry.
Harry ištiesė ranką ir pažiūrėjo man į akis.
- Tabletes .- Tarė.
- Neturiu jų .- Pamelavau.
Harry apsisuko ir pradėjo eiti link savo mašinos.
- Gerai , gerai.- Užšaukiau ir iš kišenės ištraukiau tabletes.- Velniop pasilik jas.
Harry viską kas buvo maišelį išpylė ant žemės ir su batu sutrynė . Iš mano tablečių liko tik purvini milteliai...
- Idijotas.- Sumurmėjau.
- Po kelių dienų man už tai padėkosi.- Atkirto ir paėmęs mano ranką ėmė vesti link mašinos.
Atsiprašau , kad dalis trumpoka , bet kaip ir sakiau yra problemų su PC ir internetu , naują dalį pasistengsiu įkelti rytoj :)
-Gabrielle
YOU ARE READING
Story of my life (Chapter 1)
FanfictionPirmas darbas wattpad'e , tikiuosi ši istorija jūsų dėmesio ^-^ Kurdama šia istoriją stengiuosi jus suintriguoti , dedu kiek galėdama daugiau pastangų kad nebūtų nuobuodu skaityti ir žinoma laukiu jūsų nuomonių apie šitą darbelį :) - Gabrielle