- Šiluma tavo kūnas tikrai nepasižymi.- Nusijuokė Harry.
- Kaip gerai , kad turiu kas jį gali sušildyti.- Šyptelėjau.
Harry nusišypsojo ir pabučiavo mano skruostą.
- Gali suranti kokius nors mano treningus arba kažką ką galėčiau apsirengti?.- Paklausiau Harry prieš eidama į dušą.
- Žinoma.- Atsakė Harry iš kito kambario.
Nebuvo geresnio jausmo nei stovėti po šiltu dušu. Iškart pasijaučiau geriau. Kūnas kaip visada buvo nusėtas mėlynių. Stovėdama prieš veidrodį ant savo nugaros pastebėjau nemažą randą. Po keleto sekundžių prisiminiau iš kur jis atsirado... Negaliu net pagalvoti , kaip reikės vasarą būti su savo bikini , kai mano kūnas atrodo taip tragiškai... Apie savo koją geriau net nekalbėsiu... Tiesiog pakeičiau tvarščius ir vėl užbintavau ją. Mano pilvas taip pat buvo nubrozdintas. Tūbut kai iššokau iš mašinos... Užsimerkiau ir nusisukau nuo veidrodžio. Nebegaliu į save žiūrėti...
Tą akimirką į vonią įėjo Harry. Man pasisekė , kad spėjau apsimauti apatinius ir liemenėlę...
- Tavo kūnas.- Harry nespėjus pabaigti sakinio pertraukiau jį.
- Nieko nesakyk , gerai? Atnešei drabužius?
Harry nusijuokė.
- Kodėl juokiesi ?.- Paklausiau ir jaučiau kaip mano pačios veide atsiranda šypsena.
- Juk mes susitarėm .- Šyptelėjo Harry.
- Apie ką čia šneki ?.- Nesupratusi paklausiau.
- Vaikščiosim tik su apatiniais.
- Kaaa?.- Užšaukiau ir nusijuokiau.- Mes nieko nesitarėm , aš tik paklausiau.
- Susitarimas yra susitarimas Kath.
- Eik velniop Harry.- Nusijuokiau ir išėjau iš vonios.Atsisėdau ant Harry lovos. Jeigu atvirai , tai buvau pasiilgusi to jausmo kai po namus vaikštau vien tik su apatiniais. Tai man priminė senus laikus. Kai visas mano gyvenimas dar nebuvo tokia didelė mėšlo krūva...
- Eisim miegoti?.- Paklausė Harry ir prisėdo šalia manęs.
- Manau mum reikia paisėti.- Šyptelėjau.
Jis taip pat nusišypsojo ir prisitraukęs mane prie savęs pabučiavo. Šito jausmo taip pat buvau pasiilgusi. Kai mano šaltas kūnas prisiglaudžia prie karšto Harry kūno... Tas jausmas tikrai nesveikai nerealus...- Apie ką galvoji Kath?.- Išgirdau Harry balsą
- Aš.. apie nieką .- Nusijuokiau.- Tiesiog susimąsčiau...
Harry nusišypsojo , pabučiavo mano kaktą ir atsigulė į lovą.
Netrukus užmigome. Ryte atsikėliau gan anksti.Buvo keista vėl jaustis blaivai ir nuo nieko neapsvaigusiai. Nesupratau ar jaučiausi geriauar blogiau. Jaučiau tik kaip man skaud visus sutrenkimus ir nubrozdinimus. Dar kartą prisiminiau pastarūjų dienų įvykius. Pagulėjusi dar keletą minučių atsistojau iš lovos ir nuėjau į vonia. Ten praleidau apie 10 minučių žiūrėdama į savo sudarkytą kūna , bei veidą... Palyginus kaip atrodžiau prieš keletą menesių ir dabar.... Ištikrūjų net nėra ką lyginti. Atrodau tikrai nekaip...
Nusileidau į pirmą aukštą.Ant virtuvės stalo stovėjo mano puodelis su jau paruošta kava ir lėkštė su keletu sumuštinių.
- Labas rytas.- Išgirdau Harry balsą iš kito kambario.
- Labas ir tau.
- Atsisėdau prie stalo ir atsigėriau kavos. Galiu pasakyti tik tai , kad Harry moka paruošti tikrai nuostabią kavą.
Netikėtai pajaučiau rankas ant savo kaklo ir atsisukau.
- Kaip kava ?.- Šypsodamasis paklausė Harry.
- Pripažinsiu , kad tikrai skani.- Nusijuokiau.
- Kodėl nevalgai?.- Paklausė Harry ir pažvelgė į sumuštinius.
- Neturiu apetito.- Atsakiau
- Ar matei kaip tu atrodai?.- Sunerimęs tarė Harry.- Tau reikia pavalgyti , kiek laiko tu nieko nevalgei?
- Ummm , 4 paras ?.-Pagalvojusi tariau.
- Pamišėlė.- Susiėmęs už galvos tarė Harry.
- Aš jaučiuosi gerai , pavalgysiu vėliau.- Nusijuokiau.
Harry pažvelgė į mane primerktom akim ir nusišypsojo.
- Kalbėjai su Niall?.- Paklausiau kol Harry darėsi sau kavą. Kai jis atsisuko ir nužvelgė mane savo kiek piktu žvilgsniu , supratau , kad tas klausimas turėjo skambėti kiek keistai..- Arba Louis su Zayn.?.- Greitai pridūriau.
- Taip .- Atsakė Harry ir atsisėdo prie stalo.
- Irr?.-
- Na gera žinia ta , kad po kelių dienų Liam išrašo iš Ligoninės.- Šyptelėjo Harry.- O bloga...
- Palauk , palauk . Yra ir blogų žinių.- Pertraukiau Harry.
YOU ARE READING
Story of my life (Chapter 1)
FanfictionPirmas darbas wattpad'e , tikiuosi ši istorija jūsų dėmesio ^-^ Kurdama šia istoriją stengiuosi jus suintriguoti , dedu kiek galėdama daugiau pastangų kad nebūtų nuobuodu skaityti ir žinoma laukiu jūsų nuomonių apie šitą darbelį :) - Gabrielle