PART 23

861 49 0
                                    

Stovėjome rūkymo kamabryje. Kalbėjau su Kim ir Niall. Manau jie jautėsi taip pt kaip aš , o aš jaučiausi... Net žodžiais neišeina apsakyti kaip aš jaučiausi. Tiesiog gerai. Zayn visada stovėjo mane apsikabinęs. Kai parūkėme Zayn ir Kim ėjo priekį manęs ir Niall.

- Kath , jeigu Harry tai būtų mantęs būtų užmušęs tave.- Nusijuokė.

- Bet nematė.- Atsakiau šypsodamasi.

-   O jeigu jis sužinos.- Niall sustojo ir pažiūrėjo į mane.

- Niall nebūk toks mulkis .- Tariau . Niall nusijuokė ir nuėjo toliau. Nežinau kažkodėl šiuo metu man mažiausiai rūpi ką mano Harry...

Grįžome atgal prie stalo.

- Kur Harry ?.- Paklausiau kai pamačiau , kad jo čia nėra.

- Net neisivaizduoju .- Nusijuokė Louis. Prisėdau šalia jo. Išgėrusi dar keletą gėrimų pasijaučiau prastai. Skaudėjo nugarą...

- Manau man jau reikės eiti...- Tariau ir primerkusi akis pažiūrėjau į Louis.

- Kath pirma viena tu niekur neisi ir antra visos linksmybės tik prasideda.- Tarė ir uždėjo ranką man ant peties.

-Aš tikrai prastai jaučiuosi , manau man jau užteks.

- Kas yra ?.-  Išgirdau Niall balsą šalia savęs.

- Kath sakė , kad jaučiasi nekaip.- Pasakė Louis .- Jai reikia grįšti iki mano namų.

- Puiku , aš ją palydėsiu.- Tarė Niall ir padėjo man atsistoti. Aš šiek tiek nustebau , tačiau ir apsidžiaugiau , bent jau grįšiu saugiai ...

- Gerai , kai grįš Harry pasakysiu jam , kad jūs išėjote .- Šyptelėjo Louis.

Įsikabinusi į Niall ranką broviausi pro žmonių minią. Niall vis atsisukdavo ir pažiūrėdavo ar man viskas gerai. Vos tik išėjusi į lauką ir gavusi gryno oro susvyravau. 

- Ei , nepargriūk .- Nusijuokė Niall ir apkabino mane.

- Viskas gerai.- Nusišypsojau.- Ačiū tau 

Niall keletą sekundžių žiūrėjo manį akis .

- Nėra už ką.- Šyptelėjo.- Nagi einam.

Užtrukom apie 20 minučių kol grįžome iki Louis namo. Šiaip ne taip užlipau laiptais ir nuėjau į vieną iš 4 kamabrių. Susiradau savo tašę ir persirengiau į paprastus rūbus , nusiploviau makiaža ir atsisėdau ant lovos.

- Ir kaip jautiesi ?.- Paklausė Niall

- Tikrai geriau .- Tariau ir nusišypsojau.

Vis dar buvau girta ir apsvaigus. Mano akių vyždžiai  dar buvo labai išsiplėtę , kaip ir Niall.

- Pabūti su tavimi ?.- Paklausė Niall ir atsisėdo šalia manęs.

- Galėtum.

Vėl žiūrėjau į jo akis , kuriose vos vos matėsi melyna spalva. 

- Tavo akys tokios juodos.- Nusijuokiau . Mūsų veidus skyrė vos keli centimetrai ir mes abu juokėmės iš nieko... Pajaučiau tik tai kaimano lūpos susilietė su jo ir mes pasibučiavom.

- Neisivaizduoji kaip aš laukiau šitos akimirkos .- Sušnabždėjo. Aš jam nieko neatsakiau , tiesiognusišypsojau ir mes toliau bučiavomės.  Niall parvertė mane ant lovos ir nusišypsojo. Jaučiau kaip jo rankos keliuja mano kūnu . Nežinau kodėl , bet mano pilve skraidė drugeliai... Numoviau Niall maikę , po keleto akimirkų jaučiau kaip jis numovė manają. Buvo sunku patikėti tuo kas vyksta , bet stengiausi nekreipti į tai dėmesio ir mėgautis tuo . Viskas buvo nuostabu išskyrus tai , kad tiek aš tiek Niall katik išdavėme savo antrasias puses...

Gulėjau apsikabinusi Niall. Jis miegojo , neilgai trukus užmigau ir aš.

Pramerkiau akis. Kambarys buvo apšviestas saulės spindulių. Ištiesiau rankas ir nusišypsojau. Atrodo viskas gerai , nepadariau nieko kvailo. Jaučiau kaip šalia manęs kažkas guli. Turbūt Harry. Šypsodamasi apsisukau į kitą pusę. Ir tą akimirką šypsena iš mano veido dingo.

- Dieve mano...- Tą akimirką tai buvo viskas ką galėjau pasakyti... Šalia manęs gulėjo Niall. Jis nuogas. Kaip ir aš. Negali būti.. Greitai šokau iš lovos ir susiradau savo rūbus. Apsirengiau , tada vėl šokau ant lovos ir ėmiau žadinti Niall.

-  Kath ?.- Nustebęs paklausė.- Ar mes...?

-  Geriau net neklausk .- Tariau ir užsidengiau veidą. Jis greitai iššoko iš lovos ir apsirengė.- Kim mane nužudys ...- Pridūriau.

- Kim?.- Sutrikęs paklausė.- Pamiršk Kim , jeigu mus kažkas ir nužudys tai bus tik Harry !

Pažiūrėjau kiek valandų. Dar tik 7h ryto...

- Manau jie visi dar miega.- Tariau ir atsistojau.- Reikia kažką sugalvoti.

- Manau jie buvo pakankamai girti ,taigi niekas nieko neatsimins.- Su šiokia tokia vitimi tarė Niall.

- Taip , tikėkimės...

Tyliai atidarėme kambario duris ir išėjome į koridorių. Aplink buvo tylu . Panašu , kad visi dar tebemiega.

- Bet pripažink buvo nuotabu .- Sušnabždėjo Niall.

- Niall.- Nustebusi pažiūrėjau į jį ir nestipriai trenkiau jam per nugarą.

-  Kas buvo nuostabu ?.- Išgirdau Harry balsą netoli savęs

Story of my life (Chapter 1)Where stories live. Discover now