Toliau sėdėjome , kalbėjome ir laukėme Nicki bei kitų. Praėjus maždaug 20minučių išgirdome skambutį į duris. Louis nuėjo atidaryti durų.
- Kath .- Išgirdau Harry balą šalia savęs ir atsisukau.- Kad ir ką šį vakarą vartos Louis , Nicki ir Zayn nenoriu ,kad prisidėtum prie jų.
- Kodėl .-nustebusi paklausiau?.
- Tiesiog nenoriu.- Susinervinęs tarė.- Pažadėk man , kad to nedarysi.
- Gerai Harry.- Suraukusi antakius tariau.
Harry pasitarukė nuo manęs ir nuėjo į virtuvę.
- Sveika Katheryn.- Tarė Zayn ir stipriai apkabino mane.
- Labas ir tau .- Šyptelėjau.
Apsikabinau su Nicki ir Niall ir visi vėl grįžome į svetainę. Nicki nieko nelaukusi paėme stikliukus ir atidarė pirmą Tekilos butelį.
- Nicki nestabdo.- Nusijuokė Zayn .
- Nėra čia ko .- Šyptelejo Nicki ir pripildė stikliukus.
Kai visada visi susidaužėme ir išgėrėme vienu metu.
- Kath eisi parūkyti ?.- Paklausė Zayn.
- Eisiu .- Šypsodamasi atsakiau.
Niall ir Harry liko viduje. Aš Nicki , Louis ir Zayn išėjome į terasą ir atsisėdome prie stalo. Zayn iš kišenė išitraukė porą cigarečių pakelių ir porą mažų maišelių . Viena su milteliais kitą su tabletėm.
Visi susižvalgėme.
- Gerai , pasitengiam greitai.- Tarė Louis.- Jei Harry pamatys , nudės mus visus.
Zayn padalino miltelius į keletą juostelių ir padavė man susuktą popieiriuką. Nieko nelaukus įtraukiau miltelius ir atsilošiau.
Parūkėme ir grįžome atgal į vidų. Jaučiau kaip Harry stebėjo mane.
Atrodo , visi pamiršo kas vyko prieš keletą dienų. Visi sėdėjome kalbėjome apie visiškai nereikšmingus dalykus ir juokėmės iš to. Buvau tikrai laiminga. Vienintėlį dalyka kurio čia trūko buvo Liam... Nežinau kaip jis laikosi. Žinau tik tai , kad jis ligoninėje...
Išgėrusi dar vieną stikliuką pajaučiau kaip kažkas baksnoja man į ranką. Atsisukau , tai buvo Zayn. Jis žvilgtelėjo į mane , tuomet į terasos duris , supratau ką jis turėjo omenį. Pažvelgiau į Harry. Na jis buvo pakankamai išgėręs taigi ramiai atsistojau ir eidama link terasos durų timptelėjau už Nicki rankos.
Mūsų ketveriukė vėl stovėjo terasoje. Tik šį kartą visi buvome žymiai linksmesni nei prieš tai.
Šį kartą ėmėme tabletes. Vos tik įsidėjome jas į burną pro terasos duris įžengė Harry.
- Aš irgi noriu .- Tarė Harry ir pažvelgė į mus.
- Ko nori ?.- Juokdamasi pakalusė Nicki.
- Parūkyti ?.- Kiek sutrikęs tarė.
- Aaa , taip , taip...- Pasimetusi tarė Nicki . .- Cigaretės ant stalo.
Visi tovėjome ir rūkėme . Jaučiau kaip ėmė veikti tabletės. Mačiau kaip tai veikė Nicki . Ji kaip ir aš egalėjo išstovėti vietoje. Galų gale ji sugriebė mane už rankos ir nustempė į vidų.
- Kas vyksta?.- Paklausiau.
Nicki įjugė muziką ir pradėjo šokti.
- Juk žinai tą jausmą .- Šokdama kalbėjo Nicki.- Kai negali išstovėti vietoje ir tau reikia geros muzikos.
Nusijuokiau ir pradėjau šokti kartu su ja . Vėl jaučiausi puikiai , jau senai nejaučiau šito jausmo.Visi jusmai , emocijos vikas sustiprėja. Negali nustoti šypsotis. Negali sėdėti vietoje , turi kažką daryti. Šiuo metu šokau rankose laikydama tekilos butelį. Šalia manes buvo Zayn ,Nicki ir Louis. Harry su Niall gėrė prie stalo. Kai tai darėme 3 kartą tiesiog atsisėdome virtuvėje prie stalo. Nei man nei Nicki ,žodžiu nei vienam iš mūsų nerūpėjo , kad už kelių metrų nuo mūsų ėdi Harry ir Niall. Akivaizdu , kad jiem taip pat nerūpėjo ką mes darome. Harry žvilgtelėjo į mane , kai į burną įsidėjau tabletę . Mačiau kaip jis suraukė antakius ir nusuko žvilgsnį.
- Baigėsi tekila .- Užšaukė Nicki ir išmetė tuščia tekilos butelį.
- Juk tu esi Louis Tomlison namuose.- Nusijuokė Louis ir atidarę spintelę kurioje buvo prikrautą pilną gėrimų.
- Atleisk pamiršau.- Juokdamasi tarė Nicki ir iš spintelęs paėmė pirmą po ranka pasitaikiusi butelį.
Net nebegėrėme iš stikliukų. Galų gale pasiėmiau kitą butelį kurį gėreme kartu su Zayn.
- Negalvojau , kad gali išgerti tiek daug .- Juokdamasis tarė Zayn.
- Po tokių įvykių kiekvienas tiek išgertų.- Atsakiau ir vėl gurkštelėjau kažkokio gėrimo. Zayn iš kišenės išsitraukė cigarečių pakelį. Nusprendžiau eiti parūkyti kartu su juo.
Atsistojau ir ent nepastebėjau kaip atsitrenkiau į Harry . Zayn sustojo ir atsisuko į mane.
- Ji tuoj prisijungs prie jūsų .- Šyotelėjo Harry.
- O dabar bus negerai.- Šypodamasis sušnabždėjo Louis praeidamas pro mane.
YOU ARE READING
Story of my life (Chapter 1)
FanfictionPirmas darbas wattpad'e , tikiuosi ši istorija jūsų dėmesio ^-^ Kurdama šia istoriją stengiuosi jus suintriguoti , dedu kiek galėdama daugiau pastangų kad nebūtų nuobuodu skaityti ir žinoma laukiu jūsų nuomonių apie šitą darbelį :) - Gabrielle