- Turėtum būti atsargesnė.- Tarė Harry laikydamas mane.
- Žinau.- Niekaip negalėdama atitraukti nuo jo akių atsakiau. Jis taip pat stebėjo mane ir nieko nesakė , bet po kelių sekundžių atsipeikėjo ir padėjo man atsistoti. Mes grįžome į namo vidų , čia buvo tik Nicki ir Louis.
- Kur visi kiti ?.- Paklausė Harry .
- Žaidžia lauke .- Atsakė Louis valgydamas sumuštinį.- Kur buvote jūs ? .- Louis veide įžvelgiau maža šypseną. Harry taip pat nusišypsojo .
- Mes sedėjome prie ežero.- Po keleto sekundžių tarė Harry.- Ar šianakt liksime čia ?
Louis pažiūrėjo į Nicki , ji nieko neatsakė tiesiog pakraipė galvą ir iš to leido suprasti kad jai nėra jokio skirtumo. Vis dėl to nusprendėme šianakt likti sodyboje ir važiuoti namo rytoj ryte. Tą vakarą nebeveikėme nieko įpatingo , kai visi susirinko į vidų pažiūrėjome keletą filmų. Aš nuėjau miegoti gan aksti , Kim su Nicki taip pat. Ryte mane pažadino Nicki nes ji buvo pirma kuri pabudo , taigi pažadino ir mane. Pasidarėme kavos ir sėdėjome terasoje bei laukėme kol atsibus visi kiti , tačiau terasoje prasėdėjusios apie dvi valandas supratome , kad vaikinus reikės pažadinti. Suradau kambarį kur miegojo Harry . Tyliai įėjau į kambarį. Harry miegojo ir atrodė labai mielai , net nenorėjau jo žadinti bet...
- Harry .- Nesmarkiai pajudinau jį , jis neregavo.- Harry .- Dar kartą pajudinau jį. Jis tiesiog pasisuko ir miegojo toliau. Palaukiau keletą sekundžių ir vėl ėmiau jį judinti . - Harry , kelkis .- Užšaukiau.
- Kaip smagu kai ryte tave žadina tos gražus balsas.- Tarė jis.
- Tavęs neįmanoma prižadinti .- Nusijuokiau.
- Aš pabudau tą pačią akimirką kai įėjai į kambarį , tiesiog labai patiko kai kartojai mano vardą.- Šyptelėjo.
- Šiknius .- Juokdamasi pasakiau ir nesmarkiai trenkiau jam per krūtinę. Kol Harry susiruošė aš sėdėjau ant lovos ir galvojau kaip pradeda keistis mano gyvenimas. Nors ir po truputi , bet judu į priekį pagaliau susiradau normalių draugų , kurių neturėjau pusė metų.
- Einam .- Išgirdau Harry balsą ir pakėliau galvą. Mes nusileidome į apačia. Visi buvo pasiruošę važiuoti.
- Tu važiuosi su manimi .- Tarė Harry .
- Kodėl ?.- Kiek nustebusi paklausiau.
- Nes Nici ir Louis važiuoja su Niall ir Liam .- Tai pasakęs jis nuėjo prie Niall ir Louis. Aš atsisveikinau su merginomis , Liam ir kitais vaikinais. Nuėjau prie automobilio ir atsisukau į Harry.
Jie apie kažka kalbėjo su Niall , po kelių sekundžių Niall atsisuko pažiūrėjo į mane tuomet į Harry , kažką jam pasakė ir nuėjo. Aš pasijaučiau kiek keistai... Harry grįžo ir įsėdo į mašina , ir mes išvažiavome. Norėjau paklausti Harry kas nutiko su Niall nes panašu jog jie apsiipyko , bet nedrysau. Pusė kelio tiek aš , tiek Harry tylėjome. Galų gale nusprendžiau jo paklausti apie ką jis kalbėjo su Niall.
- Apie ką kalbėjote su Niall?.
- Tiesiog pasakiau jam jog tu važiuosi su manimi .- Tarė Harry ir žvilgtelėjo į mane.- Nebijok viskas gerai.
- Pagalvojau , kad jūs susipykote.- Nusijuokiau.
- Nee , jis tiesiog man skūndėsi , kad aš visada būnu šalia tavęs ir neleidžiu jam su tavimi pabendrauti.
Tai mane kiek nustebino , daugiau nieko nebesakiau , ką norėjau sužinojau . Nenoriu kištis ne į savo reikalus. Netrukus grįžome į savo rajoną. Harry palydėjo mane iki namų durų.
- Gal šiandien vakare norėsi kažkur pavakrieniauti ?.- Paklausė jis.
- Galbūt ....- Tariau kiek patylėjusi. Tuomet pagalvojau , kad jeigu nesutiksiu turėsiu sėdėti namie ir nieko neveikti , tada per mano kūną perėjo šiurpuliukai ..- Manau galim , aš nieko prieš.
Harry veidą papuošė plati šypsena.
- Puiku , 7h būsiu čia.- Tarė. Palinksėjau galva ir jis nuėjo.
Vos tik man įėjus prie manes prišoko Yuma. Manau ji labai išalkusi. Nedvejodama ją pašėriau ir iškarto nubėgau į antą aukštą ruoštis. Išsirinkau gražia tamsią suknelę. Tada nuėjau į duša , zodžiu kol susitvarkiau net nepastebėjau kaip prabėgo laikas. Pažvelgusi į laikrodį pamačiau kad jau pusė 7h. Parašiau Harry žinutę.
" Aš jau pasiruošusi"
Po kelių sekundžių gavau atsakymą:
"Laukiu prie durų "
Pasiėmiau savo rankinuką ir išėjau pro duris. Šalia mašinos stovėjo Harry ir šypsojosi.
- Su suknelėm tu atrodai nuostabiai .- Tarė jis.
- Ačiū.- Nusišypsojau ir mes įsėdome į mašiną. Kai pradėjome važiuoti netoli savo namų pamačiau kiek keistai atrodantį vaikiną einatį link mano namų , šiek tiek sunerimau , bet pasistengiau į tai nekreipti demesio. Viso labo , tai tik einantis žmogus.
BINABASA MO ANG
Story of my life (Chapter 1)
FanfictionPirmas darbas wattpad'e , tikiuosi ši istorija jūsų dėmesio ^-^ Kurdama šia istoriją stengiuosi jus suintriguoti , dedu kiek galėdama daugiau pastangų kad nebūtų nuobuodu skaityti ir žinoma laukiu jūsų nuomonių apie šitą darbelį :) - Gabrielle