PART 18

927 51 0
                                    


- Kath ką tu čia veiki ?.- Išgirdau išsigandusį Harry balsą.

- Aš... Ne , nieko .- Pasimetusi atsakiau.- Buvau tolete.

- Toletas kitoje namo pusėje .- Sutrikęs tarė Harry.- Kas yra?

Aš atsistojau nuo žemės ir pažiūrėjau į jį. Galvojau pasakyti jam , kad kažką ten mačiau ar ne. Gal aš nieko nemačiau , gal man tiesiog vaidenasi. Jeigu jam pasakysiu jis pagalvos , kad man ''pavažiavo stogas''...

- Nieko viskas gerai , aš tiesiog žiūrėjau pro langą.- Po kelių minučių atsakiau.

- Žiūrėjai pro langa 3 valandą nakties , parkritusi ant žemės?

- Taip , į langą atsitrenkė varna , aš išsigandau ir parkritau.- Eilinį kartą pasakiau nesąmonę...

- Aš einu miegoti .- Kiek pastovėjęs tarė Harry .- O tu ?

- Aš... Aš neisiu , vis tiek neužmigsiu .- Atsakiau ir žvilgtelėjau į jį.- Pažiūrėsiu TV.

Harry dar keletą sekundžių pažiūrėjo į mane ir nuėjo lik kambario.

- Kath , be manęs nebandyk išeiti namų .- Užšaukė iš kambario.

- Gerai .- Sumurmėjau ir nuėjau į virtuvę. Sėdėjau virtuvėje ir gėriau kavą. Po 20 minučių sėdėjimo virtuvėje nusprendžiau nueiti iki savo namo ir pažiūrėti kas ten yra . Juk viduje visi mano brangūs daiktai. Nuo spintelės paėmiau savo namų raktus ir savo telefoną.

Buvau su šortais ir maikutę  apsimoviau batelius ir tyliai atsidariau duris. Lauke švito , bet dar buvo gan tamsu . Priėjusi duris sustojau. Apsižvalgiau ar nieko aplink nėra. Keista , bet nejaučiu jokios baimės , nieko . Atrodo lyg būčiau užkalbėta , ramiai atrakinau namo duris ir įėjau  į vidų. 

Įjungiau šviesą. Aplink nieko nemačiau. Paveikslai , televizorius ir kiti brangūs daiktai buvo savo vietose. Pasigedau tik Kathy nuotraukų kurios buvo ant židinio. Išgirdau kažkokį traškesį kuris sklido iš virtuvės. Tyliai nuėjau į virtuvę. Apsidairiau , bet nieko nepamačiau. Staiga kažką pajaučiau sau šalia kojų . Pažvelgiau žemyn. Prie mano kojų glaustėsi Yuma.

- Yuma ?.- Nustebusi tariau.- Ką tu čia veiki ? Pasilenkiau arčiau jos .Ji toliau glaustėsi ir stipriai murkė. Man ėmė svaigti galva , užsimerkiau ,kai atsimerkiau Yumos nebebuvo... Atsistojau ir vėl apsidairiau . Kathy nuotraukos kurios stovėdavo ant židinio buvo padėtos ant virtuvės stalviršio. Paėmiau vieną iš jų.

-  Kath po velnių , ką tu čia darai ?! .

Atsisukau , prie durų stovėjo Harry. Nežinojau ką jam atsakyti. Jaučiausi keistai. Jis priėjo prie manęs.

- Kam tau tas peilis ?.- Sutrikęs paklausė .

- Koks dar peilis ?.- Pažvelgiau į savo rankas . Aš tikrai laikiau peilį. Kur nuotrauka? Pažiūrėjau į stalviršį , ant jo nebuvo nei vienos nuotraukos , tik išmėtyti peiliai . Jis paėmė iš manęs peilį ir numetė ant žemės. Aš stovėjau ir visiškai nebesupratau kas čia vyksta.

- Ar tau protas pasimaišė .- Užšaukė Harry.- Aš tau sakiau niekur neiti !

- Aš čia kažką mačiau .- Tariau ir pažiūrėjau į jį.- Kai atėjau čia mačiau Yuma. Kodėl man sakei ,kad ją pribaigė tas niekšas.

- Tu turbūt juokauji Kath.- Harry atrodė labai susinervinęs.- Čia nieko nėra ir tu nieko nematei !

-  Bet Yuma...- Aš buvau sutrikusi, Harry pertraukė mane ir neleido pabaigti sakinio.

- Aš pats mačiau Yuma ir pasirūpinau jos kūnu . Ji negyva , jos čia nėra ir tu jos nematei !

Harry paėmė mane už rankos ir ištempė iš namo.

-  Ar tu supranti kokia grėsmę sau keli čia eidama ?.- Tarė Harry ir stipriai užtrenkė namo duris.

- Jokios ?.- Tariau ir patraukiau jo ranką nuo savosios. Harry užrakino namo duris ir lėtai atsisuko į mane. Jo žvilgsnyje įžvelgiau pykti ir baimę.

- Jokios?.- Paklausė ir priėjo arčiau manęs.- Aš bijau tave palikti vieną kambaryje , stengiuosi visada būti šalia tavęs , kad tau nieko nenutiktų ir kad jaustumeisi saugi, o tu tiesiog imi ir išeini iš namų 4 valandą ryto kaip aplink nėra nei vieno žmogaus ,nueini į namą kuriame tave pagrobė kažkoks beprotis , stovi virtuvėje laikydama peili  ir dar aiškini , kad matei savo katę kuri yra negyva !  Sakai tai normalu ir nekelia tau jokios grėsmės ?.-Harry kalbėjo pakeltu tonu  , aš žiūrėjau į jį ir nieko nesakiau.

- Tai galbūt nereikia manęs saugoti




Story of my life (Chapter 1)Where stories live. Discover now