Nežinojau kas dabar manęs laukia , jei atvirai tai net nenorėjau žinoti... Norėjau ,kad viskas greičiau baitūsi ir viskas būtų kaip ankščiau... Harry vis dar stovėjo savo rankas uždėjęs ant pečių . Jaučiau kaip jis stebi mane. Abu tylėjome. Šiuo metu neturėjau ką jam pasakyti , manau jis man taip pat.
- Ar tu jauti ką nors Niall ?- Paklausė Harry taip nutraukdamas tarp mūsų tvyrojančią tylą.
- Kiek galiu tau tai kartoti...?- Pavarčiau akis.
- Noriu būti tikras.
Nieko neatsakiau ir pasitraukiau nuo Harry , atsisėdau ant lovos. Susimąščiau. Man visada patiko Niall. Bet po tos nakties klube... kažkas pasikeitė. Atrodo ,kad kažkaip esu prisirišusi prie jo. Negaliu leisti , kad jam kažkas nutiktų , ar kokia kita mergina būtų šalią jo. Tiesą sakant apsidžiaugiau kai sužinojau , kad Kim ir Niall išsiskyrė... Bet negaliu leisti sau to pripažinti. Nes vos tai padarysiu viskas kas yra tarp manęs ir Harry...Na to tiesiog nebeliks. Negaliu meluoti Harry. Nors ką aš čia šneku... Vien sakydama , kad nieko nejaučiu Niall jau meluoju jam , o kiek dalykų Harry dar nežino...
Taip galvodama nepastebėjau kaip Harry dingo iš kamabrio.
Prabėgo dar viena diena. Visą dieną neveikiau nieko gero , nors geriau pagalvojus nieko gero čia ir nenuveiksi... Sėdėjau kambaryje . Su Harry daugiau nieko nešnekėjome. Kur buvo kiti neisivaizduoju. Vonioje nusiprausiau veidą ir susirišau plaukus. Išėjusi iš vonios savo kamabryje pamačiau stovintį Niall.
- Ką čia veiki ?.- Nustebusi paklausiau.
- Visą dieną nemačiau tavęs. Pagalvojau galbūt prastai jautiesi .- Atsakė Niall.
-Ne , viskas gerai . Tiesiog norėjau pabūti viena.- Šyptelėjau.
- Kas vyksta tarp tavęs ir Harry ?
- Viskas gerai. - Greitai atsakiau ir ranka perbraukiau per savo plaukus.- Nėra dėl ko nerimauti , mum tiesiog reika iškęsti visą tai...
Niall nusijuokė.
- O kaip jum ?.- Paklausiau.
- Na manau šiuo metu jis nekenčia manęs , bet su laiku visą tai susitvarkys.
- Jis pavydi.- Tariau ir pavarčiau akis.
- Kiekvienas pavydėtu kai jo mergina rūpintūsi jo draugu labiau negu juo pačiu.- Juokdamasis pasakė Niall.
- Aš rūpinuosi Harry !.- Kiek įsižeidusi tariau.
- Gerai , nesvarbu.- Nusijuokė Niall ir prisėdo ant lovos. Aš atsisėdau šalia jo.
- Kaip jautiesi ?.- Paklausiau.
- Pakenčiamai.- Atsakė Niall ir nusišypsojo.
Keletą minučių abu tylėjom.
- Galiu tavęs kai ko paklausti Kath?
- Žinoma.- Tariau. Pradėjau numanyti ko dabar klaus Niall...
- Ką tu jauti man?.
Taip būtent apie tai aš ir galvojau...
- Niall .- Nusijuokiau.- Tu patinki man , myliu tave .Tačiau viskas ką jaučiu tau yra tik draugiški jausmai. Jeigu ir norėčiau tarp mūsų nieko negalėtų būti... Aš myliu Harry.
- Taip. Suprantu tai...
Dabar melavau ir Harry ir Niall ir pati sau. Man patinka Niall ir turiu pripažinti tai. Bent jau pati sau.
- Gerai , aš eisiu pailsėti.- Po nejaukios tylos tarė Niall. Jis atistojo nuo lovos ir ėjo link durų.
- Niall.- Tariau taip sustabdydama jį ir priversdama atsisukti į mane.
- Kas ?.- Atsisukęs paklausė.
Atsistojau nuo lovos ir nuėjau prie jo.
- Tiesiog , noriu , kad liktumėm gerais draugais kokie dabar ir esame.- Šyptelėjau.
- O kas sakė , kad neliksim?.- Šypsodamasis paklausė.
Nusijuokiau. Niall priėjo arčiau manęs ir švelniai pabučiavo mano žandą.
- Labanakt Kath.- Sušnabždėjo ir išėjo iš kambario.
Likau stovėti viena . Pastovėjusi keletą minučių atsisėdau į minkštą fotelį kuris buvo kambaryje. Harry nemačiau visą vakarą. Nesidomėjau kur jis. Išvis visą dieną nebuvau iškėlusi kojos iš savo kambario. Nieko nevalgiau ir , kad ir kaip bebūtų keista išvis neturėjau apetito.
Prasėdėjusi apie valandą išgirdau kaip atsivėrė kambario duris ir kažkas įėjo. Harry.
- Nemiegi ?.- Paklausė.
- Ne.
Jis nuėjo į vonią persirengė ir grįžęs atsigulė į lovą.
- Neisi miegoti?.- Dar kartą paklausė.
- Ne.- Trumpai atsakiau.
KAMU SEDANG MEMBACA
Story of my life (Chapter 1)
Fiksi PenggemarPirmas darbas wattpad'e , tikiuosi ši istorija jūsų dėmesio ^-^ Kurdama šia istoriją stengiuosi jus suintriguoti , dedu kiek galėdama daugiau pastangų kad nebūtų nuobuodu skaityti ir žinoma laukiu jūsų nuomonių apie šitą darbelį :) - Gabrielle