PART 28

824 38 0
                                    

- Taip išeina , kad tau tavo gyvybė visiškai nerūpi .- Toliau kalbėjo Niall.

- Aš taip nemanau .- Paneigiau.

- Atrodo visiškai kitaip...

- Gerai Niall , dar yra laiko . Neaišku , kada išvis jį paleis iš kalėjimo.

- Būtent Kath. Neaišku. - Niall priėjo arčiau manęs.- Pagalvojai apie tai , kad jis tiesiog gali pabėgti iš ten , kad jis ten gali sėdėti tik menesį ar du. Teismas to dar nenusprendė. Jis turi savo žmonių , jis gali net nesėsti į kalėjimą. Ar tą tu supranti ?

Tą akimirką aš šiek tiek susimaščiau . Niall buvo teisus . Teismas  nėra priėmęs nuosprendžio dėl sėdimo į kalėjima. Šiuo metu jis dienas leidžia areštinėje ir jei teismas nuspręs  į kalėjimą jo nesodinti , jis išeis į laisvę...

- Niall , baik.- Sunerimęs tarė Harry .- Nereikia jos gazdinti.

- Aš tik pasakau kaip yra Harry . Gerai rytoj nuspresime ką daryti.- Tai pasakęs Niall nuėjo prie durų.- Susikambinsim , važiuoju pas Kim. Ir Kath ačiū už kavą.- Šyptelėjo ir išėjo pro duris.

Atsisėdau ant lovos ir užsidengiau veidą.

- Nekreip i tai dėmėsio , Niall perdeda.- Tarė Harry ir prisėdo šalia

-  Ne Harry , jis teisus...

Nebežinojau ką daryti . Viskas susimaišė į vieną didelę mėšlo krūva... Tikrai.
 Nei vienas iš mūsų nepriėme jokio sprendimo.  Žinoma Niall papasakojo apie tai kitiem. Visi buvo išsigandę ir niekas nežinojo ką daryti , nuo ko pradėti ir į ką kreiptis. Aš valandas skaičiavau su baime , nieko nenorėjau tiesiog laukiau laiško iš teismo. Kiekvieną rytą atsikėlusi pagalvoju koks pavojus gręsia Harry ir visiem kurie yra aplink mane...  Harry. Jis taip pat bijojo , pastebėdavau tai kiekvieną akimirką praleistą šalia jo . Jis buvo pasimetęs , mažiau šypsodavosi , apskritai pastarasias dienas leidome mano namuose , nebuvo net noro kažkur eiti. Kartais užsukdavo Niall su vaikinais bei Nicki. Kim nemačiau nuo to prakeikto vakaro klube. Štai tokios buvo paskutinės dvi savaitės...

Sėdėjau terasoje ir gerdama arbatą stebėjau naktinį dangų. Buvo gan vėlu , Harry miegojo ant sofos svetainėje. Netikėtai suskambo mano telefonas.
Niall.
- Klausau. - Atsiliepusi tariau

-  Sveika .- Išgirdau Niall balsa.- Kaip jautiesi ?

- Visai neblogai.- Šypsodamasi atsakiau.-  O kaip tu ?

- Irgi .  Kaip Harry ?

- Na , jis miega. Manau jis visa tai išgyvena sunkiau nei aš... Jaudinuosi dėl jo...

-  Jam sunku . Jis tave myli Kath,  ir bijo , kad tau gali kažkas nutikti... Aš taip pat bijau. Bijome mes visi...- Niall balse girdėjau nerimą.- Vis darnegavai laiško ?

-  Ne...-Nutesiau.- Niall aš bijau , bijau to kas laukia visų mūsų... Ir dėl visko kalta aš.

-  Viskas bus gerai. Mes su tuo susitvarkysim. Pamatysi.- Jaučiau kaip Niall nusišypsojo.- Gerai eisiu miegoti. Labanaktis Katherin.

- Labanaktis ir tau Niall.-  Tariau ir padėjau ragelį.

Pasėdėjusi dar keletą minučių grįžau į vidų. Harry miegojo. Norėjau atsigulti šalia jo , bet taip pažadinčiau jį , taigi nusprendžiau eiti į savo kambarį.

-   Kur susiruošei eiti ?- Išgirdau tylų Harry balsą. Nusijuokiau ir priėjau prie jo.

- Nenorėjau žadinti tavęs.

Harry atsistojo ir apkabino mane.

-  Jau eisi miegoti ? .- Paklausė.

- Aha .- Šyptelėjau.- O tu eisi su manimi ar dar kažką veiksi  ?

Harry nusijuokė ir paėme mane ant rankų

-  Žinoma , kad eisu.-  Šypsodamasis atsakė ir užnešė mane į viršų. Harry paguldė mane į lovą ir atsigulė šalia. Kaip ir kiekvieną vakarą gulėjau galvą padėjusi jam ant krūtinės. Harry švelniai glostė mano plaukus ir aš net nepjaučiau kaip užmigau...

Ryte atsikėliau su ta pačia mintimi kaip ir kas rytą.Ar šiandien gausiu laišką iš teismo , vos pramerkusi akis pagalvojau. Atsikėliau iš lovos ir nužingsniavau į vonia. Apsirengiau , nusiprausiau , susitvarkiau veidąir plaukus. Nuėjau į virtuvę. Ant stalo padėtas raštelis , turbūt nuo Harry.

Mažute , išvažiavau į parduotuve. Greitai grįšiu.

- Harry

Sulankščiau popierėli ir išmečiau į šiūkšlių dėžę. Užkaičiau arbatinuką ir išėjau į lauką patikrinti pšto dėžutės. Ten kaip visada buvo pridėta įvairių laiškų , bei reklamų. Grįžau į vidų rankoje laikydama krųvą popierių. Saskaitos , reklamos , kažkokie neaiškūs laiškai. Laiško iš teismo nėra.Gaila.

Sėdėjau virtuvėje ir žiūrėjau į vieną taška. Išgirdau kaip grįžo Harry.

- Labas .- Šyptelėjo Harry ir pabučiavo mane. Nusišypsojau. - Ar tikrinai pašto dėžutę?

- Taip , o kas ?.

- Na turbūt eidama atgal pametei šitą .- Tarė Harry ir parodėman kažkokį laišką.


Story of my life (Chapter 1)Where stories live. Discover now