- Tai lieki čia ar važiuoji su manimi ?.- Po keleto sekundžių paklausė Harry.
Nieko jam neatsakiau ir nuėjau prie mašinos. Skaudėjo visą kūną... Na taip ir turėtų būti , juk mažiau nei prieš 20 minučių aš iššokau iš važiuojančios mašinos.
- Galbūt nori šiąnakt likti pas mane?.- Kiek nedrąsiai paklausė Harry , kai privažiavome jo namą.
- O taip žinoma .- Sarkastiškai atsakiau.- Galvoji neturiu geresnės veiklos , nei likti pas savo ex?
- Aš tik paklausiau , Kath...
- Aš atsakiau.- Tariau ir išlipusi iš mašinos stipriai užtrenkiau dureles.
- Kas tau yra ? .- Harry vėl sugriebė mane už riešo ir atsuko į save.
- Tu klausi kas man yra ?.- Supykusi užrėkiau.- Gal geriau paklausiu kas tau yra?
- Su manim viskas gerai .-Įsižeidęs atsakė.- Nesuprantu kodėl ėmei taip manęs nekęsti.
- Tau tikrai kažkas negerai.- Tariau ir išsilaisvinau savo riešą iš Harry rankų.
Vėl stovėjome tyloje.
- Gerai , tu teisi .- Po kelių minučių tarė Harry.- Aš šiek tiek pasikarščiavau , atleisk.
Tai man pasirodė šiek tiek keista. Harry nusileido ir atsiprašė , nors prieš tai visada ginčydavosi su manim tol kol vienas kitą galutinai užknisdavome ir išeidavome.
- Gerai...- Nutesiau.
- Galim papraščiausiai pamiršti viską ir pradėti iš naujo ?.- Šyptelėjo Harry.
- Na žinai Harry... .- Tariau ir suraukiau antakius.- Tu mane palikai , kai man tavęs reikėjo , tiesiog palikai ir... Tai tikrai sušiktas jausmas.
- Aš tai suprantu.- Tarė ir priėjo arčiau manęs.- Suprantu , man reikėjo pailsėti , aš buvau lyg nesavas...
- Aš pagalvosiu apie , tai...-Tariau ir atsitraukiau nuo jo.-Man reikia pailsėti.
Tai pasakiusi apsisukau ir nuėjau savo namo link. Išgirdau kaip Harry įėjo į vidų ir stipriai užtrenkė namo duris. Atsistojusi prie savo namo durų pabandžiau atidaryti duris. Jos užrakintos. Visai pamiršau tai. Kišenėse ėmiau ieškoti raktų.
- Turbūt juokauji.- Sumurmėjau , kai supratau , kad raktų su savimi neturiu. Galva atsirėmiau į duris ir pradėjau juoktis.- Kaip nekenčiu savo gyvenimo...
Pastovėjusi keletą minučių nusprendžiau nueiti pas Harry.Net neskambinau į Harry duris , tiesiog atidariau jas ir įėjau į vidų. Harry stovėjo virtuvėje . Nuogas. Gerai nevisai nuogas , su apatiniais .
- Kaip tai reikėtų suprasti?.- Nustebęs paklausė Harry.
- Juokingas sutapimas.- Sarkastišai šyptelėjau.- Pamečiau raktus , o kaip žinai į mano namą be raktų šiuo metu įeiti neįmanoma.
Harry tylėjo ir stebėjo kaip atsisėdu prie virtuvės stalo.
- Nemanai , kad tau reikėtų apsirengti ?.- Po keleto sekundžių tylos paklausiau.
- Tau nepatinka ?.- Nusijuokė Harry
Nežinojau ką jam atsakyti. Vos tik įėjusi ir pamačiusi jį galvojau , kad pargriūsiu. Jis tikrai atrodė suknistai karštai...
- Na , tai šiektiek...- Tikrai nežinojau ką jam sakyti , vėl nutilau...- O tau ar patiktų jeigu aš vaikščiočiau tik su apatiniais ?.- Įsižeidusi paklausiau ir suraukusi antakius pažiūrėjau į jį.
- Jeigu atvirai , tai mirčiau iš laimės.- Juokdamasis tarė Harry.
Rankomis užsidengiau veidą , kad Harry nepamatytų kaip aš juokiuosi. Norėjau vaidinti rimtą , bet visa tai mane tikrai labai juokino.
- Išvis kodėl mes apie , tai kalbame ?.- Atsidengusi veidą paklausiau.
- Nežinau.- Šyptelėjo Harry.
Manau jis jautėsi taip pat nepatogiai kaip ir aš . Net nežinau kaip šiuo metu galečiau pavadinti mūsų santykius. Aš jį myliu , jis myli mane , bet prieš 3 dienas mes išsiskyrėme dėl kažkokios nesamonės...
- Žinai Harry.- Tariau ir atsistojau.- Galim viską išsiaiškinti?
- O ką nori išsiaiškinti Kath.?
- Noriu paklausti ar dar jauti man kažką.
- Tikrai manai , kad stovėtum čia jeigu aš tau nieko nejausčiau?.- Nusijuokė Harry.
- Tikrai nežinau.
- Manau šitoje situoacijoje viskas priklauso nuo tavęs pačios.-Po keleto sekundžių tarė Harry.- Taigi tu ir nuspręsk kas dabar bus.
Žiurėjau į spindinčias Harry akis ir galvojau. Jeigu paliksiu jį , manęs laukia tas pats kas vyko pastarasias 3 dienas... Jeigu nepaliksiu galbūt kaip nors atsistosiu ant kojų ir vėl pradėsiu gyventi normalų gyvenimą...
- Tai ką nusprendei ?.- Paklausė Harry
- Nusprendžiau , kad vis dar myliu tave .- Nusijuokiau.
- Aš taip pat nusprendžiau , kad vis dar myliu tave.- Šyptelėjo ir priėjo arčiau manęs.
Iš šitų mūsų katik pasakytų sakinių supratau , kad mes vėl kartu.
Harry švelniai mane apkabino. Jo kūnas buvo karštas , priešingai negu mano.
YOU ARE READING
Story of my life (Chapter 1)
FanfictionPirmas darbas wattpad'e , tikiuosi ši istorija jūsų dėmesio ^-^ Kurdama šia istoriją stengiuosi jus suintriguoti , dedu kiek galėdama daugiau pastangų kad nebūtų nuobuodu skaityti ir žinoma laukiu jūsų nuomonių apie šitą darbelį :) - Gabrielle