PART 27

779 44 0
                                    

Staiga pajutau rankas sau ant pečių ir krūptelėjau.

- Išsigandai ?.- Nusijuokė Harry.

- Ne .- Šypsodamasi atsakiau. Jis vėl pabučiavo mane ir parvertė ant lovos.

- Ei , koks tu nedraugiškas .- Nusijuokiau.

-  Juk tave reikia kažkaip nubausti .- Šypsodamasis tarė.

-  Manai man dar per mažai bausmių ?.

Jis vėl nusijuokė ir bučiavo mano kaklą.  Aš jį prisitraukiau arčiau savęs ir pabučiavau . Net nepajaučiau kaip aš likau be rankšluoščio , o Harry be rūbų... Jeigu atvirai , tai jaučiausi kaip pasileidusi kalė. Tikrai norėjau viską jam papasakoti , tik manau , kad dabar tikrai netinkamas laikas... Galiu pasakyti tik tai ,kad Harry nuotabus vaikinas. Visomis prasmėmis. Atrodo dabar man nieko nereikia tik jo šalia savęs. Visos problemos , baimės , viskas tiesiog pasimiršo , bent jau šiai akimirkai.

Gulėjau šalia Harry , jis miegojo . Pažiūrėjau į jį ir nusišypsojau. Netrukus Harry pabudo.

- Nemiegojai ?.- Paklausė ir pabučiavo mano skruostą.

- Keletą minučių.- Atsakiau ir apkabinau jį. Vis dar buvau be rūbų , kaip ir Harry. Nenorėjau net keltis iš lovos , kažka daryti ar kažkur eiti... Pažiūrėjau į laikrodį dar tik 15h  , maniau , kad jau vakaras... 

- Ką veiksime šiandien ?.- Paklausiau.

- Gulėsime čia .- Nusijuokė Harry.

Aš pradėjau juoktis. Po keleto sekundžių išgirdome skambutį į duris. Pažvelgiau į Harry .

- Kaip manai kas čia galėtų būti ?.- Paklausiau nustebusi.

- Nežinau...

- Nueisiu pažiūrėsiu.- Tariau. Tuomet prisiminiau , kad esu be rūbų .- Harry nusisuk.

- Gerai...

Greitai atsistojau ir pagriebiau rankšluostį.  Kai atsisukau Harry žiūrėjo į mane ir šypsojosi.

- Idijotas .- Nusijokiau.

- Neužtruk apačioje .

Sulinksėjau galva ir nubėgau į apačia. Kažkas vis nesiliovė skambinti į duris.

- Tuoj.- Sušukau ir apsivyniojau rankšluostį. Atidariau duris .

- Kath .- Nusijuokė Niall.

- Niall?.- Nustebusi paklausiau.- Ką tu čia veiki ?

- Harry neatsiliepė telefonu , atvažiavau pas jį bet ten nieko neradau , taigi šiek tiek sunerimau ir nusprendžiau ateiti čia ...- Tarė ir nusišypsojo.

- Aa , taip , taip .- Viena ranka perbraukiau savo plaukus.- Mes čia , neseniai atsikėliau taigi...

- Harry su tavimi ?.- Paklausė 

- Taip .- Pasimetusi tariau .- Užeik.

- Tai šiek tiek kvailas klausimas , tu juk be rūbų , žinoma , kad jis su tavimi...

Jaučiau kaip paraudo mano žandai....Niall atsisėdo ant sofos svetainėje. Įdomu ko jam reikia? Man buvo gėda , ką Niall apie mane pagalvojo...

-  Gerai , einu pakviesiu Harry .- Šyptelėjau.

- Kath .- Tyliai tarė ir parodė , kad prieičiau prie jo.

- Kas yra?.- Paklausiau.

-  Susipykau su Kim , manau ji kažką  žino apie praeitą naktį.- Sušnabždėjo.

-Ką ?!.- Užrėkiau.

- Nerėk .- Susinervinęs tarė. - Stebėk Harry telefoną , jeigu ji jam skambins , nežinau neleisk jam atsiliepti , arba  tiesiog užblokuok jos numerį.

- Kas vyksta ?

Atsisukau , Harry stovėjo prie laiptų.

- Nieko , atėjo Niall.- Šyotelėjau.

- Kas atsitiko Niall  ?.- Paklausė Harry ir priėjo arčiau mūsų.

- Nieko , tiesiog tu neatsiliepei , pagalvojau , kad kažkas nutiko .- Sutrikęs tarė Niall.

- Telefoną palikau savo namuose.- Nusijuokė Harry .-  Kaip jautiesi ?

- Visai neblogai .- Juokdamasis pasakė Niall.- O jūs ?

- Galėtų būti ir geriau...- Tariau

- Kažkas atsistiko ?.- Nustebęs paklausė

- Patikėk Niall, tu nenori žinoti kas čia vyksta .- Įsiterpė Harry ir atsisėdo ant sofos.

- Aš padarysiu kavos .- Pasakiau ir nuėjau į virtuvę. Nenorėjau apie tai kalbėti...

Harry su Niall sėdėjo svetainėje ir kalbėjo. Harry papasakojo  apie tai  ką sužinojau iš to vaikino.Po kleto minučių grįžau su kava ir atsisėdau prie jų. Tada supratau , kad aš vis dar su rankšluoščiu... Taigi vėl atsistojau ir nuėjau į kambarį apsirengti. Apsimoviau savo juodus treningus , kurių nenešiojau gan ilgą laiką. Na jie atrodo vis dar  gerai , kai juos dėviu.

Kai grįžau į apačia jie abu tylėjo. Niall sėdėjo susimąstęs , o Harry tiesiog gėrė kavą.

- Mes turime kažką daryti .- Prabilo Niall.- Negali tiesiog sėdėti ir nieko nedaryti.

- Aš jai jau tai sakiau .- Sumurmėjo Harry.

- Negaliu imti  ir paprščiausiai išvažiuoti .- Tariau .- O kaip jūs , kaip visi ? 

- Tu turi rūpintis savimi , o ne manimi ar Harry.

- Aš jum sakau tą patį , rūpinkitės savimi o ne manimi.- Atrėžiau .- Aš galiu susitvarkyti ir pati .

- Su bepročiu kuris nori tave nužudyti ?.- Pasipiktinęs užrėkė Niall.- Ką tu darysi , surasi ir nužudysi jį pirma ?

- Aš nežinau ką aš darysiu! Svarbu , kad jūs į tai nesiveltumėte.

-  Tai tau visiškai nesvarbi tavo gyvybe kuri ir taip jau kabo ant plono plauko ?!.- Niall buvo susinervinęs...

- Niall nusiramik .- Tarė Harry ir atsistojo.

-  Nusiraminti ? Harry tu rimtai...?  Ar tu suvoki kas jos laukia ?

Story of my life (Chapter 1)Where stories live. Discover now