PART 21

965 46 0
                                    

- O jeigu ?.- Sunerimusi paklausiau.

- Žinai Kath.- Kiek patylėjusi tarė Nicki.- Tau reikėtų atsipalaiduoti , tu per daug įsitempusi.

- Ką tu turi omenį ?.- Paklausiau ir nustebusiu žvilgsniu pažiūrėjau į ją. Nicki atsistojo ,uždarė terasos duris ir pažiūrėjo ar mūsų niekas nesiklauso.

- Noriu , kad šį vakarą vyktum su manim , Kim ir vaikinais į klubą.- Tarė .- Harry prašė tau to nesakyti , nes mano , kad tu dar neesi sveika ir panašiai , bet aš manau , kad tau to reikia .- Šyptelėjo.

- Na tai visai nebloga mintis , aš norėčiau.- Linksmai tariau.

- Puiku .- Apsidžiaugė Nicki .- Bet mes turime įtikinti Louis , kad jis įtikintų Harry , nes vienintelis žmogus kuris gali prikalbinti Harry šį vakarą vykti su mumis yra Louis.- Nicki kalbėjo tyliai , aš tiesiog sulinksėjau galva.- Dabar aš nueisiu pakviesti Louis , gerai ?

- Gerai .- Sutikau. Nicki išėjo , aš buvau laiminga ir susijaudinusi . Tikrai norėjau šiandien kažkur nueiti , vis dėl to juk šiandien penktadienis. Nepraėjo nei 5minutės kai grįžo Nicki ir Louis.

- Nicki tu išprotėjai , Harry nudės mus kai sužinos .- Murmėjo Louis. Pamatęs mane jis nutilo.

- Kath.- Tarė

- Louis.- Atsakiau ir nužvelgiau jį.

- Louis nagi , pats matai , kad ji jaučiasi puikiai .- Suprunkštė Nicki .- Ji dienų dienas nebuvo niekur išėjusi , vienintelė priežastis dėl ko jai gali pasimaišyti protas yra ta jog visą diena ji praleidžia tuose pačiuose namuose...

Louis tylėjo ir mąstė.

- Gerai , tiek to .- Po kelių minučių tarė Louis.- Ką man jam sakyti ?

Nicki aiškiai išdėstė ką Louis turės pasakyti Harry. Louis dar kartą nužvelgė mus ir visi nepastebimai grįžome į vidų. Louis nuėjo šalia Harry ir draugiškai jį apkabino. Mes su Nicki sėdėjome svetainėje.
Mačiau kaip suregavo Harry kai Louis apie tai užsiminė

- Jis tikrai nesutiks.-Šušnabždėjau. Nicki nieko nesakė ir toliau stebėjo Louis
Praėjo apie 10 minučiu .Louis ir Harry priėjo prie mūsų.

- Gerai važiuosime į klubą.- Linksmai tarė Louis.

- Puiku.- Nicki pašoko ir suplojo rankomis.- Paskambinsiu Niall ir Liam .

- Susitinkame 22h prie mano namų , gyvenu arčiausiai centro.- Pridūrė Louis
Žodžiu Nicki ir Louis išvažiavo. Aš kambaryje rinkausi sukneles , o Harry gulėjo lovoje.

-Ar tu tikrai nori ten važiuoti ? - Paklausė Harry.
Atsisukau į jį.

- žinoma , kad noriu. Tu taip pat.- Prisėdau šalia jo.
Jis nusišypsojo , prisitraukė mane prie savęs ir pabučiavo.

Išsirinkau juodą aptemptą suknele su nėriniais ir paprastus juodus aukštakulnius. Harry užsidėjo juodus džinsus , baltą maikę ir juodą švarką.

- Gerai atrodai.- Tariau priėjusi arčiau jo.

- Taip pat kaip ir tu.-Šyptelėjo.

- Mum jau metas važiuoti.

Harry paėme mane už rankos ir užrakinę duris isėdome į mašiną. Privažiavę Louis namus įvažiavome į kiemą kuriame stovėjo dar 2 mašinos viena iš jų buvo Niall . Išlipę paskambinome į duris , kurias po kelių sekundžių atidarė Louis. Jis nusišypsojo ir mes įėjome į vidų. Didelioje svetainėje sėdėjo visi vaikinai bei Nicki su Kim. Mate pamatę visi šiek tiek nustebo.

- Kath tu atrodai nuostabiai .- Šyptelėjo Niall. Aš taip pat nusišypsojau. 

- Klube prie mūsų pridijungs Zayn.- Tarė Liam.

- Šaunu.- Apsidžiaugė Louis.

- Manau prieš einant reikia išgerti .- Pasiūlė Nicki ir iš šaldytuvo ištraukė butelį tekilos.

Žinoma visi sutiko . Nicki tekila supilė į stikliukus , kad visi išgertumėm vienu metu.
- Už nuostabų vakarą.- Tarė Louis ir visi išgėrėme. Kol vaikinai kalbėjosi prie manęs priėjo Nicki ir nusitempė nuošaliau. Kartu su ja buvo Nicki ir Louis.
- Kas yra?- Paklausiau nustebusi

- Apie tai niekam nieko nepasakosi gerai.- Šušnabždėjo Nicki ir iš rankinės išsitarukė dėžutę su tabletėmis

- Ar čia...- Net nespėjau pabaigti sakinio ir mane pertraukė Louis.
- Taip...

Nicki , Kim ir Louis paėmė po tabletę .
- Kath imk .- Sušnabždėjo Nicki.

- Nicki palauk.-Tariau abėjodama.

- Tik imk , jie ateina.- Ji į rankas man įgrūdo rausvą tabletę. Visi jas susidėjo į burnas ir nurijo.Pažvelgiau į Nicki , ji sulinksėjo.- Kath nagi greičiau! 

Girdėjau Harry žingsnius ir balsą netoli savęs. Greitai įsigrūdau tabletę į burną ir nurijau.


Story of my life (Chapter 1)Where stories live. Discover now