PART 41

619 35 0
                                    

Panašiai praleidau ir kitas keletą parų. Per visą laika kuris praėjo buvauišviso  miegojusi gal apie 3 valandas. Nenorėjau miego , neturėjau apetito. Visi bendrai nusprendėmė , kad šiandien važiuosime į Londoną. Žiūrėjau į savo atvaizdą veidrodyje. Mano paakiai buvopajuodę , oda išbalusi. Esu įsitikinusi , kad per paskutinias dienas numečiau iki 5kg , nes buvau kaip reikiant sukūdusi , bet nesijaudinau dėl to. Jaučiausi pakankamai gerai. Susiruošiau ir išėjau iš kambario. Vistuvėje sėdėjo Nicki , Harry ir Zayn su Niall.

- Pasiruošusi važiuoti ?.- Paklausė Nicki.

- Taip.- Tariau užkimusiu balsu. Išgirdusi koks užkimęs mano balsas lengvai atsikosėjau. Visi mane nužvelgė kiek sunerimusiais žvilgsniais.

- Esi įsitikinusi , kad jautiesi gerai ?.- Paklausė Zayn ir priėjo arčiau manęs.

- Taip , jaučiuosi puikiai .

- Ji meluoja.- Tarė Harry ir atsigėrė kavos.- Ji neleigojo kokias 4 paras.

- Jis meluoja.-Atkirtau ir žvilgtelėjau į Zayn. Jis ir Nicki pradėjo juoktis.

- Gerai ,jeigu visi jaučiasi gerai tuomet važiuojam.- Šyptelėjo Nicki.

Niall važiavo kartu su Nicki ir Zayn.  Aš įsėdau į Harry mašiną ir užtrenkiau dureles.

- Kur Louis ?.- Paklausiau kai tik Harry įsėdo į mašiną.

- Jis jau Londone. Su David tvarkė mūsų ir savo namus.

- Kaip suprsti tvarkė?.- Nustebusi paklausiau.

- Na pakeitė namo spynas ir panašiai.

Toliau važiavome tuščiu keliu. Oras lauke jau buvo gan vėsus, jautėsi , kad jau ruduo... Sėdėjau mašinoje galvą atrėmusi į langą. Į Londoną atvažiavome gan greitai. Buvau pasiilgusi šitos vietos. Pžvelgiau į Harry kuris stebėjo kelią. 

Išsižiojau norėdama sakyti , kaip pasiilgau šito rajono , senų namų ir kitų dalykų , tačiau persigalvojau ir užsičiaupiau.

- Norėjai kažką pasakyti ?.- Iškart tai pastebėjas paklausė Harry.

- Taip .- Nusijuokiau.- Bet pamiršau.- Pamelavau.

Harry dar plačiau nusišypsojo ir įsuko į gatvę kurioje stovėjo mano ir jo namas.

-  Štai ir atvažiavome.- Šyptelėjo . Išsipau iš mašinos ir apsidairiau. Lauke jau buvo šiek tiek sutemę. Tiek mano , tiek Harry namas buvo tamsus ir tuščias.

- Tu tikras , kad Louis čia?.- Paklausiau.

- Taip jie turbūt vidinime kieme.-Užtikrintai tarė Harry.

Nuėjome į galinį kiemą. Harry buvo teisus Louis stovėjo prie terasos durų ir rūkė. Keista , kad jis čia buvo vienas. Pamatęs mus jis nusišypssojo ir išmetė nuorūką į peleninę.

- Jūs atvažiavote tikrai greitai .- Nusijuokė Louis.

- Nenorėjau , kad ilgai lauktum mūsų.- Atsakė Harry.

- Taigi štai raktai .- Tarė Louis ir padavė Harry ryšulelį su raktais.- Viduje įrengta signalizacija , pakeistos visos spynos , langai. Žodžiu labai maža galimybė , kad be jūsų kas nors čia dar įeis.

- Nuostabu .- Apsidžiaugė Harry ir patapšnojo Louis per petį.

- Gal norit užsukti pas mane ?.- Po kelių sekundžių tylos paklausė Louis .- Nicki yra su Niall , jie užsuko pas Niall . Sakė grįš po kelių valandų. Šiuo metu vienas būti tikrai nenoriu...

- Suprantu tave .- Šypstelėjo Harry.- Jei Kath sutinka , važiuojam.

Jie abu pažiūrėjo į mane laukdami ką aš pasakyiu.

- Gerai važiuojam.- Tariau. 

- Važiuosiu su jumis .- Nusijuokė Louis.- Laukdama jūsų išgėriau keletą buteliukų alaus , taigi...

- Gerai.- Juokdamasis tarė Harry. 


Keista po tiek laiko vėl lankytis Louis namuose. Paskutinį kartą čia buvau... Net nenoriu prisiminti kada čia buvau paskutinį kartą...

Sėdėjome didelioje Louis svetainėje ir gėrėme alų. Nors neseu didžiausia alaus mėgėja , bet dabar jis man gėrėsi gan skaniai. Netikėtai Louis pradėjo garsiai juoktis.

- Kas nutiko ?.- Nustbusi paklausiau.

- Tai Nicki .- Tarė ir padavė man savo telefoną.

Ekrane rodė Nicki sms žinutę.

Tai , kadangi visi susirenksime pas tave mes su Niall paėmeme du butelius tekilos ir Zayn :))))


Aš taip pat pradėjau garsiai juoktis. Harry priėjo prie manęs ir taip pat pažvelgė į telefono ekraną.

- Na jie skaito mano mintis .- Nusjuokė Harry.

- Taip , atipalaiduoti dabar būtų tikrai ne pro šalį.- Šyptelėjo Louis.

Tai pasakęs Louis žvilgtelėjo į mane.Žinojau šitą jo žvilgnį ir žinojau ką jis reiškia. Vos matomai palinkėjau galva . Žinau tai blogai , bet dabar man to tikrai reikia...

Story of my life (Chapter 1)Where stories live. Discover now