Part 50 Harry pasitraukė nuo manęs ir nrėjo pasiimti telefona , tačiau aš greitai paškauiš lovos ir sulaikiusi jį partempiau atgal. - Velniop .- Nusiuokė jis ir vėl pradėjo mane bučiuoti. Kol mes bučiavomes ir darėm visą kitą ko vardinti galbūt nederėtų... Gerai esmė tame , kad tas prakeiktas telefonas skambėjo kas kokias 10 minučių , tai mane vedė iš kantrybės. - Po velniių Harry , eik atsiliepk .- Neiškentusi tariau. Tik man pasakius tai , telefonas nutilo. Keletą akimirkų laukėme kol jis vėl ims skambėti , tačiau nepradėjo. - Ačiū Dievuj .- Nusijuokė Harry.
Žodžiu neilgai trukus tiek aš tiek Harry nuėjome miegoti. Ir galiu pasakyti , kad visa šita diena buvo pati normaliausia per visus paskutinius 2 menesius. Jokių nesusipratimų , pikčių , žudikų ar kitų nesamonių. Tiesa buvo vienas dalykas kuris vėdė mane iš proto. Kalbu apie tą sumautą telefoną , bet , kad ir kaip bebūtų , svarbiausia niekas nesugadino mum turėti gerą vakarą. Atsikėliau apie vidurdienį. Harry virtuvėje gėrė kava ir kalbėjo telefonu. Turbūt su Liam. Kai atėjau ir prisėdau šalia jo , jis nusišysojo. Po keleto sekundžių Harry padėjo telefoną antstalo ir vėl atsisuko į mane.
- Taigi .-Tarė ir susimastė.- Už kelių valanadų aš turėsiu trumpam išvažiuoti.- Šyptelėjo.
- Taip , tą aš žinau. - Grįšiu vakare.
- Tą aš irgi žinau.- Šyptelėjau.
- Tuomet viskas puiku.- Nusijuokė ir pabučiavo mane. Laikas prabėgo labai greitai. Net nepastebėjau kaip mes jau važiavome atgal į Londoną. Harry atrodė kažkoks nunerimęs , tačiau nieko jamnesakiau , nenorėjau jo nervinti. Harry namuose manęs jau laukė Zayn ir Niall.
- Tikiuosi neprisidarysit nesamonių , kol manęs nebus.- Šyptelėjo Harry
- Nesijaudnk, priūrėsime ją .- Nusijuokė Niall.
- Liam atvažiavo.- Tarė Zayn įėjęs į kamabarį. Išlėkiau iš kambario . Norėjau pamatyti Liam. Nežinau kiek laiko jo nemačiau.
- Kath .- Šyptelėjo Liam pamatęs mane.
-Dieve , kaip aš tavęs pasiilgau.- Užšaukiau ir apkabinau.
- Aš tavęs taip pat.- Nusijuokė.
- Pasiruošęs?.- Paklausė Liam , tik pamatęs Harry. Harry nusišypsojo ir priėjo arčiau mūsų.
Kartu su Harry išėjau į lauką.
- Tai pasimatysim vakare.- Šyptelėjo Harry .
- Būtinai .- Atsakiau ir prissitraukusi jį prie savęs pabučiavau.
Sėdėjau svetainėje ir skaičiau kažkokį žurnalą. Niall sėdėjo netoli manęs ir grojo su gitara , o Zayn , na Zayn buvo kažkur išėjęs , taigi buvau su Niall.
- Tai kur išvažiavo Harry ?.- Paklausiau
- Jie su Liam tur susitikti su David ir taip toliau...-Nutesė Niall.
- Ar ar kažko nežinau ?.- Sunerimusi paklausiau.
- Žinai viską ką turėtum žinoti .- Šyptelėjo Niall.
Diena praėjo greitai. Zayn taip ir nebepasirodė ir tai man pasirodė labai keista. Buvo apie 9h vakaro. Laukiau kol grįš Harry , bet praėjus dar valandai pradėjau nerimauti.
- Kada grįš Harry ?.- Paklausiau ir prisėdau prie Niall , kuris įsijautęs su kažkuo susirašinėjo.
- Nežinau , manau greitai .- Pasimetęs atsakė. - Su kuo susirašinėji ?.- Vėl paklausiau
- Su Zayn... Atsistojau nuo lovos ir pasiėmusi savo telefoną surinkau Harry numerį. Laukiau kokionors garso , po keleto sekundžių išgrdau balsą sakantį , kad Harry telefonas yra išjungtas.
- Kodėl Harry telefonas išjungtas ?.- Kiek pakėlusi balso toną paklausiau.
- Turbūt išsitrovė.- Mačiau , kad Niall melavo. Taip , jis buvo tragiškas melagis , jo akys visada tai išduodvo.
- Niall..- Norėjau pasakyti jam , jog matau kad jis meluoja, bet mane pertraukė atsidarusios namo durys. Tai Zayn. -
Kur Harry ?.- Paklausiau ir pradėjau eiti link jo
- Kodėl jo telefonas išjungtas.
- Nežinau kur jis .- Pasimetęs atsakė Zayn
.- Jie jau turėjo grįšti , skambinau Liam , bet jis neatsiliepia...
- Kas per velnias čia vyksta ?.- Užrėkiau.- O kaip David?
- Apie jį taip pat nieko nežinau. Mano telefone buvo įrengta programa kuri sekė Harry ir Liam , bei David telefonus , iškart kai ryšys nutrūko išvažiavau ptikrinti kas vyksta ir iki dabar bandžiau viską išsiaiškinti.- Sunerimęs kalbėjo Zayn.
- Neisivaizduoju kaip su jais susisiekti. - O ar žinot kur jie važiavo?.- Paklausiau. - Tame ir yra esmė. Liam mum nieko nesakė...- Įsiterpė Niall
Tai vaa , šita dalimi užbaigiu pirmą sezona. Ačiū tiem kas skaitėt :) Antras sezonas kelti bus pradedamas kitos savaitės bėgyje :)
-Gabrielle
YOU ARE READING
Story of my life (Chapter 1)
FanfictionPirmas darbas wattpad'e , tikiuosi ši istorija jūsų dėmesio ^-^ Kurdama šia istoriją stengiuosi jus suintriguoti , dedu kiek galėdama daugiau pastangų kad nebūtų nuobuodu skaityti ir žinoma laukiu jūsų nuomonių apie šitą darbelį :) - Gabrielle