PART 12

1K 56 0
                                    

Harry nusišypsojo ir išėjo. Aš Liam ir Zayn išėjome į lauką ir atsisėdome terasoje.

- Tai jūs su Harry ilgai pažystami?.- Paklausė Zayn degdamasis cigarete. Liam pradėjo juoktis.

- Ne , tik keletą dienų.- Šypsodamasi atsakiau. Zayn pakėlė antakius ir nusijuokė.

- Harry savo stiliuje .- Nusijuokė Liam. 

- Tu rūkai ?.- Po keleto keleto sekundžių paklausė Zayn.

- Labai retai .- Nusijuokiau.

- Gal nori pabandyti?.- Pakraipiau galvą ir pagalvojau , visai įdomu koks jausmas rūkyti. Paskutinį kartą rūkiau prieš porą metų. Po to karto kai mane pagavo tėvai  nusprendžiau neberūkyti... Tačiau vistiek paėmiau cigaretę iš Zayn ir prisidegiau ją. Po pirmo įtraukimo giliai užsikosėjau.

- Taip jau būna kai ilgai nerūkai .- Juokdamasis tarė Zayn.- Tai Kath , ka šiaip veiki gyvenime?

- Šiuo metu nieko .- Tariau ir vėl papsakojau visą istoriją apie save. Zayn papasakojo , kad jis kaip ir kiti vaikinai kuria dainas , dainuoja ir taip toliau. Zayn klausinėjo visko , kaip susipažinau su Harry , ar man jis patinka , ar mes pora... Aš tik nusijuokdavau ir atsakydavau į jo klausimus. Nepastebėjome kaip grįžo Harry , Niall ir Louis su merginomis. 

- Kaip sekėsi ?.- Paklausė Harry ir žvilgtelėjo į mane.

- Puikiai .- Tarė Zayn .- Susiradote labai nuostabia draugę.

Harry priėjo arčiau manęs ir apkabino.

- Ir kaip tau Zayn?.- Paklausė.

-  Labai mielas vaikinas .- Nusijuokiau

- Tu rūkei ?.- Nustebęs paklausė 

- Šiektiek.- Atsakiau. Harry pažiūrėjo į mane rimtu žvilgsniu , bet po keleto sekundžių nusišypsojo.

Žodžiu visi sėdėjome galineme kieme , prie dididelio stalogėrėme labai skanius alcholinius kokteliukus ir kalbėjomės. Kai mes su Niciki išgėrėme pirmus buteliukus ji manęs paprašė , kad atneščiau dar.

Aš nusišypsojau ir atsistojau .

- Kur eini ?.- Paklausė Harry ir sulaikė mane už rankos.

- Iš šaldytuvo paimti kokteilių.- Atsakiau. Harry šyptelėjo ir paleido mano ranką.

Kai atėjau į virtuvę pamačiau prie šaldytuvo stovintį Niall.

- Kaip sekasi ?.- Paklausiau 

- Puikiai .- Atsakė ir paėjo toliau nuo manęs

- Kas negerai ?

- Viskas gerai .- Niall atrodė kažkodėl ant manęs supykęs. Jis atsisuko nužvelgė mane ir nuėjo į lauką. Aš iš šaldytuvo paėmiau koktelius ir grįžau atgal. 
Pasėdėjusi dar valanda nusprendžiau eiti miegoti.
- Aš jau eisiu miegoti.- Tariau ir atsistojau. 

- Gerai.- Šyptelėjo Harry. Maniau , kad jis eis kartu su manimi , tačiau pastovėjus keletą sekundžių supratau jog jis nesoruošia niekur eiti. Lėtai apsisukau ir nuėjau į vidų. Nuėjau į Harry kambarį ir atsiguliau . Praėjo keletas sekundžių ir aš užmigau.

 Netikėtai pabudau nuo kažkokio triukšmo. Atsimerkiau, kambaryje kažkas vaikščiojo.

- Kas čia ?.- Nustebusi paklausiau.

- Kath.- Išgirdau Niall balsą.- Maniau , kad čia nieko nėra.

- Esu aš .- Nusijuokiau.- Kur Harry?

-Jis vis dar apačioje .- Tarė Niall.- Atleisk , kad prižadinau.

- Nieko tokio.- Šyptelėjau. Niall taip pat nusišypsojo ir ėjo iš kambario.- Niall .- Sušukau.

Jis atsisuko ir priėjo arčiau manęs.

-  Ar tu dėl kažko pyksti ant manęs?

- Aš ?.- Nustebęs paklausė .- Ne , tikrai ne.

- Pasirodė , kad esi supykęs ant manęs.

-  Aš nepykstu.-Po kelių sekundžių tarė.- Tiesiog šiek tiek pavydžiu 

- Dėl ko ?.- Nustebusi paklausiau.

- Dėl nieko.- Nusijuokė.- Pamiršk tai 

Niall dar keletą sekundžių pastovėjo ir išėjo. Sėdėjau ant lovos ir bandžiau suprasti kas čia nutiko. Niall pavydi ? Keista. Vėl atsiguliau ir banžiau užmigti , bet pašokau kai išgirdau garsų trenksmą.

Išlipau iš lovos ir išėjau pažiūrėti kas nutiko. Šalia laiptų stovėjo Harry.

- Kas čia buvo?.- Išsigandusi paklausiau.

- Netyčia pargriuvau.- Nusijuokė.- Nemiegi? 

- Kaip matai.- Juokdamasi atsakiau.

- Aš eisiu miegoti.- Tarė ir priėjo arčiau manęs.- Eisi kartu?

Palinksėjau galva ir mes nuėjome į kambarį.

Story of my life (Chapter 1)Where stories live. Discover now