PART 39

638 35 0
                                    


- Niall ?.- nustebusi paklausiau

Jis atsisuko ir pažvelgė į mane.

- Kaip.. kaip jautiesi ?.- Kiek sutrikusi paklausiau.

- Nemanai , kad jeigu jis sėdi čia tikraijaučiasi geriau ? .- Sarkastiškai paklausė Harry.

- Jaučiuosi geriau .- Įsiterpė Niall .

- Džiaugiuosi , kad tau viskas gerai.- Šyptelėjau ir apkabinau jį.

- Džiaugiuosi ,kad tau viskas gerai.- Murmėdamas pakartojo Harry darydamasis kavą.

Nicki kiek nustebusi pažvelgė į mane ir į Harry. Niall ir Harry išvis nešnekėjo , net nežiūrėjo vienas į kitą. Pasidariau kavos ir prisėdau šalia Nicki. Harry nužvelgė mane ir dingo iš virtuvės.

- Kaip tu ?.- Paklausė Nicki ir nusišypsojo.

- Galėtu būti ir geriau...- Tyliai ištariau.- O kaip tu ?

- Galėtų būti ir geriau ...- Pakartojo mano sakinį ir atsigėrė kavos.

- Kas bus dabar ?.- Paklausiau.

- Nežinau , laukiame žinių iš David . Ryte jis išvažiavo į Londoną... Manau šiandien dar liksime čia.

Nelabai norėjau čia likti . Norėjau grįšti namo... Išvis noriu , kad viskas baigtūsi ir būtų kaip buvę... Niall sėdėjo ir gėrdamas kava žiūrėjo pro langą. Mes su Nicki kalbėjome. Pasakojau jai viską kas vyksta tarp manęs ir Harry. Tai išgirdęs Niall pažvelgė į mus ir pradėjo klausyti apie ką kalbame , tačiau nieko nesakė. Mačiau kaip jis visą laiką stebėjo mane.

- Gerai , nebekalbėkime apie blogus dalykus.- Šyptelėjo Nicki ir pertraukė mane kai ėmiau sakyti , kad Harry turbūt pradeda nieko man nebejausti.

- Tai , kad daugiau nelabai yra apie ką šnekėti.- Įsiterpė Niall.

- Niall baik.- Suraukusi antakius tarė Nicki.- Viskas jau eina į gerają pusę. Keletas dienų ir viskas vėl bus gerai.

- O kur Liam?.- Netikėtai paklausiau.

Niall ir Nicki susižvalgė. Nicki tylėjo.

- Jis ligoninėje.- Po keleto sekundžių tylos tarė Niall.

Tai išgirdusi iškarto pasijaučiau geriau. Jis gyvas ačiū dievuj...

- Kath einam .- Išgirdau Harry balsą netoli savęs.

Nustebusi atsisukau ir kiek piktu žvilgsniu pažiūrėjau į jį.

- Noriu dar pabūti čia.- Atsakiau.

- Tu nesupranti ką aš tau sakau?.- Atkirto Harry.- Einam.

- Neturi jokios teisės taip su ją kalbėti.- Tarė Niall ir piktu žvilgsniu nužvelgė Harry.

- Ji mano mergina , turiu visas teises.- Tarė Harry ir priėjęs prie manęs suspaudė mano riešą.

- Nuo kada tu tapai toks šiknius..- Sumurmėjo Niall ir pakilo nuokėdės.- Manau greitai tu šitų teisių nebeturėsi.

Jie su Harry keletą sekundžių piktai žvilgsniais stebėjo vienas kitą.

- Gerai vaikinai.- Po nejaukios tylos tarė Nicki.- Niall tau reikia pailsėti. Palydėsiu tave iki tavo kambario.

Nicki paėmė Niall už rankos ir atsargiai išvedė iš virtuvės.

Pastovėjusi virtuvėje dar keletą akimirkų taip pat išėjau. Nuėjau į kambarį ir stipriai užtrenkiau duris. Bandau suprasti kas yra negerai su Harry , žinau , kad paskutinės dienos visiem buvo tikrai sunkios , bet jo elgesys... Tai yra nepaaiškinama.

Po keleto minučių į kambarį atėjo Harry.

- Kodėl tu taip elgiesi ?.- Paklausiau ir atsisėdau ant lovos krašto.

- Todėl , kad tu mane užknisi. Visas tas tavo demesys Niall. Ka jis tokio padarė , kad jis tapo tau svarbesnis už mane ?!.- Užrėkė Harry.

- Kodėl tu manai , kad jis man svarbesnis už tave?.- Isižeidusi paklausiau.- Man svarbūs visi čia esantys žmonės , dėl kiekvieno bučiau padarius tą patį !

- Na taip žinoma. Tik gaila , kad dėl tavęs niekas nieko niekada nepadarė.- Atkirto Harry.

Keletą sekundžių abu tylėjom. Aš šiek tiek įsižeidžiau dėl to ką jis pasakė.

- Gerai , Kath. Šiak tiek ne taip pasakiau.- Tarė Harry kai pamatė kai mano akyse vėl pradėda kuptis ašaros. Harry priėjo arčiau manęs.

- Man tiesiog labai sunku .- Tarė ir apkabino mane.- Bet viskas greitai susitvarkys.

Nieko jam neatsakiau . Žiūrėjau į jo žalias blizgančias akis ir bandžiau suprastį jį. Visa ta jo nuotaikų kaita , pykčio antplūdžiai. Dabar man pradėjo atrodyti , kad visą tai kas čia vyksta ėmė kažkaip veikti Harry...

-




Story of my life (Chapter 1)Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ