3. Luke, Luke Hemmings

237 16 0
                                    

Tässä tulis taas seuraavaa osaa!

---------------------------------

Olin kävelemässä kohti uutta kesätyö paikkaani kunnes käsi tarttui ranteeseeni ja veti minut hänen ja seinän vasten. Se oli Luke. Luke katsoi sinisiä silmiäni ja suuteli minua kiihkeästi. Hän nosti jalkani hänen ympärilleen ja nosti minut roskiksen pälle ja jatkoimme suutelua.

"MITÄÄH"

Huusin ja nousin istumaan. Se oli vain unta. Olin ihan hämilläni, miksi olin nähnyt unta Lukesta? Olen tuntenut hänet vasta eilis illan. En voisi kyllä sanoa etteikö hän miellyttäisi silmääni.

Tuhahdin vain laittaen aamutossut jalkaani ja lähdin keittiötä kohti hakemaan aamupalaa kunnes tajusin että kaikki kaapit on ihan tyhjillään. Lähdin pukemaan jotain nopeaa päälleni ja lähtisin kauppaan. Päälleni huitasin vain farkkushortsit, pinkin löysän hupparin, vaaleanruskeat hiukseni sotkuiselle nutturalle ja tungin valkoiset converset jalkaan ja lähdin asunnostani. Toivoin etten näkisi Lukea tämän näköisenä. Talossamme ei ollut hissiä joten jouduin kävellä rappusia pitkin ja katsoin aina kerroksien välissä ettei Luke sattuisi olemaan paikalla. Yhdessä kohtaa kun kurkistelin seinän takaa ettei Luke ole siellä joku mummo käveli takaani ja katsoi minua ihmeissään. Helpotuin päästessäni ulko-ovelle ilman että olisin törmännyt Lukeen. En tosin tiedä mitä hän tekisi täällä sillä hän ei edes asu samassa rapussa.

Avatessani rappuni ulko-oves näin Luken kävelevän oven ohi. Käännyin nopeasti toivoen ettei Luke nähnyt minua. Tottakai hän näki. "Violet! Mitäs sä ulkona näin aikasin?" Luke huudahti ja koputteli oveen kun ei päässyt sisälle koska hän ei tiennyt rappuni ovikoodia. Puristin käteni nyrkkiin niin että kynteni jäljet jäivät kämmeneeni. En halunnut nähdä Lukea tämän näköisenä. Käännyin avaamaan ovea  ja vedin pienen hymyn kasvoilleni. "Aa moi, oon menossa täs just kauppaan ku ei oo mitään ruokaa" vastasin hänelle nolostuneena sillä näytin kauhealta. "Aa no mäpä meen tästä kotiin, mut hei lähetkö mun kanssa vaikka kahville tänään?" Luke kysyi ja hymyili minulle ujosti.
Tunsin punan hiipivän taas poskilleni, en tosin tiedä miksi. Tottakai halusin lähteä uuden ystäväni kanssa kahville. "Joo voin mä, nähään myöhemmin!" Sanoin hänelle ujosti ja huomasin että hän näki punastumiseni ja naurahti. Hän lähti kävelemään pois päin ja heilautti kättänsä iskien taas silmää minulle. Vilkutin hänelle takaisin ja lähdin kävelemään ripeästi kauppaa kohti.

Kotiin päästyäni laitoin vain tavarani jääkaappiin ja vaihdoin päivän vaatteet päälleni. Laitoin vaaleat boyfriend farkut, valkoisen crop topin, beigen rennon neuletakin ja laitoin hiukseni korkealle siistille ponihännälle. Lopuksi sipaisin hieman ripsiväriä ja poskipunaa.

Olin keittiössä pilkkomassa mansikoita jugurttini joukkoon kun huomasin puhelimeeni ilmestyvän viestin

"Tulen hakemaan sut tunnin päästä ;)
-Luke"

En tiedä miksi, mutta luettuani viesti minua alkoi hymyilyttää. Jatkoin silti vain aamupalani tekemistä ja saatuani sen valmiiksi menin sohvalle syömään ja otin Mac Bookkini ja aloin selaamaan Tumblria syödessäni. Olin uppoutunut kuvien katseluun aivan täysin enkä huomannut ajan kulua. Kuulin ovella koputuksen ja katsoin kelloa ja se olikin jo sen verran että Luke tulisi hakemaan minua. Juoksin avaamaan ovea ja näin luken seisovan oven takana ruusu kädessään. Hänellä oli mustat tiukat farkut joissa oli rei'ät polvissa, tummansininen kauluspaita ja mustat vanssit. Hän katsoi minua hymyilleen simiin ja sanoi: "Mä luulin ettet sä oo kotona, mennäänkö?" Hän ojenis minulle kätensä. Hymyilin ja nyökkäsin nopeasti ja tartuin hänen käteensä ja hän veti minut mukaansa.

---------------------------------

Kiitos kun luit ja saa kommentoida jos jotain parannettavaa ja tottakai saa votea!❤

Light of my life (L.H fanfic in Finnish)Where stories live. Discover now