ilmoitan nyt että tarina tulee sisältämään joissain kohdissa rumaa kielenkäyttöä
Seuraava aamu:
Kesken unieni kuulin Luken puhelimen soittoäänen. Lukekin heräsi siihen ja vastasi söpöllä möreällä aamu äänellään.
"Violet"
Luke sanoi minulle puhelun loputtua. Mumisin hänelle vain jotain sillä olin tosi väsynyt.
"Me lähetään poikien kanssa One Directionin kiertueelle mukaan"
Luke kertoi.
"MITÄ"
Nousin nopeasti istumaan ja huudahdin.
"Mut... mitäs me tai siis kui kauan se kestää?"
Kysyin häneltä huolestuneena kun jos joutuisin olla erossa Lukesta kauankin.
"Se kestää melkein puolivuotta. Mutta sain järjestettyy sut mukaan jos haluut."
Luke sanoi ja otti kädestäni kiinni. Hän selkeästi huomasi minun säikähtäneen.
"Mä tuun mukaan. En kestäis olla erossa susta"
Huokaisin helpotuksesta ja halasin Lukea.
Viikon kuluttua:
Olin herännyt jo aikaisin aamulla valmistautumaan lähtöön. Limusiini tulisi hakemaan minut ja Luken kymmeneltä ja veisi meidät lentokentälle jossa tapaisimme One Directionin pojat ja menisimme heidän yksityiskoneellaan ensinmäiseen maahan jossa heillä olisi kiertueen ensinmäinen keikka
"Luke hei kello on jo puol 10 sun kannatas tulla valmistautumaan"
Huusin Lukelle hänen vielä nukkuessaan samalla kun viikkasin viimeisiä vaatteita matkalaukkuuni. Kun vastausta ei tullut, päätin mennä repimään hänet ylös sängystä.
Luke nukkui visusti peiton alla. Vedin peiton pois hänen naamaltaan ja menin istumaan hajareisin hänen alavatsalleen.
"Luke nouseppa nyt ylös, sä oot ku pikkulapsi joka ei jaksaisi lähteä päiväkotiin"
Yritin herätellä häntä. Hän oli puoliunessa vielä ja mumis vain vastaukseksi. Kunarruin hänen kasvojaan kohti ja kuiskasin hänen korvaansa viettelevästi:
"Ei kannata missata tätä mahollisuutta. Sä et tiiäkkää mitä hyvää sulle on luvassa sitku päästää hotellille"
Suutelin vielä hänen huuliaan ja huomasin hänenkin heränneen kunnolla sillä hän tarttui selästäni hennosti kiinni ja vastasi suudelmaan.
"Toi oli lupaus ja Enhän mä pääse tästä ku sä istut mun päällä"
Luke sanoi pienen suudelmamme jälkeen unisella äänellään. Nousin hänen päältään ja vedin hänen peittonsa pois päältä ja hoputin häntä nousemaan.
Viimeinkin ku olimme saaneet pakattua ja Luke oli päässyt sängystä ylös lähdimme Luken asunnosta meitä odottavaan limusiiniin. Asuin nykyään lähes kokonaan Luken luona.
Limusiini odottelikin jo pihalla ja kuski tuli laittamaan tavaramme takakonttiin ja menimme Luken kanssa istumaan.
"Väsyttääkö"
Michael kysyi nauraen Lukelta sillä hän todellakin näytti väsyneeltä. Luke vain mumisi ja nojasi päätään ikkunaan nukkuakseen.
"Teil tais olla hurja yö viime yönä ku noi paljo väsyttää"
Michael nauroi ja muut pojat yrittivät pidätellä nauruaan. Naurahdin vain ja pukkasin Michaelia kyynerpäälläni.
Lentokentälle saavittuamme Lukekin oli jo virennyt. Istuskelimme lähtöporttien läheisyydessä ja odottelimme kuinka One Directionin pojat tulisivat. Pian näinkin heidän kävelevän luoksemme. Luke Michael Calum ja Ashton nousivat ja menivät tervehtimään heitä. Minä jäin istumaan paikoilleni sillä en tuntenut heitä enkä kehdannut mennä heidän luokse. Näin Luken viittovan minullr että minun pitäisi tulla heidän luokse. Pudistin vain päätäni. Luke tuli luokseni ja otti kädestäni ja veti minut poikien luokse. En viitsinyt rimpuille etten näyttäisi lapselliselta. Kun tulin heidän luokseen kaikki olivat hiljaa ja katsoivat minua ihmeissään.
"Öm tässä on Violet. Ja siis hän on mun tyttöystävä"
Luke aloitti hiljaisuuden jälkeen ja painotti sanaa tyttöystävä, en kyllä tiedä miksi.
Halasin kaikkia poikia ja esittäydyin heille. He vaikuttivat hyvin mukavilta, etenkin Harry. Meillä oli samanlainen huumori, tosi harryllä vähän likaisempi mutta silti hän sai minut nauramaan jutuillaan.
Hetkenpäästä pääsimmekin jo koneeseen ja olimme valmiina lähtöön. Menimme Luken kanssa kadestaan istumaan koneen perälle sillä olimme molemmat väsyneitä. Istun Luken viereen ja nojasin hänen olkapäähänsä.
"Mä en malta oottaa että ollaan perillä"
Sanoin Lukelle väsyneenä.
"En mäkään meinaa mä muistan sun lupauksen"
Luke sanoi viekkaasti. Naurahdin vain hänelle.
Koko lennon ajan nukuimme minun nojatessani päätä Lukeen. Koneen laskeuduttua Niall niminen poika tuli herättämään meidät. Meitä odotti toinen Limusiini ihan koneen vieressä joka veisi meidät hotellille.
Hotellin aula oli hyvin suuri, vaalea ja hyvin sisustettu. Siellä oli paljon koristeita ja kasveja. Istuin sohvalle ja selasin puhelintani kun Luke ja muut olivat hakemassa huoneidemme avaimia.
"No niin, tässä olis Lukelle Ashtonille Michaelille ja Calumille yhteinen sviitti jossa kaikille olis omat huoneet ja Violetille oma sviitti ja sit viel Mulle Liamille Niallille ja Louille sviitti ja siellä omat huoneet kaikilla"
Harry selosti kun kaikki olivat tulleet luokseni.
"Mä haluun nukkuu Luken kanssa"
Sanoin Harrylle. Olin jo tottunut nukkua hänen vieressään.
"Okei no sulle on sit omahuone jos sen tarviit"
Harry ojensi minulle oman sviittini avainkortin ja hymyili.
"Ette sit riehu kovasti yöllä meinaa me halutaan nukkua"
Michael pamautti ja repesi nauruun samoin kaikki muutkin paitsi Luke. Vaikka kyllä häntäkin nauratti. Miten hän jaksaakin vitsailla minun ja Luken yksityiselämällä näin paljon?
"No hehheh"
Sanoin Michaelille ja irvistin. Hänen läppänsä ei naurattanut minua.
Päästyämme Luken ja muiden poikien sviittiin heitin matkalaukkuni Luken huoneeseen ja ihastelin sviittiä. Se oli sisustettu hyvin koristeellisesti ja siellä oli 4 makuuhuonetta, olohuone ja jonkun näköinen keittiö vaikka meillä on kaikki ruuat saatavilla puffetista. Kaikkien omissa huoneissa oli myös kylpyhuoneet. One directionin pojat olivat tulleet Luken Michaelin Ashtonin ja Calumin sviittiin juttelemaan huomisesta keikasta. Minä lähinnä heittelin läppää Harryn kanssa.
"Me mennää nyt nukkumaan"
Huusin minun ja Luken huoneen ovelta One Directionin poikien lähdettyä. Kello oli jo paljon.
"Öitä"
Kaikki huusivat ääneen ja suljin huoneemme suuret ovet. Luke seisoi oven vieressä ja nojasi seinään.
"Mitä nyt"
Kysyin Lukelta sillä hän katsoi minua oudolla tavalla samalla kun harjasin tukkaani. Se oli saman värinen kun Lukella.
"Sun lupaus"
Luke sanoi hiljaa ja puri huulikoruaan.
Nousin sängyltä ja kävelin Luken luokse ja hänkin nousi seisomaan kunnolla. Katsoin Lukea silmiin ja hän katsoi minua. Pian jo huulemme kohtasivat. Luke Nosti minut syliinsä ja vei minut istumaan pöydän päälle. Suutelimme intohimoisesti Luken pitäessään käsiä lantiollani minun käsien haroessaan hänen hiuksiaan. Hän alkoi napittaa kauluspaitaani auki ja minä vedin hänen T-paitansa pois hänen päältään. Jatkoimme suutelua intohimoisesti samalla vaatteemme vähenivät. Luke avasi housujensa vetoketjun ja heitti housunsa pois ja tuli sängylle luokseni. Istuin Luken alavatsalla ja nojasin käsiini Luken ollessa alapuolellani.
"Saankomä...?"
Luke kysyi hieman ujosti ja tiesin hänen haluavan avata pitsisien rintsikoideni hakaset. Nyökkäsin hänelle hymyillen ja tunsin hänen tarttuvan selästäni kiini. Sain vain tuntea Luken lämpimän ihon minun ihoani vasten. Rakastin häntä ylikaiken. Pian huoneen täyttikin pieni hiljainen huohotus.
---
Pitkästä aikaa lukua! Tulikin vähän pidempikin. Pahoittelen etten oo kauheesti kirjotella kun ei ole ollut aikaa :( saa votee kommentoida ja jakakaa!
ESTÁS LEYENDO
Light of my life (L.H fanfic in Finnish)
FanficMinä, Violet 18 vuotta olen jo pitkään haaveillut Australiaan muutosta. Vihdoin,lukion käytyäni pääsin toteuttamaan suuren haaveeni. Halusin alottaa elämäni täysin puhtaalta pöydältä Australiassa. Halusin unohtaa menneisyyteni Suomessa. Australiaan...