10. Elämäni valo

188 20 0
                                    

Prrr!prrr!

Heräsin ärsyttävään herätyskellon ääneen ja lätkäisin sen maahan niin että se sammui. Huokaisin ja käännyin Lukeen päin ja huomasin hänen olevan hereillä. Hän tuli lähemmäs minua ja otti minut syleilyynsä ja painoin pääni hänen paljasta rintaa vasten.

"Luke... meil ei oo vaatteita"

Sanoin hänelle hieman kiusaantuneena sillä olin aivan kiinni hänessä.

"Ei se haittaa mua. Haluun olla sun kanssas täs just nyt"

Luke vastasi minulle unisena ja tiukensi otettaan minusta.

"Meijän pitää alkaa valmistautuu, kello on jo 10 ja kohta pitää mennä aamupalalle"

Sanoin Lukelle muutaman minuutin jälkeen. Hän irrotti otteensa ja päästi minut menemään. Vedin peittomme ympärilleni ja hipsin vessaan.

"Laita vaatetta, päälle mä meen suihkuun"

Sanoin hänelle matkalla kylpyhuoneeseen Luken jäädessään alastomana makaamaan sängylle.

"Saanks mä tulla mukaan"

Hän huusi huvittuneena.

"No et saa!"

Huusin hänelle nauraen.

Suihkussa käytyäni puin päälleni. Ylläni oli mustat revityt farkut ja musta cropattu poolopaita. Käteeni laitoin vielä kultaisen rannekellon.

Astuessani ulos kylppäristä huomasi Luken venyttelevän sängyn edessä vieläkin ilman vaatteita.

"Laita nyt ne vaatteet päälle"

Huusin nauraen nähdessäni hänet ja heitin peiton hänen päälleen jonka otin mennessäni kylpyhuoneeseen. Hän ei alastomuuttaan hävennyt.

Kun olimme valmistautuneet avasin huoneemme oven ja näimme Michaelin Ashtonin ja Calumin istuvan sohvalla nauraen kovaan ääneen.

"Mä kuulin ku niitten sänkyki natisi"

Michael huusi ja pojat räjähtivät kovaan nauruun. Jäimme Luken kanssa siesomaan oven suulle ja katsoimme heitä vihaisesti sillä tiesimme heidän puhuvan meidän eilisiltaisesta. Kaikki lopettivat naurun huomatessaan meidät.

"Lähetään nyt sinne aamupalalle"

Luke ärähti ja meni laittamaan kenkiään. Menin hänen perässään ja huitasin mustat maiharini jalkaan ja lähdin Luken kanssa kaksistaan aamupalalle. Muut tulisivat mukana jos kerkeisivät.

Istuimme Luken kanssa kahden henkilön pöydässä. Tai itseasiassa minä istuin Luken sylissä. Muut pojat istuivat suuremmassa pöydässä minne myls One Directionin pojat tulivat heidän kanssaan.

Cuddlasimme Luken kanssa niin paljon että pari vanhustakin katsoi meitä oudolla ilmeellä. Kesken suudelman huomasin Harryn tuiottavan meitä eikä liittynyt muiden keskusteluun millään tavalla. Luke huomasi minun katsovan totain ja huomasi myös Harryn katsovan meitä. Hän katsoi Harryä jos kosket Violettiin en vastaa seurauksista katseella ja otti kovemman otteen minusta ja suuteli intohimoisesti. Hän oli niin suloinen mustasukkaisena.

Aamupalan jälkeen meitä tultiin taas hakemaan limusiinillä ja lähdimme ajelemaan kohti stadionia missä keikka olisi.

Istuimme Luken kanssa stadionin katsomon korkeimmassa rivissä. Minä tietenkin hänen sylissään. Stadion oli hyvin suuri ja korkein rivi tuntui olevan melkein kun pilvissä vaikke ollut lähelläkään. Pian alettaisiin päästää faneja sisään sillä keikkaan oli enään noin neljä tuntia.

"Tiiäthänsä et mä rakastan sua"

Luke sanoi ja piti leukaansa päälaellani.

"Tiedän. Mäki rakastan sua, oot kun mun elämäni valo"

Sanoin Lukelle ja hän puristi kädet ympärilleni. Minulla oli niin turvallin olo hänen syleilysdään.

Palatessamme takasin bäkkärille muut olivat tilanneet pizzaa ja käynnissä oli täys kaaos. Pojat juoksivat ilman paitoja, tosin harry pelkillä boxereilla ympäri stadionia ja jahtasivat toisaan ties mistä syistä.

Vihdoin 5SOSin lämppäys alkoi ja minä pääsin lavan eteen vähän syrjempään katselemaan heidän esitystään. Heidän lopetettuaan juoksin takaisin bäkkärille antamaan 1D pojille halit ennen keikkaa. Halasin kaikkia ja viimeisenä Harryä joka halasi minua muita pidempään. Se oli outoa mutta kivaa koska rakastin haleja ja sitäpaitsi hän tuoksui hyvältä.

Koko keikan ajan minä ja Luke istuimme sohvalla, minä jälleen hänen sylissään ja söimme poikien pizza jämiä. Saimme onneksi olla rauhassa kun muut riehuivat jossain.

Keikan loputtua kaikki kerääntyivät bäkkärin sohville kertomaan innoissaan keikasta ja fanien hassuista kylteistä.

"MENNÄÄKÖ JATKOILLE"

Yllätys yllätys Louis kertoi mahtavan ideansa. En yleensä innostunut baariin lähdöstä mutta tällä kertaa olisi ihan kiva nähdä vähän kaupunkia joten suostuin mukaan.

Lähdimme taas limusiinillä kohti kaupungin parasta baaria. Matka kesti aika kauan sillä kadut tulvivat teinityttöjä jotka ilmeisesti olivat keikalla fanipaidoista päätellen.

Baarissa keräännyimme kaikki yhden pöydän ääneen ja Louis tilasi meille kaikille juomat, pojille väkevämmät kun minulle. Ei se minua haitannut sillä en halunnut juoda itseäni humalaan.

En yleensä viihtynyt baareissa. Täällä oli niin paljon ihmisiä ja musiikki niin kovalla että melkein sattui korviin.

Jo hetken päästä kaikki olivat kadonneet ympäri baaria paitsi minä ja Niall. Niall parka huonon viinapäänsä takia oli jo sammunut pöytään. Minä katselin vain ihmisten hauskanpitoa ja join drinkkiäni. Halusin olla siinä ja katsoa ettei kukaan tekisi Niallille mitään typerää.

"TUU TANSSII BEBE"

Luke huusi takaani. Hän oli ihan umpikännissä.

"Emmä nyt kyl tuu"

Huusin Lukelle musiikin läpi.

"MIKSEEET"

Hän kailotti kovalla äänellään ja teki anelevan ilmeen. Hän näytti niin hupsulta.

"Emmä osaa tanssia"

Sanoin hänelle ja pörrötin hänen tukkaansa.

"Aha"

Hän vain sanoi minulle ja lähti pois. Ajattelin että hän oli vain niin kännissä eikä oikeesti suuttusisi tollaisesta.

Nopeasti Louis tuli luokseni istumaan ja sanoin hänelle meneväni vessaan.

Kävelin ruuhakaisan tanssilattian läpi ja ihmiset meinasivat kaatuilla päälleni.

Vessan ovien luokse päästyäni kaikki pysähtyi. Minua onksetti ja huimasi. Koko maailma vain pysähtyi siihen paikkaan. Näin jotain mitä en olisi enään koskaan halunnut nähdä. Sen mitä pelkäsin.

"LUKE MITÄ HELVETTIÄ"

---

Oon ilkee ja jätän teijät tälläiseen kohtaan :D tosta voikin jo arvata mitä tapahtui.

Light of my life (L.H fanfic in Finnish)Onde histórias criam vida. Descubra agora